17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Ix a la llum una foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’

Isa Pantoja, en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en una imatge d’arxiu |  Gtres.
 

Sembla que Chabelita no deixa de ser el centre d’atenció. Estos dies ho està sent després que haja eixit a la llum una de les seues fotografies més polèmiques, on se la pot vore amb el guàrdia civil de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero a la Fira d’Abril de fa dos anys, el 2016.

 

La imatge l’han compartit a ‘Sálvame’ i immediatament s’ha generat un gran debat. Cal mencionar, però, que la foto va ser feta setmanes abans del que va succeir a Pamplona aquell any, uns fets pels quals els cinc membres de ‘La Manada’ han estat condemnats per abusos sexuals. Segons informació donada pel mateix programa de Telecinco, Chabelita i Guerrero s’haurien conegut una hora abans de fer-se la foto i tots dos haurien intercanviat els seus números.

 

La foto del guàrdia civil de ‘La Manada’ amb Chabelita

Chabelita se tomó una foto con el guardia civil de 'La Manada' en la Feria de Abril de 2016.

La foto de Chabelita amb Antonio Manuel Guerrero | Telecinco
 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ no van dubtar a parlar sobre la imatge, descrivint-la i explicant tot el que havien pogut conèixer sobre el moment de la trobada entre els dos. A la foto es pot vore a Chabelita amb un vestit roig i molt somrient, igual que Antonio Manuel Guerrero.

 

Segons sembla, la foto la va fer arribar una persona a Telecinco que, a més, va explicar que va poder vore la filla d’Isabel Pantoja i el membre de ‘La Manada’ en una altre caseta de fira quan es van conèixer i es van intercanviar els seus números. Segons esta persona ell l’hauria convidat a la caseta de la Guàrdia Civil. «El que passa després no ho sabem. M’agradaria insistir que tenim esta fotografia que es va prendre tres mesos abans dels Sant Fermins a Pamplona», van explicar.

 

La relació d’Isa Pantoja amb el guàrdia civil

A partir de la imatge s’ha especulat molt sobre la relació entre tots dos. De fet, Kiko Hernández va ser el primer a fer una teoria, el col·laborador va deixar caure que Chabelita podria haver conegut el membre de ‘La Manada’ a través de l’exparella de la seua cosina Anabel Pantoja.

 

Segons deia, tots dos havien sigut companys durant la seua època militar a Sevilla. Cal dir, però, que el jove va telefonar més tard al programa per desmentir la informació i aclarir que ell mai havia tingut cap tipus de relació amb Antonio Guerrero.

 

Alejandro Albalá, exparella d’Isa Pantoja, va parlar també sobre el tema assegurant que «és el prototip de xiquet que li agrada, ulls blaus, barba… Ningú li dóna el telèfon a algú perquè sí». D’altra banda, Omar Montes, suposada nova parella de Chabelita, va voler defensar-la afirmat que: «Isa no és endevina per saber el que ell faria. Això va ser el 2016 i estem en el 2018», deia.

 

Omar Montes se entera de la foto de Chabelita con el guardia civil de 'La Manada'.

Omar Montes s’entera de la foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’. | Telecinco

 

La reacció d’Isabel Pantoja

Després de la notícia, la premsa va voler saber l’opinió sobre el succeït d’Isabel Pantoja i molts periodistes van desplaçar-se a Cantora per parlar amb la mare de Chabelita. Segons alguns reporters de ‘Sálvame’, la cantant va tindre una conversa per telèfon en la qual se la sentia dir: «és la teua vida, és la teua vida». A més, també van afirmar que se la va vore afectada.

 

Cal dir, però, que en cap moment s’ha pogut confirmar que estes paraules d’Isabel Pantoja foren per la seua filla, i precisament per este tema, però es pot pensar que sí que és així, ja que «és molt coincidència».

Últimes notícies

Repunten les infeccions respiratòries en la Comunitat Valenciana fins a 923 casos per 100.000

La Comunitat Valenciana eleva la incidència d'infeccions respiratòries agudes a 923,3 per 100.000, molt per damunt de la mitjana nacional. Grip i VRS lideren l'ascens i els ingressos greus també augmenten.

La Guàrdia Civil busca a un camioner escapolit després de l’atropellament mortal d’un operari en l’A-7

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a localitzar al conductor d'un camió que es va donar a la fugida després d'atropellar a un operari en l'A-7, a l'altura d'Alginet. La víctima, de 48 anys, va ser atesa pel SAMU i va morir durant el trasllat a l'Hospital La Fe.

L’autor del crim masclista a Alacant vivia amb la víctima malgrat la separació

Un home de 34 anys presumptament va matar a punyalades a la seua parella de 29 en el seu pis de Carolines Altes i es va penjar. No hi havia denúncies prèvies ni registre en Viogen.

Dimecres amb baixada de màximes a Castelló i Alacant i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos i descens de les màximes a Castelló i Alacant, sense canvis a València. Hi haurà gelades febles a l'interior nord i ratxes molt fortes en el nord de Castelló.

Detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un home de 56 anys ha mort a València després d'una baralla en un pis compartit. El seu company ha sigut detingut i està en l'UCI mentres Homicidis investiga.

Morant diu que Mazón continua manant en el PP valencià

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón manté el control en el PP valencià malgrat el relleu en la Generalitat. Ha citat gestos i decisions que, al seu juí, evidencien continuïtat.

Mata a punyalades a la seua parella de 29 anys i després es penja en una vivenda d’Alacant

El crim ha ocorregut a Carolines Altes, on el cunyat ha trobat els cossos després de sentir crits. La parella estava en procés de separació i no hi havia denúncies prèvies.

Pérez Llorca anunciarà este dimecres la composició del nou Consell valencià

Juanfran Pérez Llorca anunciarà al migdia en el Palau la composició de la seua Consell, un dia després de prometre el càrrec. Va ser elegit amb els vots de PP i Vox i ha demanat perdó a les víctimes de la dana.