La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d’estrangular al seu veí a Alacant

La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d'estrangular al seu veí el novembre de 2015 per a quedar-se amb la seua casa, segons publica 'Información'. El presumpte assassí es troba en presó preventiva des que fóra detingut i el judici es celebrarà la pròxima setmana en l'Audiència i tindrà un total de cinc dies de duració. Tot va començar quan el presumpte autor d'este succés anava a ser desnonat de la seua vivenda juntament amb la seua parella amb la qui vivia. És per això, que en un primer moment la seua dona també estava processada però l'Audiència va arxivar el procés per a ella en considerar no acreditada la seua participació en estos fets.

La víctima era un home de 70 anys que vivia sols en el mateix edifici. No tenia familiars, ni amics ni i en definitiva, a cap persona que fora a reclamar la seua vivenda en el moment en què ell morira. Esta circumstància per a la Fiscalia deixa clar que l'acusat volia acabar amb la vida d'este ancià per a ocupar la seua vivenda. El cadàver d'este home no va ser reclamat per cap persona i foren els Serveis Socials de l'Ajuntament els que hagueren de fer-se càrrec del funeral.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.