La Policia danesa investiga dos explosions prop de l’Ambaixada d’Israel

MADRID, 2 (EUROPA PRESS)

La Policia de Dinamarca ha obert una investigació per a esclarir dos explosions que han tingut lloc en les rodalies de l’Ambaixada d’Israel en la capital danesa, Copenhaguen, per a determinar entre altres coses si guarda algun tipus de relació amb l’escalada del conflicte a Pròxim Orient.

Un portaveu policial, Jakob Hansen, ha explicat en declaracions als mitjans que totes les hipòtesis estan obertes, perquè «encara és massa prompte» per a establir una connexió directa de les explosions amb l’Ambaixada israeliana, informa la televisió Dr.

Les forces de seguretat han establit un perímetre de seguretat en la zona, situada als afores de Copenhaguen i on es troben també altres ambaixades. També tenen previst establir un lloc mòbil en la zona per a recaptar pistes que puguen facilitar testimonis.

D’altra banda, la Policia de Suècia està investigant suposats trets contra la legació diplomàtica israeliana a Estocolm, quan s’ha acordonat la zona i ha realitzat un inventari de les càmeres de la zona, sense que hi haja víctimes.

Els agents han trobat un arma de foc en els voltants i s’ha iniciat una investigació preliminar sobre delictes greus amb armes, encara que de moment no s’ha detingut a ningú, segons arreplega la cadena de televisió sueca SVT.

Últimes notícies

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.

Sergio García afronta Valderrama com un desafiament marcat pel vent

Sergio García ressalta l'exigència del Real Club de Valderrama i advertix que el vent reduïx al mínim el marge d'error en el torneig LIV, on el seu equip arriba molt motivat.

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.