La Fonteta obrirà les seues portes per a seguir la final de l’Eurocopa de futbol

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València i la Fundació Esportiva Municipal obriran les portes del Pavelló Municipal de la Font de Sant Luis, conegut popularment com ‘La Fonteta’, per a seguir de manera gratuïta la final de l’Eurocopa de futbol que disputarà la selecció espanyola diumenge que ve, 14 de juliol, a partir de les 21:00 hores.

D’esta manera, milers d’afeccionats al futbol podran viure junts l’emoció de la final, en la qual Espanya busca el seu quart títol (1964, 2008, 2012), per a convertir-se en el país més llorejat de la competició. Serà la cinquena final d’Espanya, destaca el consistori valencià en un comunicat.

El pavelló obrirà les seues portes a les 20:00 hores, una hora abans de l’inici de la final, perquè els afeccionats s’acomoden en les graderies del pavelló i puguen seguir la final instal·lats en els seus seients.

Des d’este moment, podran gaudir d’animació per part del grup teatral ‘Viviendo del cuento’, vibrar amb els 30 percussionistes de les batucadas, aconseguir algun regal dels quals se sortejaran per cortesia de la Federació Valenciana de Futbol i seguir l’emocionant narració del periodista Dani Meroño i els comentaris de Paula Lerín. Les portes romandran obertes fins a completar l’aforament permès.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.

Agirrezabala es lesiona el menisc i viatja a Vitòria per a ser valorat

El porter del València, cedit per l'Athletic Club, patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i es desplaçarà a Vitòria per a ser valorat. El contratemps va arribar en un entrenament, just després de tornar a treballar amb el grup.

PLD Space alçarà una nova fàbrica de coets a Elx i duplicarà la seua plantilla

PLD Space construirà una nova fàbrica en Porta d'Elx per a sostindre el seu creixement i preveu duplicar la plantilla fins a 1.000 empleats des de mitjan 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament i compassa el Miura 5, el primer llançament del qual està previst en el segon trimestre de 2026.

Han firmat el protocol per a la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx

Generalitat, Ajuntament, UMH, Inescop, Avecal i AEC han rubricat l'arrancada de la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat a Elx. El centre combinarà formació pràctica i innovació per a reforçar la competitivitat del sector i atendre empreses, estudiants, treballadors i emprenedors.

La Comunitat Valenciana registra un 28,8% menys de matriculacions de turismes al febrer per l’efecte de la dana

La Comunitat Valenciana va registrar un descens del 28,8% en les matriculacions de turismes al febrer per l'efecte comparatiu després de la dana. A Espanya, el mercat va créixer un 7,5% impulsat pels electrificats i el canal del lloguer.

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.