La infanta Helena se’n va novament d’Espanya amb la quarta onada a la vista

Les infantes Helena i Cristina estan en el punt de mira per haver-se vacunat contra el coronavirus abans d'hora en una de les seues visites a Abu Dhabi. Ara, encara que molts experts han assegurat que podríem estar entrant en la quarta onada de la pandèmia, la infanta Helena ha decidit tornar a Abu Dhabi. Per este motiu, i tal com ha avançat 'Vanitatis', el dissabte, 20 de març, va tornar a pujar a un avió per a poder visitar a son pare.

 

La infanta Helena no ha viatjat sola

La polèmica no ha impedit que la infanta Helena torni a Abu Dhabi per visitar a son pare. De fet, esta volta ha decidit tornar amb la seua germana Cristina, encara que ella hauria volat el diumenge, 21 de març. Tot i això, no s'ha pogut confirmar si realment la dona d'Iñaki Urdangarin s'ha desplaçat fins a Abu Dhabi.

 

D'esta foma, la infanta Helena està complint amb la seua promesa de visitar a son pare mensualment aproximadament. La primera volta que va viatjar fins a Abu Dhabi per visitar a Joan Carles va ser en novembre de 2020, la segona va ser el gener de 2021 amb motiu de l'aniversari de l'emèrit i la tercera a principis de febrer. El primer viatge el va fer sola, però en els dos últims ha estat acompanyada de la infanta Cristina.

 

Les dos germanes sempre seguixen el mateix patró. Helena ix el dissabte al migdia en un vol regular de l'aeroport Madrid Barajas-Adolfo Suárez i torna dijous amb la mateixa línia, mentres que la dona d'Iñaki Urdangarin ix el diumenge per poder aprofitar el cap de setmana amb el seu marit.

 

El mateix patró de viatge

És la quarta volta que la infanta Helena viatja fins a Abu Dhabi i sempre arriba a l'aeroport de Dubai per després desplaçar-se per carretera fins a la capital dels Emirats Àrabs.

 

Segons el seu cercle més pròxim, la filla de la reina Sofia podria saltar-se les mesures contra el coronavirus que hi ha a Abu Dhabi pel fet de ser una 'royal', ja que allà els membres de la reialesa tenen tots els privilegis. No obstant això, sempre seguix la mateixa ruta i ho fa per evitar tornar a ser objecte de crítiques.

 

Les infantes Helena i Cristina han viatjat en diferents ocasions als Emirats Àrabs per visitar el seu pare i en una d'estes visites van decidir vacunar-se contra la Covid-19, generant una allau de crítiques. Ara bé, elles no van entendre les crítiques perquè van considerar que si es vacunaven en els Emirats Àrabs Units, «les seues vacunes espanyoles podrien ser per a una altra persona».

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.