18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Ix a la llum una foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’

Isa Pantoja, en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en una imatge d’arxiu |  Gtres.
 

Sembla que Chabelita no deixa de ser el centre d’atenció. Estos dies ho està sent després que haja eixit a la llum una de les seues fotografies més polèmiques, on se la pot vore amb el guàrdia civil de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero a la Fira d’Abril de fa dos anys, el 2016.

 

La imatge l’han compartit a ‘Sálvame’ i immediatament s’ha generat un gran debat. Cal mencionar, però, que la foto va ser feta setmanes abans del que va succeir a Pamplona aquell any, uns fets pels quals els cinc membres de ‘La Manada’ han estat condemnats per abusos sexuals. Segons informació donada pel mateix programa de Telecinco, Chabelita i Guerrero s’haurien conegut una hora abans de fer-se la foto i tots dos haurien intercanviat els seus números.

 

La foto del guàrdia civil de ‘La Manada’ amb Chabelita

Chabelita se tomó una foto con el guardia civil de 'La Manada' en la Feria de Abril de 2016.

La foto de Chabelita amb Antonio Manuel Guerrero | Telecinco
 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ no van dubtar a parlar sobre la imatge, descrivint-la i explicant tot el que havien pogut conèixer sobre el moment de la trobada entre els dos. A la foto es pot vore a Chabelita amb un vestit roig i molt somrient, igual que Antonio Manuel Guerrero.

 

Segons sembla, la foto la va fer arribar una persona a Telecinco que, a més, va explicar que va poder vore la filla d’Isabel Pantoja i el membre de ‘La Manada’ en una altre caseta de fira quan es van conèixer i es van intercanviar els seus números. Segons esta persona ell l’hauria convidat a la caseta de la Guàrdia Civil. «El que passa després no ho sabem. M’agradaria insistir que tenim esta fotografia que es va prendre tres mesos abans dels Sant Fermins a Pamplona», van explicar.

 

La relació d’Isa Pantoja amb el guàrdia civil

A partir de la imatge s’ha especulat molt sobre la relació entre tots dos. De fet, Kiko Hernández va ser el primer a fer una teoria, el col·laborador va deixar caure que Chabelita podria haver conegut el membre de ‘La Manada’ a través de l’exparella de la seua cosina Anabel Pantoja.

 

Segons deia, tots dos havien sigut companys durant la seua època militar a Sevilla. Cal dir, però, que el jove va telefonar més tard al programa per desmentir la informació i aclarir que ell mai havia tingut cap tipus de relació amb Antonio Guerrero.

 

Alejandro Albalá, exparella d’Isa Pantoja, va parlar també sobre el tema assegurant que «és el prototip de xiquet que li agrada, ulls blaus, barba… Ningú li dóna el telèfon a algú perquè sí». D’altra banda, Omar Montes, suposada nova parella de Chabelita, va voler defensar-la afirmat que: «Isa no és endevina per saber el que ell faria. Això va ser el 2016 i estem en el 2018», deia.

 

Omar Montes se entera de la foto de Chabelita con el guardia civil de 'La Manada'.

Omar Montes s’entera de la foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’. | Telecinco

 

La reacció d’Isabel Pantoja

Després de la notícia, la premsa va voler saber l’opinió sobre el succeït d’Isabel Pantoja i molts periodistes van desplaçar-se a Cantora per parlar amb la mare de Chabelita. Segons alguns reporters de ‘Sálvame’, la cantant va tindre una conversa per telèfon en la qual se la sentia dir: «és la teua vida, és la teua vida». A més, també van afirmar que se la va vore afectada.

 

Cal dir, però, que en cap moment s’ha pogut confirmar que estes paraules d’Isabel Pantoja foren per la seua filla, i precisament per este tema, però es pot pensar que sí que és així, ja que «és molt coincidència».

Últimes notícies

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit a ocupació amb els itineraris de la Generalitat

Més de 270 víctimes de violència sobre la dona han accedit en 2025 a un lloc de treball gràcies a itineraris d'inserció de la Generalitat. La iniciativa, activa des de mitjan 2024, ha atés a més de 900 dones en les tres províncies.

El poal LED de Callao repetix com a aparador de la Costa Blanca en Fitur

La Costa Blanca tornarà a promocionar-se en Fitur amb un poal de pantalles LED 360 graus en Callao i un programa que integra esport, cultura i gastronomia. Hi haurà més de 60 presentacions, 25 showcookings i presència en espais temàtics de la fira.

Ortí destaca 39 candidatures valencianes als Premis Goya

La consellera Carmen Ortí ha subratllat el gran moment de l'audiovisual valencià amb 39 nominacions en la 40 edició dels Goya, 19 d'elles amb ajudes del IVC.

Detecten una microalga productora de ciguatoxinas en el Mediterrani peninsular

Han confirmat per primera vegada la presència de Gambierdiscus australs en aigües enfront de Dénia i Xàbia, amb abundàncies de 20-140 cèl·lules per litre. El risc per al consumidor es considera baix i es manté la vigilància científica.

El cim sobre finançament autonòmic se salda amb el rebuig de quasi totes les comunitats

El cim sobre el nou sistema de finançament autonòmic ha acabat amb el rebuig de quasi totes les comunitats, excepte Catalunya. El malestar per l'anunci previ d'Oriol Junqueras i l'exigència de majoria absoluta en el Congrés han anticipat un tràmit difícil

El PSOE demana la dimissió de l’alcalde de Benidorm per la multa rècord del APR-7

El PSPV-PSOE ha exigit la renúncia de Toni Pérez després de quedar ferma la condemna que obliga l'Ajuntament a pagar més de 350 milions pel APR-7. El partit alerta d'un impacte fiscal sense precedents i demana negociar i acudir al Fons d'Ordenació.

Benidorm sosté que el pagament de 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde de Benidorm ha assegurat que acatarà la sentència que fixa una indemnització de més de 350 milions pel sòl de Serra Gelada i que el pagament no portarà a la ruïna ni forçarà una intervenció estatal. El consistori estudia vies jurídiques i financeres amb els seus tècnics.

Schareina es col·loca tercer i Benavides recupera el lideratge després de la caiguda de Sanders

Benavides lidera per 41 segons després de ser segon en l'etapa guanyada per Van Beveren. La caiguda de Sanders ho va relegar i Schareina va pujar a tercer en la general.