Demanen 6 anys de presó per pegar-li a son pare i a un guàrdia civil en Castelló

agressió

Agressió | Pixabay

 

Este pròxim 9 de gener, en la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló se celebrarà el juí a un home acusat de pegar-li una pallissa a son pare i lesionar a un guàrdia civil que va arribar fins a la casa per a detindre’l.

 

Segons explica ‘Mediterráneo’, estos fets van passar la matinada del 3 d’octubre de 2013. El fill va tindre una forta discussió amb son pare i el va tirar en terra mentres li pegava patades i punyades per diferents parts del cos. Esta pallissa li va causar lesions, com ara la pèrdua d’algunes dents, segons l’escrit d’acusació.

 

Després d’açò, l’agressor se’n va anar cap a la cuina, a on va amenaçar de mort a son pare després d’agarrar un ganivet. El fill va tirar l’arma i es va clavar en la porta de l’habitació. Davant d’estos fets, agents de la Guàrdia Civil es van desplaçar fins a la casa, situada en la mateixa ciutat de Castelló.

 

L’acusat, que es va resistir a ser detingut i va insultar als agents, els digué que «no sempre aneu d’uniforme, vos aneu a enterar, xulos, no podreu estar tranquils en el carrer». Quan un d’ells va anar a escorcollar-lo, el va agredir i caigueren els dos en terra. Este fet li va causar a l’agent, segons l’escrit d’acusació, una artritis en un dels dits de la mà dreta i va haver de rebre tractament mèdic, amb les posteriors seqüeles i limitació en la mobilitat.

 

La Fiscalia acusa a l’agressor –que ja ha sigut condemnat anteriorment per violència de gènere–, de dos delictes de lesions, un d’amenaces i un altre per atemptat contra l’autoritat. Amb tot, s’han demanat 6 anys de presó, la prohibició d’aproximar-se a la casa o lloc de treball de son pare durant 7 anys i una indemnització de 2.760 euros a l’agent agredit. Per últim, son pare hauria renunciat a la indemnització de les lesions que li ha causat el fill i dels danys de la casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.