La infanta Helena se’n va novament d’Espanya amb la quarta onada a la vista

Les infantes Helena i Cristina estan en el punt de mira per haver-se vacunat contra el coronavirus abans d'hora en una de les seues visites a Abu Dhabi. Ara, encara que molts experts han assegurat que podríem estar entrant en la quarta onada de la pandèmia, la infanta Helena ha decidit tornar a Abu Dhabi. Per este motiu, i tal com ha avançat 'Vanitatis', el dissabte, 20 de març, va tornar a pujar a un avió per a poder visitar a son pare.

 

La infanta Helena no ha viatjat sola

La polèmica no ha impedit que la infanta Helena torni a Abu Dhabi per visitar a son pare. De fet, esta volta ha decidit tornar amb la seua germana Cristina, encara que ella hauria volat el diumenge, 21 de març. Tot i això, no s'ha pogut confirmar si realment la dona d'Iñaki Urdangarin s'ha desplaçat fins a Abu Dhabi.

 

D'esta foma, la infanta Helena està complint amb la seua promesa de visitar a son pare mensualment aproximadament. La primera volta que va viatjar fins a Abu Dhabi per visitar a Joan Carles va ser en novembre de 2020, la segona va ser el gener de 2021 amb motiu de l'aniversari de l'emèrit i la tercera a principis de febrer. El primer viatge el va fer sola, però en els dos últims ha estat acompanyada de la infanta Cristina.

 

Les dos germanes sempre seguixen el mateix patró. Helena ix el dissabte al migdia en un vol regular de l'aeroport Madrid Barajas-Adolfo Suárez i torna dijous amb la mateixa línia, mentres que la dona d'Iñaki Urdangarin ix el diumenge per poder aprofitar el cap de setmana amb el seu marit.

 

El mateix patró de viatge

És la quarta volta que la infanta Helena viatja fins a Abu Dhabi i sempre arriba a l'aeroport de Dubai per després desplaçar-se per carretera fins a la capital dels Emirats Àrabs.

 

Segons el seu cercle més pròxim, la filla de la reina Sofia podria saltar-se les mesures contra el coronavirus que hi ha a Abu Dhabi pel fet de ser una 'royal', ja que allà els membres de la reialesa tenen tots els privilegis. No obstant això, sempre seguix la mateixa ruta i ho fa per evitar tornar a ser objecte de crítiques.

 

Les infantes Helena i Cristina han viatjat en diferents ocasions als Emirats Àrabs per visitar el seu pare i en una d'estes visites van decidir vacunar-se contra la Covid-19, generant una allau de crítiques. Ara bé, elles no van entendre les crítiques perquè van considerar que si es vacunaven en els Emirats Àrabs Units, «les seues vacunes espanyoles podrien ser per a una altra persona».

Anuncios

Últimes notícies

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde Luis Barcala i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres d'Alacant durant tot l'any.

Avís groc per pluges intenses i tempestes a Castelló i Alacant

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora, tempestes, graníssol de dos centímetres i ratxes de vent molt forts a Castelló i Alacant.