La Fonteta obrirà les seues portes per a seguir la final de l’Eurocopa de futbol

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València i la Fundació Esportiva Municipal obriran les portes del Pavelló Municipal de la Font de Sant Luis, conegut popularment com ‘La Fonteta’, per a seguir de manera gratuïta la final de l’Eurocopa de futbol que disputarà la selecció espanyola diumenge que ve, 14 de juliol, a partir de les 21:00 hores.

D’esta manera, milers d’afeccionats al futbol podran viure junts l’emoció de la final, en la qual Espanya busca el seu quart títol (1964, 2008, 2012), per a convertir-se en el país més llorejat de la competició. Serà la cinquena final d’Espanya, destaca el consistori valencià en un comunicat.

El pavelló obrirà les seues portes a les 20:00 hores, una hora abans de l’inici de la final, perquè els afeccionats s’acomoden en les graderies del pavelló i puguen seguir la final instal·lats en els seus seients.

Des d’este moment, podran gaudir d’animació per part del grup teatral ‘Viviendo del cuento’, vibrar amb els 30 percussionistes de les batucadas, aconseguir algun regal dels quals se sortejaran per cortesia de la Federació Valenciana de Futbol i seguir l’emocionant narració del periodista Dani Meroño i els comentaris de Paula Lerín. Les portes romandran obertes fins a completar l’aforament permès.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.