La Comunitat Valenciana viu el dia més fred de l’any amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha viscut este dimecres el seu dia més fred d’enguany 2024 amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal d’un 11 de desembre, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

La tendència és que les temperatures comencen a recuperar-se a partir de demà dijous fins a reprendre o superar els valors normals la setmana vinent.

A València i Alacant ha sigut el dia més fred de l’any. Fins a este dimecres, el dia més fred de l’any a València havia sigut el 20 de gener, amb una màxima de 13.8 –hui 12.4– i a Alacant l’11 de gener, amb una màxima de 14.4 –avui 13.9–.

Per la seua banda, a Castelló de la Plana, el 10 de gener va tenir una temperatura màxima de 12.3 ºC, una mica més baixa que hui dimecres, que s’han registrat 12.8 ºC.

A la ciutat de València no hi havia un dia tan fred, amb una temperatura màxima inferior a la de hui –12.4 ºC– des del 27 de febrer del 2023, quan la màxima va ser de 10.5 ºC. A Alacant, ha sigut el dia més fred des del 2 de març del 2023, quan la màxima va ser de 13.7 ºC.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.

Pet Shop Boys celebrarà 40 anys d’èxits en el Roig Arena el 23 de juliol

Pet Shop Boys oferirà el 23 de juliol en el Roig Arena de València el seu primer concert a Espanya de 2026, dins de la gira Dreamworld: The Greatest Hits Live i després de 19 anys sense actuar a la ciutat.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu de rescat seguix actiu per quart dia en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, per a localitzar a un home desaparegut el diumenge, amb efectius de Generalitat, Guàrdia Civil i Bombers.

Reoberta la Pista de Silla però es mantenen 13 km de retencions cap a València

La V-31 s'ha reobert al trànsit després de l'avaria d'una grua, però el col·lapse persistix amb 13 quilòmetres de retencions d'accés a València i problemes en vies pròximes.

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.