Ferix a ganivetades a la seua dona i després se suïcida en l’Alcora

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este dilluns, en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un home ha ferit a la seua exparella de 50 anys i després s’ha pegat un tir. Els fets s’han produït en el carrer de Martinet, una zona cèntrica de la població.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, Miguel C.M. va anar a esperar a Olga al garatge de la finca a on viu per a atacar-la amb un ganivet. L’agressor i la víctima, que compartixen dos fills, feia dos anys que s’havien separat.

 

L’agressió li va causar un tall en el coll i un altre en la cara. Tot i les ferides, la dona va poder escapar del soterrani i en l’ascensor es va trobar amb un veí. Este, en vore l’estat d’Olga, va intentar ajudar-la i van anar a una carnisseria pròxima a la finca, a on un veí va tocar a la Policia Local.

 

Mentres tot açò passava, Miguel C.M. se’n va anar a una casa a escassos 40 metres de la vivenda d’Olga. Concretament, es va presentar a on viu sa mare, una dona de 80 anys i en situació de dependència. Allí, l’agressor va decidir posar fi a la seua vida i va morir en pegar-se un tir al cap.

 

En arribar els efectius policials, familiars i amics dels implicats, una dona va començar a insultar a l’agressor, a qui el va jutjar de ser un «monstre». Més tard, Olga va ser acompanyada a l’Hospital General. La víctima presenta una ferida de 20 centímetres, però la seua vida estaria fora de perill.

 

Pel que pareix, la parella, originària de Còrdova, feia anys que estava integrada en la localitat. Segons testimonis, ella és una dona «molt treballadora» i ell, que havia treballat com a camioner durant anys, patia una depressió, presumptament per la falta d’ocupació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.