La Policia danesa investiga dos explosions prop de l’Ambaixada d’Israel

MADRID, 2 (EUROPA PRESS)

La Policia de Dinamarca ha obert una investigació per a esclarir dos explosions que han tingut lloc en les rodalies de l’Ambaixada d’Israel en la capital danesa, Copenhaguen, per a determinar entre altres coses si guarda algun tipus de relació amb l’escalada del conflicte a Pròxim Orient.

Un portaveu policial, Jakob Hansen, ha explicat en declaracions als mitjans que totes les hipòtesis estan obertes, perquè «encara és massa prompte» per a establir una connexió directa de les explosions amb l’Ambaixada israeliana, informa la televisió Dr.

Les forces de seguretat han establit un perímetre de seguretat en la zona, situada als afores de Copenhaguen i on es troben també altres ambaixades. També tenen previst establir un lloc mòbil en la zona per a recaptar pistes que puguen facilitar testimonis.

D’altra banda, la Policia de Suècia està investigant suposats trets contra la legació diplomàtica israeliana a Estocolm, quan s’ha acordonat la zona i ha realitzat un inventari de les càmeres de la zona, sense que hi haja víctimes.

Els agents han trobat un arma de foc en els voltants i s’ha iniciat una investigació preliminar sobre delictes greus amb armes, encara que de moment no s’ha detingut a ningú, segons arreplega la cadena de televisió sueca SVT.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.