La Comunitat Valenciana viu el dia més fred de l’any amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha viscut este dimecres el seu dia més fred d’enguany 2024 amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal d’un 11 de desembre, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

La tendència és que les temperatures comencen a recuperar-se a partir de demà dijous fins a reprendre o superar els valors normals la setmana vinent.

A València i Alacant ha sigut el dia més fred de l’any. Fins a este dimecres, el dia més fred de l’any a València havia sigut el 20 de gener, amb una màxima de 13.8 –hui 12.4– i a Alacant l’11 de gener, amb una màxima de 14.4 –avui 13.9–.

Per la seua banda, a Castelló de la Plana, el 10 de gener va tenir una temperatura màxima de 12.3 ºC, una mica més baixa que hui dimecres, que s’han registrat 12.8 ºC.

A la ciutat de València no hi havia un dia tan fred, amb una temperatura màxima inferior a la de hui –12.4 ºC– des del 27 de febrer del 2023, quan la màxima va ser de 10.5 ºC. A Alacant, ha sigut el dia més fred des del 2 de març del 2023, quan la màxima va ser de 13.7 ºC.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.