La Generalitat rep el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha sigut guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de la Comunitat’, creada pel Consell per a “visibilitzar el seu compromís ferm amb la diversitat i promoure una societat a la Comunitat Valenciana inclusiva i respectuosa”.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha sigut l’encarregat de rebre el premi, en nom de la Generalitat, en una gala organitzada per l’Associació Diversa Global, que distingix amb els guardons a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En la seua intervenció, Stephane Soriano ha mostrat la seua “satisfacció” per el premi que “reconeix l’aposta de tot el Consell en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis i a treballar per a crear una Comunitat Valenciana igual i diversa, inclusiva i segura on tothom visca els seus drets en plenitud i llibertat”.

El director general ha subratllat que l’objectiu de la marca ‘Orgull de Comunitat’ és “servir com un valor unificador per a totes les accions que es duguen a terme durant la legislatura en matèria de diversitat, en favor del col·lectiu LGTBIQ+ i per a fomentar la inclusió i el reconeixement de totes les persones”.

“Fer diversa la diversitat apostant pel respecte i la igualtat, per la lluita contra la discriminació i delictes d’odi, sense fer un pas arrere en la defensa dels drets de les persones LGTBIQ+ i a promocionar a la Comunitat Valenciana la diversitat en tots els seus vessants”, ha assegurat.

Baix el paraigua de ‘Orgull de Comunitat’ es coordina la celebració d’esdeveniments i actes relacionats amb la població LGTBIQ+ a les províncies d’Alacant, Castelló i València. En este model participen “activament” administracions de les tres províncies junt amb els agents socials del sector, amb l’objectiu de treballar conjuntament i “situar en el mapa com a referent LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana”.

En este sentit, Stephane Soriano ha agraït en el seu discurs “el treball i la col·laboració” que porten realitzant molts ajuntaments, la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, diputacions i entitats del sector i, especialment, el “important paper” que està exercint “el personal de la Direcció general de Diversitat i de les direccions territorials de la Conselleria”.

Diversa Global és una associació sense ànim de lucre creada el 2016 que treballa per a fomentar la diversitat en els sectors de l’empresa, el comerç i l’hostaleria, enfortir la relació empresarial i social, així com promoure la participació i cooperació entre organitzacions socials, empresarials i comercials.

Amb la d’enguany, ha celebrat huit edicions dels Premis Diversa, que s’han consolidat com a “guardons de referència” en l’àmbit de la diversitat, “reconeixent la contribució d’els qui han sabut mantenir, defensar i enriquir el seu treball amb la diversitat LGTBIQ+”, segons la mateixa font.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís xifra en 850.000 euros a l’any el cost de l’Oficina de expresidents i demana suprimir privilegis

Compromís ha situat en 850.000 euros el gasto anual de l'Oficina dels expresidents i en 7 milions l'acumulat, i defendrà en Les Corts eliminar el que considera privilegis il·lògics.

El TSJCV condemna a l’Arquebisbat a pagar 1,4 milions a Oliva pel centre ecumènic inacabat

El tribunal ha fixat en 1.436.624,93 euros el detriment causat per les obres del Centre Ecumènic El Salvador. L'Arquebisbat ha recorregut en cassació.

Tres detinguts per estafar 8.750 euros a un pres amb la promesa d’eixir de la presó

Tres persones, inclòs un intern, han sigut detingudes a Alacant per cobrar 8.750 euros a un altre pres amb la falsa promesa que eixiria en llibertat. Estan acusats d'estafa i apropiació indeguda.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de la vivenda pública

El president ha defés reforçar la transparència en l'adjudicació de vivenda pública i prioritzar l'arrelament en els barems. Ha reivindicat que ja es construïxen unes 5.000 vivendes i ha blindat el Pla Viu enfront d'intents de paralitzar-lo.

Ramazani, pichichi de penal amb un 100% d’encert i nou punts per al València

L'extrem belga s'ha afermat com a especialista des dels onze metres, ha sigut el màxim golejador del València en la segona volta i els seus quatre punts han donat nou punts.

Desmantellada una plantació de marihuana en una nau de Vallada: cinc detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat un cultiu interior en una nau sense activitat de Vallada amb 1.026 plantes i 25.655 grams de cabdells secs. Hi ha cinc detinguts i un ha ingressat a la presó.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space alçarà a principis del pròxim any una nova fàbrica a Elx per a escalar la seua producció i preveu duplicar la plantilla fins prop de 1.000 ocupacions des de 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament per a agilitzar tràmits i formar perfils tècnics.

València activa el pla especial de neteja de Falles amb 3,2 milions i més WC

El dispositiu reforça contenidors, papereres i recollida fins al 23 de març amb 34.613 jornades de treball i 425 cabines