La Fonteta obrirà les seues portes per a seguir la final de l’Eurocopa de futbol

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

L’Ajuntament de València i la Fundació Esportiva Municipal obriran les portes del Pavelló Municipal de la Font de Sant Luis, conegut popularment com ‘La Fonteta’, per a seguir de manera gratuïta la final de l’Eurocopa de futbol que disputarà la selecció espanyola diumenge que ve, 14 de juliol, a partir de les 21:00 hores.

D’esta manera, milers d’afeccionats al futbol podran viure junts l’emoció de la final, en la qual Espanya busca el seu quart títol (1964, 2008, 2012), per a convertir-se en el país més llorejat de la competició. Serà la cinquena final d’Espanya, destaca el consistori valencià en un comunicat.

El pavelló obrirà les seues portes a les 20:00 hores, una hora abans de l’inici de la final, perquè els afeccionats s’acomoden en les graderies del pavelló i puguen seguir la final instal·lats en els seus seients.

Des d’este moment, podran gaudir d’animació per part del grup teatral ‘Viviendo del cuento’, vibrar amb els 30 percussionistes de les batucadas, aconseguir algun regal dels quals se sortejaran per cortesia de la Federació Valenciana de Futbol i seguir l’emocionant narració del periodista Dani Meroño i els comentaris de Paula Lerín. Les portes romandran obertes fins a completar l’aforament permès.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.