Anuncios

Ix a la llum una foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’

Isa Pantoja, en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en una imatge d’arxiu |  Gtres.
 

Sembla que Chabelita no deixa de ser el centre d’atenció. Estos dies ho està sent després que haja eixit a la llum una de les seues fotografies més polèmiques, on se la pot vore amb el guàrdia civil de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero a la Fira d’Abril de fa dos anys, el 2016.

 

Anuncios

La imatge l’han compartit a ‘Sálvame’ i immediatament s’ha generat un gran debat. Cal mencionar, però, que la foto va ser feta setmanes abans del que va succeir a Pamplona aquell any, uns fets pels quals els cinc membres de ‘La Manada’ han estat condemnats per abusos sexuals. Segons informació donada pel mateix programa de Telecinco, Chabelita i Guerrero s’haurien conegut una hora abans de fer-se la foto i tots dos haurien intercanviat els seus números.

 

La foto del guàrdia civil de ‘La Manada’ amb Chabelita

Chabelita se tomó una foto con el guardia civil de 'La Manada' en la Feria de Abril de 2016.

La foto de Chabelita amb Antonio Manuel Guerrero | Telecinco
 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ no van dubtar a parlar sobre la imatge, descrivint-la i explicant tot el que havien pogut conèixer sobre el moment de la trobada entre els dos. A la foto es pot vore a Chabelita amb un vestit roig i molt somrient, igual que Antonio Manuel Guerrero.

 

Segons sembla, la foto la va fer arribar una persona a Telecinco que, a més, va explicar que va poder vore la filla d’Isabel Pantoja i el membre de ‘La Manada’ en una altre caseta de fira quan es van conèixer i es van intercanviar els seus números. Segons esta persona ell l’hauria convidat a la caseta de la Guàrdia Civil. «El que passa després no ho sabem. M’agradaria insistir que tenim esta fotografia que es va prendre tres mesos abans dels Sant Fermins a Pamplona», van explicar.

 

La relació d’Isa Pantoja amb el guàrdia civil

A partir de la imatge s’ha especulat molt sobre la relació entre tots dos. De fet, Kiko Hernández va ser el primer a fer una teoria, el col·laborador va deixar caure que Chabelita podria haver conegut el membre de ‘La Manada’ a través de l’exparella de la seua cosina Anabel Pantoja.

 

Segons deia, tots dos havien sigut companys durant la seua època militar a Sevilla. Cal dir, però, que el jove va telefonar més tard al programa per desmentir la informació i aclarir que ell mai havia tingut cap tipus de relació amb Antonio Guerrero.

 

Alejandro Albalá, exparella d’Isa Pantoja, va parlar també sobre el tema assegurant que «és el prototip de xiquet que li agrada, ulls blaus, barba… Ningú li dóna el telèfon a algú perquè sí». D’altra banda, Omar Montes, suposada nova parella de Chabelita, va voler defensar-la afirmat que: «Isa no és endevina per saber el que ell faria. Això va ser el 2016 i estem en el 2018», deia.

 

Omar Montes se entera de la foto de Chabelita con el guardia civil de 'La Manada'.

Omar Montes s’entera de la foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’. | Telecinco

 

La reacció d’Isabel Pantoja

Després de la notícia, la premsa va voler saber l’opinió sobre el succeït d’Isabel Pantoja i molts periodistes van desplaçar-se a Cantora per parlar amb la mare de Chabelita. Segons alguns reporters de ‘Sálvame’, la cantant va tindre una conversa per telèfon en la qual se la sentia dir: «és la teua vida, és la teua vida». A més, també van afirmar que se la va vore afectada.

 

Cal dir, però, que en cap moment s’ha pogut confirmar que estes paraules d’Isabel Pantoja foren per la seua filla, i precisament per este tema, però es pot pensar que sí que és així, ja que «és molt coincidència».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real: guanyar per a assegurar la tercera plaça

Marcelino insistix que el Vila-real no és jutge del descens i que el seu únic objectiu és continuar guanyant per a amarrar la tercera plaça de LaLiga davant un Mallorca en bona dinàmica.

Investiguen per maltractament animal a un veí de Torrevieja per un collaret de castic en el seu gos

La Guàrdia Civil investiga a un home de 78 anys a Torrevieja per un presumpte delicte de maltractament animal després de localitzar al seu gos amb un collaret de castic incrustat en el coll.

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.
Anuncios