Labora obri el termini per a sol·licitar els 3.000 euros per a autònoms sense empleats de zones afectades per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Labora ha obert el termini per a sol·licitar les ajudes directes de 3.000 euros per a persones autònomes sense treballadors de zones afectades per la riuada, que finalitzarà el 28 de febrer a les 15.00 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

Per a esta nova convocatòria, es destinen 52 milions. En total, s’oferiran més de 90 milions i s’espera que es puguen beneficiar al voltant de 17.300 treballadors autònoms d’estes zones, els negocis de les quals es van veure afectats per la catàstrofe.

Esta ajuda s’afig a la ja abonada al desembre i va dirigida a les persones autònomes sense treballadors de 15 municipis que no estaven inclosos en l’anterior decret d’ajudes, així com a tots aquells autònoms dels 75 municipis de la primera convocatòria que no van poder accedir a l’ajuda.

Són 15 els municipis que s’inclouen en este nou decret d’ajudes: Alberic, Barxeta, Benaguasil, Benimodo, Carcaixent, Castelló, Castielfabib, Xulella, La Pobla Llarga, L’Ènova, Manuel, Millars, Rafelguaraf, Senyera i Tous. Tots els autònoms d’estes zones podran sol·licitar esta ajuda directa entre el 10 i el 28 de febrer.

A més, els autònoms dels 75 municipis inclosos en l’anterior decret que no van poder demanar esta ajuda tindran una nova oportunitat per a sol·licitar-la ara, en el mateix termini que els anteriors.

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.