La Fonteta obrirà les seues portes per a seguir la final de l’Eurocopa de futbol

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València i la Fundació Esportiva Municipal obriran les portes del Pavelló Municipal de la Font de Sant Luis, conegut popularment com ‘La Fonteta’, per a seguir de manera gratuïta la final de l’Eurocopa de futbol que disputarà la selecció espanyola diumenge que ve, 14 de juliol, a partir de les 21:00 hores.

D’esta manera, milers d’afeccionats al futbol podran viure junts l’emoció de la final, en la qual Espanya busca el seu quart títol (1964, 2008, 2012), per a convertir-se en el país més llorejat de la competició. Serà la cinquena final d’Espanya, destaca el consistori valencià en un comunicat.

El pavelló obrirà les seues portes a les 20:00 hores, una hora abans de l’inici de la final, perquè els afeccionats s’acomoden en les graderies del pavelló i puguen seguir la final instal·lats en els seus seients.

Des d’este moment, podran gaudir d’animació per part del grup teatral ‘Viviendo del cuento’, vibrar amb els 30 percussionistes de les batucadas, aconseguir algun regal dels quals se sortejaran per cortesia de la Federació Valenciana de Futbol i seguir l’emocionant narració del periodista Dani Meroño i els comentaris de Paula Lerín. Les portes romandran obertes fins a completar l’aforament permès.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.