Demanen 6 anys de presó per pegar-li a son pare i a un guàrdia civil en Castelló

agressió

Agressió | Pixabay

 

Este pròxim 9 de gener, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el juí a un home acusat de pegar-li una pallissa a son pare i lesionar a un guàrdia civil que va arribar fins a la casa per a detindre’l.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, estos fets van passar la matinada del 3 d’octubre de 2013. El fill va tindre una forta discussió amb son pare i el va tirar en terra mentres li pegava patades i punyades per diferents parts del cos. Esta pallissa li va causar lesions, com ara la pèrdua d’algunes dents, segons l’escrit d’acusació.

 

Després d’açò, l’agressor se’n va anar cap a la cuina, a on va amenaçar de mort a son pare després d’agarrar un ganivet. El fill va tirar l’arma i es va clavar en la porta de l’habitació. Davant d’estos fets, agents de la Guàrdia Civil es van desplaçar fins a la casa, situada en la mateixa ciutat de Castelló.

 

L’acusat, que es va resistir a ser detingut i va insultar als agents, els digué que «no sempre aneu d’uniforme, vos aneu a enterar, xulos, no podreu estar tranquils en el carrer». Quan un d’ells va anar a escorcollar-lo, el va agredir i caigueren els dos en terra. Este fet li va causar a l’agent, segons l’escrit d’acusació, una artritis en un dels dits de la mà dreta i va haver de rebre tractament mèdic, amb les posteriors seqüeles i limitació en la mobilitat.

 

La Fiscalia acusa a l’agressor –que ja ha sigut condemnat anteriorment per violència de gènere–, de dos delictes de lesions, un d’amenaces i un altre per atemptat contra l’autoritat. Amb tot, s’han demanat 6 anys de presó, la prohibició d’aproximar-se a la casa o lloc de treball de son pare durant 7 anys i una indemnització de 2.760 euros a l’agent agredit. Per últim, son pare hauria renunciat a la indemnització de les lesions que li ha causat el fill i dels danys de la casa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Turistes llatinoamericans viuen unes Falles cada vegada més emocionants i intenses

Turistes llatinoamericans que viuen o visiten València relaten com les Falles els continuen resultant impactants i emocionants, des de les mascletaes fins als bunyols i la cremà.

Com estalviar en la factura del gas amb la caldera davant l’escalada de preus

Descobreix com reduir la teva factura del gas amb un ús eficient de la caldera i estalviats d'energia a casa.

Una activista marroquina reivindica unes Falles més diverses i multiculturals

Boutaina El Hadri, activista d'origen marroquí amb llarga trajectòria a València, descriu el seu enamorament sobtat amb les Falles i reclama que la diversitat de la ciutat també arribe a les comissions falleres.

Antonio Carmona torna en solitari amb Baro Drom, un viatge gitano del flamenc al rap francés

Antonio Carmona torna nou anys despues amb Baro Drom (Exodo), un disc ambiciós i gitano que mescla jazz, ritmes africans, llatins i rap frances després del seu impuls creatiu amb C. Tangana.

Fiscalia demana substituir la condemna a l’acusat d’enaltiment gihadista per la seua expulsió d’Espanya

La Fiscalia ha demanat en l'Audiència Nacional canviar la possible condemna a un acusat d'enaltiment gihadista per la seua expulsió d'Espanya. Al·lega que ja existia una orde administrativa prèvia, que la pena sol·licitada no supera els sis anys i que l'acusat manca d'arrelament.

El TSJCV confirma 2,5 anys a un multireincident per robar un televisor i menjar a Vila-real

El Tribunal Superior valencià ha ratificat dos anys i mig de presó per a un home amb antecedents per sostraure menjar i un televisor en un local de Vila-real. La condemna inclou indemnitzar pels danys en finestres i encara pot recórrer-se en cassació.

L’Elx prepara la visita del Mallorca amb les absències de John, Héctor Fort i Da Silva

L'Elx ha treballat amb les absències de John Chetauya i Héctor Fort, mentres que André da Silva ha sigut dosificat. El davanter lusità no està descartat per al dissabte.

La Fiscalia s’ha oposat a excarcerar a Ábalos i Koldo abans del juí pel cas de les màscares

La Fiscalia s'ha oposat al fet que José Luis Ábalos i Koldo García isquen de presó abans del juí del 7 d'abril pel cas de les màscares, en apreciar risc de fugida. Anticorrupció al·lega la proximitat de la vista, la gravetat de les penes sol·licitades i l'absència de traves concretes per a preparar la defensa des de presó.