La Comunitat Valenciana viu el dia més fred de l’any amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha viscut este dimecres el seu dia més fred d’enguany 2024 amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal d’un 11 de desembre, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

La tendència és que les temperatures comencen a recuperar-se a partir de demà dijous fins a reprendre o superar els valors normals la setmana vinent.

A València i Alacant ha sigut el dia més fred de l’any. Fins a este dimecres, el dia més fred de l’any a València havia sigut el 20 de gener, amb una màxima de 13.8 –hui 12.4– i a Alacant l’11 de gener, amb una màxima de 14.4 –avui 13.9–.

Per la seua banda, a Castelló de la Plana, el 10 de gener va tenir una temperatura màxima de 12.3 ºC, una mica més baixa que hui dimecres, que s’han registrat 12.8 ºC.

A la ciutat de València no hi havia un dia tan fred, amb una temperatura màxima inferior a la de hui –12.4 ºC– des del 27 de febrer del 2023, quan la màxima va ser de 10.5 ºC. A Alacant, ha sigut el dia més fred des del 2 de març del 2023, quan la màxima va ser de 13.7 ºC.

Últimes notícies

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.

La jutgessa de la DANA rebutja obtindre els missatges de Bernabé i sí que demanarà els de Polo

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha negat recaptar les comunicacions de la delegada del Govern, Pilar Bernabé, i en canvi ha autoritzat sol·licitar de forma voluntària el registre de trucades i missatges del president de la CHJ, Miguel Polo.

López assegura que Óscar Puente pot encapçalar qualsevol candidatura i anima la Comunitat a no frenar la condonació del deute

Óscar López defensa que Óscar Puente podria liderar qualsevol llista, alhora que reclama que la Comunitat Valenciana no bloquege la condonació del deute ni la reforma del finançament.

Ayala desitja que el València torne a mirar cap a dalt en LaLiga

Roberto Fabián Ayala ha expressat el seu desig que el València CF deixe arrere les temporades de patiment i torne a lluitar per posicions altes en LaLiga. L’excentral argentí també ha elogiat l’afició de Mestalla i la trajectòria del valencià Ferran Torres.

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.