14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

L’advocat de ‘La Manada’ assegura que estan penedits del que van fer

Agustín Martínez, el abogado de 'La Manada'

Agustín Martínez, advocat de ‘La Manada’ | La Sexta

 

L’advocat de ‘La Manada’, Agustín Martínez Becerra, va ser entrevistat fa uns dies al programa ‘Ya es mediodía’ de Telecinco, on va parlar sobre el procés contra els seus clients, i va assegurar que els seus defensats estan penedits per tot el que li van fer a una xica durant els Sanfermines de l’any 2016.

 

Ho va dir pocs dies abans que quatre dels acusats hagen de tornar a asseure’s davant d’un jutge per un presumpte delicte d’abús sexual a una altra jove a Pozoblanco, Còrdova, just després de les últimes acusacions de bufetades que ‘el militar’ del grup li hauria propinat a aquesta víctima.

 

Poden estar penedits de determinats fets i comentaris

Carmen Ro, una de les periodistes que formava part de la taula de debat del programa, li va preguntar al lletrat si els membres de ‘La Manada’ tenen algun càrrec de consciència pels delictes dels quals se’ls acusa, tenint en compte que en dos xats es van mostrar «orgullosos» del que havien fet.

 

Martínez Becerra va voler deixar clar que les qüestions morals no formen part de la seua feina i que cadascú respondrà als seus propis principis: «La meua feina i la meua funció se circumscriu únicament a la qüestió estrictament jurídica. Si em pregunta si em sembla bé, la resposta sembla òbvia».

 

«Què poden estar penedits en un moment determinat de determinats fets o de determinats comentaris? Doncs probablement, no li càpiga cap dubte», va afegir l’advocat.

 

Agustín Martínez contesta a las preguntas de Carmen Ro, en Telecinco.

Agustín Martínez va respondre les preguntes de Carmen Ro a ‘Ya es mediodía’ | Telecinco
 

 

Els missatges són «deplorables»

No obstant això, Carmen Ro no semblava estar res convençuda amb aquestes paraules i va insistir en el tema: «Creu que estan penedits? Encara que això judicialment no compte, o seguixen contents i posarien al xat novament ‘quina meravella’?».

 

Martínez Becerra va tornar a recalcar que ell els defensa davant d’una sèrie d’acusacions sobre una sèrie de delictes i «les qüestions morals les hauran de dilucidar ells i donar les explicacions pertinents».

 

Finalment, el lletrat va deixar clar que si li semblaven deplorables els missatges de Whatsapp en què s’han vist involucrats els seus clients, sobre els fets ocorreguts a Pamplona i Pozoblanco: «Són deplorables i és obvi per a qualsevol».

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.