La nova consellera de Justícia aborda necessitats i reptes amb la presidenta del TSJCV

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

La nova consellera de Justícia i Administració Pública, Nuria Martínez, ha visitat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) i s’ha reunit amb la seua presidenta, Pilar de la Oliva, per a conèixer de primera mà les necessitats i reptes que presenta l’àmbit judicial a la Comunitat Valenciana.

Durant la visita, Martínez ha destacat la importància d’un diàleg constant amb els operadors jurídics per a avançar en la digitalització i modernització de la justícia: “El nostre objectiu és dotar als jutjats i tribunals de les eines necessàries per a garantir un servici àgil, accessible i eficaç, que responga a les demandes de la ciutadania”, arreplega la Generalitat.

La consellera ha reafirmat el compromís del seu departament amb la implementació de tecnologies avançades i el reforç dels recursos humans en els jutjats. “Anem a treballar perquè la justícia siga igual d’accessible per a tots els ciutadans de la Comunitat Valenciana”, ha promès.

En la reunió han abordat qüestions relacionades amb les infraestructures judicials afectades per la dana del 29 d’octubre. La Conselleria ha invertit 2,4 milions d’euros per a obres d’emergència en les seus judicials de Catarroja, Requena i Torrent afectades. La inversió de major cost es realitzarà en la seu judicial més afectada, la de Catarroja, amb 2,1 milions d’euros per a reparar-la.

Dilluns passat, els jutjats de Catarroja van reprendre la seua activitat judicial ordinària, després de ser instal·lats per la Generalitat de forma provisional en la Ciutat de la Justícia de València després que les seues instal·lacions hagueren quedat seriosament danyades.

Nuria Martínez ha agraït la disposició de Pilar de la Oliva i ha posat l’accent en la importància de mantenir este tipus de trobades per a alinear esforços en benefici del servici públic de justícia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.