11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d’estrangular al seu veí a Alacant

La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d'estrangular al seu veí el novembre de 2015 per a quedar-se amb la seua casa, segons publica 'Información'. El presumpte assassí es troba en presó preventiva des que fóra detingut i el judici es celebrarà la pròxima setmana en l'Audiència i tindrà un total de cinc dies de duració. Tot va començar quan el presumpte autor d'este succés anava a ser desnonat de la seua vivenda juntament amb la seua parella amb la qui vivia. És per això, que en un primer moment la seua dona també estava processada però l'Audiència va arxivar el procés per a ella en considerar no acreditada la seua participació en estos fets.

La víctima era un home de 70 anys que vivia sols en el mateix edifici. No tenia familiars, ni amics ni i en definitiva, a cap persona que fora a reclamar la seua vivenda en el moment en què ell morira. Esta circumstància per a la Fiscalia deixa clar que l'acusat volia acabar amb la vida d'este ancià per a ocupar la seua vivenda. El cadàver d'este home no va ser reclamat per cap persona i foren els Serveis Socials de l'Ajuntament els que hagueren de fer-se càrrec del funeral.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.