10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d’estrangular al seu veí a Alacant

La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d'estrangular al seu veí el novembre de 2015 per a quedar-se amb la seua casa, segons publica 'Información'. El presumpte assassí es troba en presó preventiva des que fóra detingut i el judici es celebrarà la pròxima setmana en l'Audiència i tindrà un total de cinc dies de duració. Tot va començar quan el presumpte autor d'este succés anava a ser desnonat de la seua vivenda juntament amb la seua parella amb la qui vivia. És per això, que en un primer moment la seua dona també estava processada però l'Audiència va arxivar el procés per a ella en considerar no acreditada la seua participació en estos fets.

La víctima era un home de 70 anys que vivia sols en el mateix edifici. No tenia familiars, ni amics ni i en definitiva, a cap persona que fora a reclamar la seua vivenda en el moment en què ell morira. Esta circumstància per a la Fiscalia deixa clar que l'acusat volia acabar amb la vida d'este ancià per a ocupar la seua vivenda. El cadàver d'este home no va ser reclamat per cap persona i foren els Serveis Socials de l'Ajuntament els que hagueren de fer-se càrrec del funeral.

Últimes notícies

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.