Incendi al CIE de Sapadors: dos agents ferits per inhalació de fum

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS) – Un incendi va esclatar poc abans de les 15.30 hores en el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Sapadors, deixant a dos agents de policia assistits per inhalació de fum. Segons han informat fonts de la Prefectura Superior de Policia, el foc es va originar en la zona d’habitacions d’una secció amb interns. A causa de la situació, tots els interns van ser concentrats al pati del recinte, assegurant-se que cap d’ells haguera sofert ferides ni afectacions greus.

Els cossos d’emergència van respondre ràpidament a l’incendi, que va ser controlat per bombers en un curt període de temps. Tanmateix, el personal sanitari va atendre els dos agents que van patir l’inhale d’algun tipus de fum, a qui se’ls va proporcionar assistència immediata al lloc dels fets.

En estes moments, la Policia Científica està investigant quines són les causes que van provocar l’incendi, que actualment es manté sota una estricta observació per part de les autoritats. Els interns són traslladats a altres àrees del CIE per garantir la seua seguretat i benestar. Les autoritats han confirmat que mesuren les conseqüències d’este incident, la qual cosa pot generar debat sobre la situació i les condicions dins dels centres d’internament.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.