La infanta Helena se’n va novament d’Espanya amb la quarta onada a la vista

Les infantes Helena i Cristina estan en el punt de mira per haver-se vacunat contra el coronavirus abans d'hora en una de les seues visites a Abu Dhabi. Ara, encara que molts experts han assegurat que podríem estar entrant en la quarta onada de la pandèmia, la infanta Helena ha decidit tornar a Abu Dhabi. Per este motiu, i tal com ha avançat 'Vanitatis', el dissabte, 20 de març, va tornar a pujar a un avió per a poder visitar a son pare.

 

La infanta Helena no ha viatjat sola

La polèmica no ha impedit que la infanta Helena torni a Abu Dhabi per visitar a son pare. De fet, esta volta ha decidit tornar amb la seua germana Cristina, encara que ella hauria volat el diumenge, 21 de març. Tot i això, no s'ha pogut confirmar si realment la dona d'Iñaki Urdangarin s'ha desplaçat fins a Abu Dhabi.

 

D'esta foma, la infanta Helena està complint amb la seua promesa de visitar a son pare mensualment aproximadament. La primera volta que va viatjar fins a Abu Dhabi per visitar a Joan Carles va ser en novembre de 2020, la segona va ser el gener de 2021 amb motiu de l'aniversari de l'emèrit i la tercera a principis de febrer. El primer viatge el va fer sola, però en els dos últims ha estat acompanyada de la infanta Cristina.

 

Les dos germanes sempre seguixen el mateix patró. Helena ix el dissabte al migdia en un vol regular de l'aeroport Madrid Barajas-Adolfo Suárez i torna dijous amb la mateixa línia, mentres que la dona d'Iñaki Urdangarin ix el diumenge per poder aprofitar el cap de setmana amb el seu marit.

 

El mateix patró de viatge

És la quarta volta que la infanta Helena viatja fins a Abu Dhabi i sempre arriba a l'aeroport de Dubai per després desplaçar-se per carretera fins a la capital dels Emirats Àrabs.

 

Segons el seu cercle més pròxim, la filla de la reina Sofia podria saltar-se les mesures contra el coronavirus que hi ha a Abu Dhabi pel fet de ser una 'royal', ja que allà els membres de la reialesa tenen tots els privilegis. No obstant això, sempre seguix la mateixa ruta i ho fa per evitar tornar a ser objecte de crítiques.

 

Les infantes Helena i Cristina han viatjat en diferents ocasions als Emirats Àrabs per visitar el seu pare i en una d'estes visites van decidir vacunar-se contra la Covid-19, generant una allau de crítiques. Ara bé, elles no van entendre les crítiques perquè van considerar que si es vacunaven en els Emirats Àrabs Units, «les seues vacunes espanyoles podrien ser per a una altra persona».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.