Ix un vídeo de Neymar amb la model que l’acusa de violació

 

Des que es va estendre la polèmica sobre la suposada violació de Neymar a la model brasilera Nakila Trindade Mendes de Souza, molts han estat els dubtes i les acusacions per les dos parts. Ara, el canal ‘Record TV’ ha tret a la llum un vídeo a on es pot vore al futbolista i la model en una habitació d’hotel.

 

El clip té una duració molt breu i es pot veure com els dos arriben en actitud afectuosa a l’habitació i es giten vestits damunt del llit. Només segons després, ella s’alça enfadada i li pega uns quants colps a Neymar. Ell s’intenta defendre alçant les cames i, en qüestió de segons, els dos desapareixen de l’objectiu de la càmera.

 

 

El pare de Neymar el defén

Preguntat sobre l’autenticitat de les imàtgens, el pare de Neymar ha reconegut a ‘Recort TV’ que són autèntiques i que són una trampa de la model, que va dir que ficava el mòbil a carregar quan, en realitat, el posava a gravar. Neymar Santos, pare del futbolista, el defén de qui diu que va pegar a Nakila Trindade Mendes de Souza exposant que «ningú agredix des de davall».

 

«Crec que no he de defendre al meu fill en res. Les imàtgens parlen a soles i queda clar que és un vídeo forçat. Ella provoca una agressió per a que ell responga, però ell es dona compta que tot és un muntatge», explica el pare del jugador.

 

Per la seua part, la presumpta víctima argumenta que va patir una agressió sexual en aquell hotel de París el passat 15 de maig. Segons el seu testimoni, tot va començar quan ella li va demanar a Neymar que usaren un preservatiu per a tindre sexe, al que el jugador s’hauria negat. «Vaig ser víctima de violació i agressió», afirma en la seua versió Mendes de Souza.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.