Investiguen la mort d’una menor de 15 anys a Orihuela després de patir ferides al coll

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una menor de 15 anys a Orihuela després de patir una ferida al coll, segons han confirmat fonts de la investigació, que assenyalen que una de les hipòtesis que s’estudia és que haja estat víctima d’un homicidi.

Els fets van succeir este diumenge a la nit a Orihuela Cost i l’adolescent va ser traslladada a l’Hospital de Torrevieja, on, lamentablement, va morir.

Altres fonts pròximes a la investigació han afegit que al principi la telefonada d’auxili als serveis d’emergència havia estat per un conat d’incendi en un habitatge i han afegit que la jove morta ha estat traslladada a l’hospital pel seu germà.

L’institut Armat investiga les causes en què s’ha produït de la mort de la jove, de nacionalitat espanyola.

Les diferents fonts consultades no han confirmat que hi haja detinguts fins ara i mantenen obertes totes les línies de recerca.

Per part seua, des de Delegació de Govern de la Comunitat Valenciana han apuntat en xarxes socials que estan recollint dades del presumpte assassinat per violència de gènere de la menor. I acaba el missatge amb els hashtags #NiUnaMenos #NosQueremosVivas

Detingut un jove de 17 com a presumpte assassí de la jove

Un jove de 17 anys ha estat detingut com a presumpte autor de l’assassinat d’una jove de 15 anys este diumenge a la nit a la costa d’Orihuela.

Segons ha informat este dilluns la Guàrdia Civil, l’arrestat és, segons sembla, l’exparella de la víctima mortal, una jove espanyola que va arribar a ser traslladada en estat greu a l’hospital de Torrevieja i que va morir poc després.

Pel que sembla, la jove havia trencat la relació amb el presumpte assassí fa uns dies. No hi havia denúncies per maltractaments, segons han informat EFE fonts pròximes a la investigació.

Últimes notícies

Els treballs continuen en l’incendi de la Vall d’Uixó, encara sense controlar

Bombers i brigades forestals continuen treballant a la zona de l’incendi de la Vall d’Uixó per consolidar el perímetre, huit dies després que quedara estabilitzat. L’objectiu és poder passar prompte a la fase de control, després que el foc haja cremat 9.568 hectàrees.

Huit morts menys a les carreteres en juliol però set víctimes a la Comunitat Valenciana

En juliol han mort 107 persones en 97 accidents de trànsit a Espanya, 7 d’elles a la Comunitat Valenciana, la mateixa xifra que en 2025. És el segon juliol amb menys morts de la sèrie històrica, malgrat l’augment dels desplaçaments de llarg recorregut.

Maximo Quiles afronta Silverstone amb fam de victòria però sense confiar-se

Maximo Quiles arriba al Gran Premi de Gran Bretanya com a sòlid líder de Moto3, amb 104 punts d’avantatge, i anuncia que no pensa relaxar-se a Silverstone.

El PPCV carrega contra els retalls al Tajo-Segura i reclama un pacte estatal per l’aigua

El PPCV ha denunciat els retalls al transvasament Tajo-Segura, que considera una injustícia per a la Comunitat Valenciana, i ha exigit un Pacte Nacional de l’Aigua que done estabilitat i criteris tècnics a la gestió hídrica.

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.
FILMOTECA D'ESTIU