Incendi al CIE de Sapadors: dos agents ferits per inhalació de fum

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – Un incendi va esclatar poc abans de les 15.30 hores en el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Sapadors, deixant a dos agents de policia assistits per inhalació de fum. Segons han informat fonts de la Prefectura Superior de Policia, el foc es va originar en la zona d’habitacions d’una secció amb interns. A causa de la situació, tots els interns van ser concentrats al pati del recinte, assegurant-se que cap d’ells haguera sofert ferides ni afectacions greus.

Els cossos d’emergència van respondre ràpidament a l’incendi, que va ser controlat per bombers en un curt període de temps. Tanmateix, el personal sanitari va atendre els dos agents que van patir l’inhale d’algun tipus de fum, a qui se’ls va proporcionar assistència immediata al lloc dels fets.

En estes moments, la Policia Científica està investigant quines són les causes que van provocar l’incendi, que actualment es manté sota una estricta observació per part de les autoritats. Els interns són traslladats a altres àrees del CIE per garantir la seua seguretat i benestar. Les autoritats han confirmat que mesuren les conseqüències d’este incident, la qual cosa pot generar debat sobre la situació i les condicions dins dels centres d’internament.

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.