9.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Ix un vídeo de Neymar amb la model que l’acusa de violació

 

Des que es va estendre la polèmica sobre la suposada violació de Neymar a la model brasilera Nakila Trindade Mendes de Souza, molts han estat els dubtes i les acusacions per les dos parts. Ara, el canal ‘Record TV’ ha tret a la llum un vídeo a on es pot vore al futbolista i la model en una habitació d’hotel.

 

El clip té una duració molt breu i es pot veure com els dos arriben en actitud afectuosa a l’habitació i es giten vestits damunt del llit. Només segons després, ella s’alça enfadada i li pega uns quants colps a Neymar. Ell s’intenta defendre alçant les cames i, en qüestió de segons, els dos desapareixen de l’objectiu de la càmera.

 

 

El pare de Neymar el defén

Preguntat sobre l’autenticitat de les imàtgens, el pare de Neymar ha reconegut a ‘Recort TV’ que són autèntiques i que són una trampa de la model, que va dir que ficava el mòbil a carregar quan, en realitat, el posava a gravar. Neymar Santos, pare del futbolista, el defén de qui diu que va pegar a Nakila Trindade Mendes de Souza exposant que «ningú agredix des de davall».

 

«Crec que no he de defendre al meu fill en res. Les imàtgens parlen a soles i queda clar que és un vídeo forçat. Ella provoca una agressió per a que ell responga, però ell es dona compta que tot és un muntatge», explica el pare del jugador.

 

Per la seua part, la presumpta víctima argumenta que va patir una agressió sexual en aquell hotel de París el passat 15 de maig. Segons el seu testimoni, tot va començar quan ella li va demanar a Neymar que usaren un preservatiu per a tindre sexe, al que el jugador s’hauria negat. «Vaig ser víctima de violació i agressió», afirma en la seua versió Mendes de Souza.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Banalitzar el tractament de l’obesitat augmenta el risc d’altres patologies

L'auge dels fàrmacs per a aprimar ha disparat el seu ús i, amb ell, els efectes adversos i els rebots de pes. Experts reclamen avaluació prèvia i canvis d'hàbits.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu provisional per a les obres de Sorolla

Generalitat i Ajuntament de València han acordat buscar una seu provisional, previsiblement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla. Avancen l'arribada dels quadres mentres es resol el recurs i abans del seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la dana

Pérez Llorca ha reiterat que el congrés del PPCV no es convocarà fins que concloga la reconstrucció després de la dana i ha assegurat que hi ha temps suficient. Els militants decidiran el futur del partit quan finalitze eixa fase, mentres un gestor integra totes les sensibilitats.

Pérez Llorca continuarà intentant pactes amb l’oposició malgrat el no de Morant

Pérez Llorca ha ratificat que continuarà buscant acords amb l'oposició malgrat el no de Diana Morant. Reivindica diàleg per a rebaixar la crispació i apel·la a donar exemple després de la DANA.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Pérez Llorca ha sostingut que els dirigents del PP estan col·laborant amb la justícia en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya. També ha dit que compten amb la presència de Edmundo González i María Corina Machado per als premis de la Fundació Broseta.

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.