Labora obri el termini per a sol·licitar els 3.000 euros per a autònoms sense empleats de zones afectades per la dana

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Labora ha obert el termini per a sol·licitar les ajudes directes de 3.000 euros per a persones autònomes sense treballadors de zones afectades per la riuada, que finalitzarà el 28 de febrer a les 15.00 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

Per a esta nova convocatòria, es destinen 52 milions. En total, s’oferiran més de 90 milions i s’espera que es puguen beneficiar al voltant de 17.300 treballadors autònoms d’estes zones, els negocis de les quals es van veure afectats per la catàstrofe.

Esta ajuda s’afig a la ja abonada al desembre i va dirigida a les persones autònomes sense treballadors de 15 municipis que no estaven inclosos en l’anterior decret d’ajudes, així com a tots aquells autònoms dels 75 municipis de la primera convocatòria que no van poder accedir a l’ajuda.

Són 15 els municipis que s’inclouen en este nou decret d’ajudes: Alberic, Barxeta, Benaguasil, Benimodo, Carcaixent, Castelló, Castielfabib, Xulella, La Pobla Llarga, L’Ènova, Manuel, Millars, Rafelguaraf, Senyera i Tous. Tots els autònoms d’estes zones podran sol·licitar esta ajuda directa entre el 10 i el 28 de febrer.

A més, els autònoms dels 75 municipis inclosos en l’anterior decret que no van poder demanar esta ajuda tindran una nova oportunitat per a sol·licitar-la ara, en el mateix termini que els anteriors.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.