La infanta Helena se’n va novament d’Espanya amb la quarta onada a la vista

Les infantes Helena i Cristina estan en el punt de mira per haver-se vacunat contra el coronavirus abans d'hora en una de les seues visites a Abu Dhabi. Ara, encara que molts experts han assegurat que podríem estar entrant en la quarta onada de la pandèmia, la infanta Helena ha decidit tornar a Abu Dhabi. Per este motiu, i tal com ha avançat 'Vanitatis', el dissabte, 20 de març, va tornar a pujar a un avió per a poder visitar a son pare.

 

La infanta Helena no ha viatjat sola

La polèmica no ha impedit que la infanta Helena torni a Abu Dhabi per visitar a son pare. De fet, esta volta ha decidit tornar amb la seua germana Cristina, encara que ella hauria volat el diumenge, 21 de març. Tot i això, no s'ha pogut confirmar si realment la dona d'Iñaki Urdangarin s'ha desplaçat fins a Abu Dhabi.

 

D'esta foma, la infanta Helena està complint amb la seua promesa de visitar a son pare mensualment aproximadament. La primera volta que va viatjar fins a Abu Dhabi per visitar a Joan Carles va ser en novembre de 2020, la segona va ser el gener de 2021 amb motiu de l'aniversari de l'emèrit i la tercera a principis de febrer. El primer viatge el va fer sola, però en els dos últims ha estat acompanyada de la infanta Cristina.

 

Les dos germanes sempre seguixen el mateix patró. Helena ix el dissabte al migdia en un vol regular de l'aeroport Madrid Barajas-Adolfo Suárez i torna dijous amb la mateixa línia, mentres que la dona d'Iñaki Urdangarin ix el diumenge per poder aprofitar el cap de setmana amb el seu marit.

 

El mateix patró de viatge

És la quarta volta que la infanta Helena viatja fins a Abu Dhabi i sempre arriba a l'aeroport de Dubai per després desplaçar-se per carretera fins a la capital dels Emirats Àrabs.

 

Segons el seu cercle més pròxim, la filla de la reina Sofia podria saltar-se les mesures contra el coronavirus que hi ha a Abu Dhabi pel fet de ser una 'royal', ja que allà els membres de la reialesa tenen tots els privilegis. No obstant això, sempre seguix la mateixa ruta i ho fa per evitar tornar a ser objecte de crítiques.

 

Les infantes Helena i Cristina han viatjat en diferents ocasions als Emirats Àrabs per visitar el seu pare i en una d'estes visites van decidir vacunar-se contra la Covid-19, generant una allau de crítiques. Ara bé, elles no van entendre les crítiques perquè van considerar que si es vacunaven en els Emirats Àrabs Units, «les seues vacunes espanyoles podrien ser per a una altra persona».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.