13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

La Generalitat rep el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de Comunitat’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha sigut guardonada amb el Premi Diversa Institucional 2024 per la marca ‘Orgull de la Comunitat’, creada pel Consell per a “visibilitzar el seu compromís ferm amb la diversitat i promoure una societat a la Comunitat Valenciana inclusiva i respectuosa”.

El director general de Diversitat, Stephane Soriano, ha sigut l’encarregat de rebre el premi, en nom de la Generalitat, en una gala organitzada per l’Associació Diversa Global, que distingix amb els guardons a persones, empreses i institucions per la seua implicació amb la diversitat, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

En la seua intervenció, Stephane Soriano ha mostrat la seua “satisfacció” per el premi que “reconeix l’aposta de tot el Consell en la defensa i el respecte de totes les persones, a combatre prejudicis i a treballar per a crear una Comunitat Valenciana igual i diversa, inclusiva i segura on tothom visca els seus drets en plenitud i llibertat”.

El director general ha subratllat que l’objectiu de la marca ‘Orgull de Comunitat’ és “servir com un valor unificador per a totes les accions que es duguen a terme durant la legislatura en matèria de diversitat, en favor del col·lectiu LGTBIQ+ i per a fomentar la inclusió i el reconeixement de totes les persones”.

“Fer diversa la diversitat apostant pel respecte i la igualtat, per la lluita contra la discriminació i delictes d’odi, sense fer un pas arrere en la defensa dels drets de les persones LGTBIQ+ i a promocionar a la Comunitat Valenciana la diversitat en tots els seus vessants”, ha assegurat.

Baix el paraigua de ‘Orgull de Comunitat’ es coordina la celebració d’esdeveniments i actes relacionats amb la població LGTBIQ+ a les províncies d’Alacant, Castelló i València. En este model participen “activament” administracions de les tres províncies junt amb els agents socials del sector, amb l’objectiu de treballar conjuntament i “situar en el mapa com a referent LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana”.

En este sentit, Stephane Soriano ha agraït en el seu discurs “el treball i la col·laboració” que porten realitzant molts ajuntaments, la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, diputacions i entitats del sector i, especialment, el “important paper” que està exercint “el personal de la Direcció general de Diversitat i de les direccions territorials de la Conselleria”.

Diversa Global és una associació sense ànim de lucre creada el 2016 que treballa per a fomentar la diversitat en els sectors de l’empresa, el comerç i l’hostaleria, enfortir la relació empresarial i social, així com promoure la participació i cooperació entre organitzacions socials, empresarials i comercials.

Amb la d’enguany, ha celebrat huit edicions dels Premis Diversa, que s’han consolidat com a “guardons de referència” en l’àmbit de la diversitat, “reconeixent la contribució d’els qui han sabut mantenir, defensar i enriquir el seu treball amb la diversitat LGTBIQ+”, segons la mateixa font.

Últimes notícies

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.