Ferix a ganivetades a la seua dona i després se suïcida en l’Alcora

Imatge d’arxiu d’un ganivet | cedida

 

Este dilluns, en la localitat de l’Alcora, en la comarca de l’Alcalatén (Castelló), un home ha ferit a la seua exparella de 50 anys i després s’ha pegat un tir. Els fets s’han produït en el carrer de Martinet, una zona cèntrica de la població.

 

Segons informacions de ‘Mediterráneo’, Miguel C.M. va anar a esperar a Olga al garatge de la finca a on viu per a atacar-la amb un ganivet. L’agressor i la víctima, que compartixen dos fills, feia dos anys que s’havien separat.

 

L’agressió li va causar un tall en el coll i un altre en la cara. Tot i les ferides, la dona va poder escapar del soterrani i en l’ascensor es va trobar amb un veí. Este, en vore l’estat d’Olga, va intentar ajudar-la i van anar a una carnisseria pròxima a la finca, a on un veí va tocar a la Policia Local.

 

Mentres tot açò passava, Miguel C.M. se’n va anar a una casa a escassos 40 metres de la vivenda d’Olga. Concretament, es va presentar a on viu sa mare, una dona de 80 anys i en situació de dependència. Allí, l’agressor va decidir posar fi a la seua vida i va morir en pegar-se un tir al cap.

 

En arribar els efectius policials, familiars i amics dels implicats, una dona va començar a insultar a l’agressor, a qui el va jutjar de ser un «monstre». Més tard, Olga va ser acompanyada a l’Hospital General. La víctima presenta una ferida de 20 centímetres, però la seua vida estaria fora de perill.

 

Pel que pareix, la parella, originària de Còrdova, feia anys que estava integrada en la localitat. Segons testimonis, ella és una dona «molt treballadora» i ell, que havia treballat com a camioner durant anys, patia una depressió, presumptament per la falta d’ocupació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.