La Generalitat rep el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha sigut guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de la Comunitat’, creada pel Consell per a “visibilitzar el seu compromís ferm amb la diversitat i promoure una societat a la Comunitat Valenciana inclusiva i respectuosa”.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha sigut l’encarregat de rebre el premi, en nom de la Generalitat, en una gala organitzada per l’Associació Diversa Global, que distingix amb els guardons a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En la seua intervenció, Stephane Soriano ha mostrat la seua “satisfacció” per el premi que “reconeix l’aposta de tot el Consell en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis i a treballar per a crear una Comunitat Valenciana igual i diversa, inclusiva i segura on tothom visca els seus drets en plenitud i llibertat”.

El director general ha subratllat que l’objectiu de la marca ‘Orgull de Comunitat’ és “servir com un valor unificador per a totes les accions que es duguen a terme durant la legislatura en matèria de diversitat, en favor del col·lectiu LGTBIQ+ i per a fomentar la inclusió i el reconeixement de totes les persones”.

“Fer diversa la diversitat apostant pel respecte i la igualtat, per la lluita contra la discriminació i delictes d’odi, sense fer un pas arrere en la defensa dels drets de les persones LGTBIQ+ i a promocionar a la Comunitat Valenciana la diversitat en tots els seus vessants”, ha assegurat.

Baix el paraigua de ‘Orgull de Comunitat’ es coordina la celebració d’esdeveniments i actes relacionats amb la població LGTBIQ+ a les províncies d’Alacant, Castelló i València. En este model participen “activament” administracions de les tres províncies junt amb els agents socials del sector, amb l’objectiu de treballar conjuntament i “situar en el mapa com a referent LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana”.

En este sentit, Stephane Soriano ha agraït en el seu discurs “el treball i la col·laboració” que porten realitzant molts ajuntaments, la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, diputacions i entitats del sector i, especialment, el “important paper” que està exercint “el personal de la Direcció general de Diversitat i de les direccions territorials de la Conselleria”.

Diversa Global és una associació sense ànim de lucre creada el 2016 que treballa per a fomentar la diversitat en els sectors de l’empresa, el comerç i l’hostaleria, enfortir la relació empresarial i social, així com promoure la participació i cooperació entre organitzacions socials, empresarials i comercials.

Amb la d’enguany, ha celebrat huit edicions dels Premis Diversa, que s’han consolidat com a “guardons de referència” en l’àmbit de la diversitat, “reconeixent la contribució d’els qui han sabut mantenir, defensar i enriquir el seu treball amb la diversitat LGTBIQ+”, segons la mateixa font.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.