La FVMP col·laborarà amb l’IVC per a promocionar el Circuit Cultural Valencià

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), dependent de la Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) per a cooperar en la promoció i difusió del Circuit Cultural Valencià el 2024 entre els municipis de la Comunitat Valenciana.

L’objectiu de l’acord és fer arribar la programació de l’IVC en matèria d’espectacles d’arts escèniques, musicals i audiovisuals, denominada ‘Circuit Cultural Valencià’ (CCV) a tots municipis que s’adherisquen, fomentat la integració i desenvolupament cultural del territori.

Segons s’arreplega en el conveni, l’IVC s’encarregarà de la programació, contractació, liquidació i pagament del 100 % de l’elegància dels artistes de cadascuna de les actuacions incloses dins del Circuit Cultural Valencià, per al que s’aplicarà el procediment negociat sense publicitat per raons artístiques. El pressupost destinat el 2024 ascendix a 1.232.746,09 euros.

El Circuit Cultural Valencià estarà format per diverses modalitats. En primer lloc, figura la modalitat Teatre, Dansa i Circ-A, amb un mínim de quatre espectacles professionals i un màxim de deu; d’ells, dos seran de dansa, un dirigit al públic adult i un de circ. així mateix, la modalitat Teatre, Dansa i Circ-B comptarà amb un mínim de dos i una màxim de sis espectacles professionals, un dels quals haurà de ser de dansa.

D’altra banda, la modalitat Música-A comptarà amb un mínim de quatre concerts professionals i un màxim de vuit, dels quals tres seran de música clàssica i un de música contemporània; en el cas de la modalitat Música-B hi haurà entre dos i cinc concerts professionals, amb almenys un de música clàssica i un de música contemporània. Finalment, el Circuit Cultural València per a este 2024 comptarà amb la programació d’un mínim de dues sessions.

FINANÇAMENT Al 100%

Les activitats es programaran fins que s’acabe el crèdit, per un import del 100 % de l’elegància dels artistes, que no podrà superar, en cap cas, els 20.000 euros per a la Modalitat Teatre, Dansa i Circ-A i els 8.000 euros per a la Modalitat Teatre, Dansa i Circ-B. En Modalitat Música-A l’elegància dels artistes no podrà superar els 17.000 euros, i per a la Modalitat Música-B la quantia màxima és de 10.000 euros. En el cas de la Modalitat de Cinema-Audiovisual, l’import no superarà els 1.500 euros.

A més, l’IVC, en col·laboració amb la FMVP, s’encarregarà també d’executar els processos d’adhesió i renovació de la participació de les entitats locals en el programa i, en col·laboració amb la FVMP, analitzarà resultats de cada edició i establirà les condicions i paràmetres d’avaluació per a l’adhesió o renovació.

Per la seua banda, la FVMP, a més de les funcions abans esmentades, intervindrà en la resolució de les controvèrsies que pogueren sorgir entre l’IVC i les entitats locals que desitgen participar en el programa, que seran resoltes en la Comissió Mixta de Coordinació i Seguiment del Programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.