La FVMP col·laborarà amb l’IVC per a promocionar el Circuit Cultural Valencià

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), dependent de la Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, amb la Federació Valenciana de Municipis i Províncies (FVMP) per a cooperar en la promoció i difusió del Circuit Cultural Valencià el 2024 entre els municipis de la Comunitat Valenciana.

L’objectiu de l’acord és fer arribar la programació de l’IVC en matèria d’espectacles d’arts escèniques, musicals i audiovisuals, denominada ‘Circuit Cultural Valencià’ (CCV) a tots municipis que s’adherisquen, fomentat la integració i desenvolupament cultural del territori.

Segons s’arreplega en el conveni, l’IVC s’encarregarà de la programació, contractació, liquidació i pagament del 100 % de l’elegància dels artistes de cadascuna de les actuacions incloses dins del Circuit Cultural Valencià, per al que s’aplicarà el procediment negociat sense publicitat per raons artístiques. El pressupost destinat el 2024 ascendix a 1.232.746,09 euros.

El Circuit Cultural Valencià estarà format per diverses modalitats. En primer lloc, figura la modalitat Teatre, Dansa i Circ-A, amb un mínim de quatre espectacles professionals i un màxim de deu; d’ells, dos seran de dansa, un dirigit al públic adult i un de circ. així mateix, la modalitat Teatre, Dansa i Circ-B comptarà amb un mínim de dos i una màxim de sis espectacles professionals, un dels quals haurà de ser de dansa.

D’altra banda, la modalitat Música-A comptarà amb un mínim de quatre concerts professionals i un màxim de vuit, dels quals tres seran de música clàssica i un de música contemporània; en el cas de la modalitat Música-B hi haurà entre dos i cinc concerts professionals, amb almenys un de música clàssica i un de música contemporània. Finalment, el Circuit Cultural València per a este 2024 comptarà amb la programació d’un mínim de dues sessions.

FINANÇAMENT Al 100%

Les activitats es programaran fins que s’acabe el crèdit, per un import del 100 % de l’elegància dels artistes, que no podrà superar, en cap cas, els 20.000 euros per a la Modalitat Teatre, Dansa i Circ-A i els 8.000 euros per a la Modalitat Teatre, Dansa i Circ-B. En Modalitat Música-A l’elegància dels artistes no podrà superar els 17.000 euros, i per a la Modalitat Música-B la quantia màxima és de 10.000 euros. En el cas de la Modalitat de Cinema-Audiovisual, l’import no superarà els 1.500 euros.

A més, l’IVC, en col·laboració amb la FMVP, s’encarregarà també d’executar els processos d’adhesió i renovació de la participació de les entitats locals en el programa i, en col·laboració amb la FVMP, analitzarà resultats de cada edició i establirà les condicions i paràmetres d’avaluació per a l’adhesió o renovació.

Per la seua banda, la FVMP, a més de les funcions abans esmentades, intervindrà en la resolució de les controvèrsies que pogueren sorgir entre l’IVC i les entitats locals que desitgen participar en el programa, que seran resoltes en la Comissió Mixta de Coordinació i Seguiment del Programa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla