La Generalitat rep el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha sigut guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de la Comunitat’, creada pel Consell per a “visibilitzar el seu compromís ferm amb la diversitat i promoure una societat a la Comunitat Valenciana inclusiva i respectuosa”.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha sigut l’encarregat de rebre el premi, en nom de la Generalitat, en una gala organitzada per l’Associació Diversa Global, que distingix amb els guardons a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En la seua intervenció, Stephane Soriano ha mostrat la seua “satisfacció” per el premi que “reconeix l’aposta de tot el Consell en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis i a treballar per a crear una Comunitat Valenciana igual i diversa, inclusiva i segura on tothom visca els seus drets en plenitud i llibertat”.

El director general ha subratllat que l’objectiu de la marca ‘Orgull de Comunitat’ és “servir com un valor unificador per a totes les accions que es duguen a terme durant la legislatura en matèria de diversitat, en favor del col·lectiu LGTBIQ+ i per a fomentar la inclusió i el reconeixement de totes les persones”.

“Fer diversa la diversitat apostant pel respecte i la igualtat, per la lluita contra la discriminació i delictes d’odi, sense fer un pas arrere en la defensa dels drets de les persones LGTBIQ+ i a promocionar a la Comunitat Valenciana la diversitat en tots els seus vessants”, ha assegurat.

Baix el paraigua de ‘Orgull de Comunitat’ es coordina la celebració d’esdeveniments i actes relacionats amb la població LGTBIQ+ a les províncies d’Alacant, Castelló i València. En este model participen “activament” administracions de les tres províncies junt amb els agents socials del sector, amb l’objectiu de treballar conjuntament i “situar en el mapa com a referent LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana”.

En este sentit, Stephane Soriano ha agraït en el seu discurs “el treball i la col·laboració” que porten realitzant molts ajuntaments, la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, diputacions i entitats del sector i, especialment, el “important paper” que està exercint “el personal de la Direcció general de Diversitat i de les direccions territorials de la Conselleria”.

Diversa Global és una associació sense ànim de lucre creada el 2016 que treballa per a fomentar la diversitat en els sectors de l’empresa, el comerç i l’hostaleria, enfortir la relació empresarial i social, així com promoure la participació i cooperació entre organitzacions socials, empresarials i comercials.

Amb la d’enguany, ha celebrat huit edicions dels Premis Diversa, que s’han consolidat com a “guardons de referència” en l’àmbit de la diversitat, “reconeixent la contribució d’els qui han sabut mantenir, defensar i enriquir el seu treball amb la diversitat LGTBIQ+”, segons la mateixa font.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.