7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Jaume Domènech passarà per quiròfan i no jugarà més aquesta temporada

VALÈNCIA, 8 (EUROPA PRESS)

El porter Jaume Domènech es perdrà el que resta de temporada en haver de ser operat demà dijous de la lesió en el tendó del recte femoral de la seua cuixa dreta que es va produir en el partit contra l’Alabès de diumenge passat.

“El porter del València CF Jaume Domènech serà intervingut quirúrgicament demà a València de la lesió patida en el tendó del recte femoral del quàdriceps de la cama dreta, durant el transcurs del partit a Mestalla davant de l’Alabès”, anuncia el club en un comunicat.

La previsió dels servicis mèdics de l’entitat és que, una vegada realitzada la cirurgia, el porter valencianista haja de romandre ingressat entre 24 i 48 hores.

De moment no hi ha previsió exacta de temps de baixa però podria estar uns dos o tres mesos fora dels terrenys de joc.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.