Ix un vídeo de Neymar amb la model que l’acusa de violació

 

Des que es va estendre la polèmica sobre la suposada violació de Neymar a la model brasilera Nakila Trindade Mendes de Souza, molts han estat els dubtes i les acusacions per les dos parts. Ara, el canal ‘Record TV’ ha tret a la llum un vídeo a on es pot vore al futbolista i la model en una habitació d’hotel.

 

El clip té una duració molt breu i es pot veure com els dos arriben en actitud afectuosa a l’habitació i es giten vestits damunt del llit. Només segons després, ella s’alça enfadada i li pega uns quants colps a Neymar. Ell s’intenta defendre alçant les cames i, en qüestió de segons, els dos desapareixen de l’objectiu de la càmera.

 

 

El pare de Neymar el defén

Preguntat sobre l’autenticitat de les imàtgens, el pare de Neymar ha reconegut a ‘Recort TV’ que són autèntiques i que són una trampa de la model, que va dir que ficava el mòbil a carregar quan, en realitat, el posava a gravar. Neymar Santos, pare del futbolista, el defén de qui diu que va pegar a Nakila Trindade Mendes de Souza exposant que «ningú agredix des de davall».

 

«Crec que no he de defendre al meu fill en res. Les imàtgens parlen a soles i queda clar que és un vídeo forçat. Ella provoca una agressió per a que ell responga, però ell es dona compta que tot és un muntatge», explica el pare del jugador.

 

Per la seua part, la presumpta víctima argumenta que va patir una agressió sexual en aquell hotel de París el passat 15 de maig. Segons el seu testimoni, tot va començar quan ella li va demanar a Neymar que usaren un preservatiu per a tindre sexe, al que el jugador s’hauria negat. «Vaig ser víctima de violació i agressió», afirma en la seua versió Mendes de Souza.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.