Kiko Rivera confessa que la seua mare no volia ser cantant

Kiko Rivera confessa aspectes personals de la seva mare

Kiko Rivera confessa aspectes personals de la seva mare | TELECINCO

 

Les confessions de Kiko Rivera en la seua participació en el concurs de ‘GH DÚO estan donant moltes notícies de la seua vida personal i familiar que es desconeixien. I és que el dj, que ja va explicar la seua mala experiència amb l’addicció a les drogues o els seus problemes econòmics, ara ha tornat a confessar als seus companys de la casa que la seua mare, Isabel Pantoja, no volia ser artista.

 

Les confessions de Kiko amb els seus companys de ‘GH DÚO’

Ha estat el programa de Telecinco, ‘Socialité’ el que ha mostrat unes imatges on apareix Kiko explicant als seus companys algunes curiositats de la vida personal de la seua mare

 

En les imatges, es veu al jove confessant aspectes de la infància d’Isabel Pantoja i assegurant que quan era una xiqueta , no volia ser cantant. Segons Rivera, la seua mare només somiava amb «tenir una vida normal», però tal com admetia, això no va ser possible: «La meua mare el que volia era viure com les nenes normals, però la meua àvia li deia: no, tu a cantar».

 

Malgrat tot, Kiko reconeixia que va ser un gran sacrifici personal tot i que va tenir una bona recompensa, com així ho demostra la gran trajectòria professional d’Isabel Pantoja. «La meua mare va haver de fer un sacrifici, que va tenir la seva recompensa, evidentment, però la infantesa te la perds», explicava.

 

Relació especial entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín

Kiko ha parlat de la relació entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín

Kiko ha parlat de la relació entre Isabel Pantoja i el seu germà Agustín | El MUNDO

 

Per altra banda, Kiko també ha volgut parlar de la relació tan especial que sempre ha mantingut la seua mare amb el seu germà xicotet , Agustín. Una relació molt estreta entre els germans, que sempre han destacat periodistes de la premsa del cor.

 

El jove li explicava a la seua companya, Carolina Sobe, els motius pels quals aquesta relació era tan especial i els dos germans estaven tan i tan units: «Quan va morir el meu avi, que en pau descanse, la meua mare tenia 12 anys i el meu tio 5», va manifestar Kiko, que va assegurar que arran d’aquesta situació viscuda quan eren xicotets , per a la seua mare, el seu germà Agustín era «com si haguerà estat un fill seu».

 

Alts i baixos en l’actitud de Kiko 

Aquestes confessions de Kiko Rivera amb els seus companys demostren que el dj es troba molt a gust dins de la casa de Guadalix de la Sierra. Però tot i això, aquests moments de confiança amb els companys contrasten amb altres situacions de tensió, degut segurament a què ja fa dos mesos a la casa, a què ha estat expulsat el seu gran amic, Antonio Tejado, i a què ha tingut algunes discussions amb la seua parella, amb qui precisament ha tingut un absurd enfrontament per una salsa de tomàquet.

 

Kiko es va enfadar molt, fins al punt d’amenaçar en abandonar el concurs perquè Irene li va dir que no li agradava com estava preparant una salsa. Rivera es mostrava així, molt susceptible, tot i que més tard ho va passar per alt i l’enfrontament va quedar en una simple anècdota, com ja ha passat en ocasions anteriors.

 

  •  

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.