Labora obri el termini per a sol·licitar els 3.000 euros per a autònoms sense empleats de zones afectades per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Labora ha obert el termini per a sol·licitar les ajudes directes de 3.000 euros per a persones autònomes sense treballadors de zones afectades per la riuada, que finalitzarà el 28 de febrer a les 15.00 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

Per a esta nova convocatòria, es destinen 52 milions. En total, s’oferiran més de 90 milions i s’espera que es puguen beneficiar al voltant de 17.300 treballadors autònoms d’estes zones, els negocis de les quals es van veure afectats per la catàstrofe.

Esta ajuda s’afig a la ja abonada al desembre i va dirigida a les persones autònomes sense treballadors de 15 municipis que no estaven inclosos en l’anterior decret d’ajudes, així com a tots aquells autònoms dels 75 municipis de la primera convocatòria que no van poder accedir a l’ajuda.

Són 15 els municipis que s’inclouen en este nou decret d’ajudes: Alberic, Barxeta, Benaguasil, Benimodo, Carcaixent, Castelló, Castielfabib, Xulella, La Pobla Llarga, L’Ènova, Manuel, Millars, Rafelguaraf, Senyera i Tous. Tots els autònoms d’estes zones podran sol·licitar esta ajuda directa entre el 10 i el 28 de febrer.

A més, els autònoms dels 75 municipis inclosos en l’anterior decret que no van poder demanar esta ajuda tindran una nova oportunitat per a sol·licitar-la ara, en el mateix termini que els anteriors.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.