L’Elx va imposar la seua jerarquia i va guanyar 0-4 als Garres en la Copa del Rei

L’Elx va complir el pronòstic i va guanyar amb solvència per 0-4 a la UD Els Garres en la primera ronda de la Copa del Rei, disputada en l’estadi Enrique Roca de Múrcia. El dol va estar condicionat per la bretxa de categories: el conjunt franjiverde va competir des de la Primera Divisió davant un rival de Preferent Autonòmica, la sexta del futbol estatal.

L’equip murcià, valent i dirigit per Mario Martínez, va firmar la primera ocasió amb una rematada de Nacho Fernández que va atallar Matías Dituro. A partir d’ací, els de Eder Sarabia es van ensenyorir de la pilota i van acumular arribades: Dani Navarro va respondre davant André Silva, que també va fregar el gol amb un tret al travesser.

El 0-1 va arribar en el minut 18, fruit d’una acció per l’esquerra. Adrià Pedrosa va temperar a l’àrea i Adam Boayar, de taló, va sorprendre per a obrir el marcador. El punt va assentar a l’Elx i va obligar als Garres a sostindre’s en la seua orde i a les mans del seu porter.

Colp abans del descans

Quan el partit semblava encaminar-se al descans amb una mínima renda, l’Elx va sentenciar en dos urpades. Martim Net va firmar el 0-2 en el 45+1 amb una definició serena davant Dani Navarro, i Rodrigo Mendoza va fer el 0-3 en el 45+4 en castigar una pèrdua local. L’atacant, de Molina de Segura, va veure porta davant l’equip de la seua terra i va deixar l’eliminatòria pràcticament resolta.

Després de la represa, el ritme va decréixer i el conjunt il·licità va administrar l’avantatge sense sobresalts. La resistència dels Garres es va complicar en el 75, quan Elías Fugas va ser expulsat amb roja directa per una dura entrada sobre Rodrigo Mendoza. En el servici d’eixa falta, Federico Redondo va marcar el 0-4 després d’un enviament de Rafa Mir.

La golejada va poder ser major: Rafa Mir va arribar a anotar, però el punt va ser anul·lat per fora de joc. L’Elx, ja amb tot a favor i en superioritat numèrica, va gestionar esforços i va tancar un triomf funcionarial, mentres que Els Garres va marxar amb un resultat honrós i el reconeixement per la seua proposta valenta.

Gols: 0-1, m.18, Boayar; 0-2, m.45+1, Martim Net; 0-3, m.45+4, Rodrigo Mendoza; 0-4, m.76, Federico Redondo. Àrbitre: Mateo Busquets Ferrer (comité balear). Va amonestar al local Serna (m.28) i va expulsar amb roja directa a Elías Fugas (m.75). Assistència: al voltant de 5.000 espectadors. Abans de l’inici es va guardar un minut de silenci en memòria de les víctimes de la dana de fa un any, amb especials danys a la província de València, i per Diego Quiles, expresident de l’Elx i fundador de la firma esportiva Kelme, mort fa dos dies.

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.