La Comunitat Valenciana viu el dia més fred de l’any amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

La Comunitat Valenciana ha viscut este dimecres el seu dia més fred d’enguany 2024 amb una temperatura quasi 4 ºC inferior a la mitjana normal d’un 11 de desembre, segons ha informat l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

La tendència és que les temperatures comencen a recuperar-se a partir de demà dijous fins a reprendre o superar els valors normals la setmana vinent.

A València i Alacant ha sigut el dia més fred de l’any. Fins a este dimecres, el dia més fred de l’any a València havia sigut el 20 de gener, amb una màxima de 13.8 –hui 12.4– i a Alacant l’11 de gener, amb una màxima de 14.4 –avui 13.9–.

Per la seua banda, a Castelló de la Plana, el 10 de gener va tenir una temperatura màxima de 12.3 ºC, una mica més baixa que hui dimecres, que s’han registrat 12.8 ºC.

A la ciutat de València no hi havia un dia tan fred, amb una temperatura màxima inferior a la de hui –12.4 ºC– des del 27 de febrer del 2023, quan la màxima va ser de 10.5 ºC. A Alacant, ha sigut el dia més fred des del 2 de març del 2023, quan la màxima va ser de 13.7 ºC.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.