José Luis Gil, mític actor de ‘La que se avecina’, es recupera d’un infart cerebral

 

L’actor José Luis Gil, conegut pels seus papers del regidor Enrique Pastor en ‘La que se avecina’ i Juan Cuesta en ‘Aquí no hay quien viva’, es recupera en el seu domicili després de patir un infart cerebral el passat 4 de novembre.

L’intèrpret, que va ingressar d’urgència a l’Hospital La nostra Senyora del Rosari, va ser atés d’un ictus isquèmic agut hemisfèric esquerre. Tal com ha informat la seua filla Irene en un comunicat, l’actor va rebre l’alta el passat 26 de novembre i continuarà amb la recuperació en centres especialitzats i el seu domicili.

La família de José Luis Gil agraeix «la professionalitat i la qualitat humana exercida pel tot equip de la clínica madrilenya en la seua intervenció i ingrés. Confien que la rehabilitació, el temps i l’acompanyament ajuden a la seua ràpida i total recuperació«.

«Comença un període clau, de treball i esforç, en el qual la tranquil·litat, és molt important. Per a això, volen agrair totes les mostres d’afecte i afecte que estan rebent, i sol·liciten als mitjans de comunicació i als seus seguidors que siguen respectuosos com sempre ho han sigut».

 

 

La ‘maledicció’ de ‘La que se avecina’

 

La mala sort acompanya al repartiment de la ficció. Si ara s’ha acarnissat amb José Luis Gil, reconegut també els seus muntatges teatrals i la seua llarga trajectòria en el món del doblatge, fa uns mesos el feia amb Jordi Sánchez. L’actor, company de Gil en ‘La que se avena’, on interpreta al pescater Antonio Recio, va estar durant 24 dies en coma induït en l’UCI a causa d’una pneumònia derivada del Covid-19.

Després de rebre l’alta, l’intèrpret va comptar l’infern que va viure durant la seua malaltia. Víctima de les al·lucinacions, va assegurar que va viure «en un món paral·lel» en el qual va arribar a creure com unes certes notícies que no s’havien produït: «Vaig pensar que el meu fill estava mort. Estava trist i fet una merda. Fins al tercer dia no em vaig atrevir a preguntar si el que havia somiat era veritat. Després em van dir que no i em vaig posar a plorar», va comptar l’actor al març en el programa ‘El Suplemento’.

Últimes notícies

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.
FILMOTECA D'ESTIU