Les ITV ajornen la vaga fins al 22 d’octubre

Els representants sindicals de les estacions d’ITV valencianes han decidit ajornar la vaga indefinida que havien convocat per al pròxim 2 d’octubre fins al dia 22 del mateix mes. «En el dia de hui i a convocatòria de l’empresa, els quatre sindicats i l’empresa hem arribat a un acord de suspensió i ajornament de vaga a dia 22 d’octubre», han declarat en un comunicat conjunt els sindicats UGT PV, CCOO PV, CSIF i Intersindical Valenciana.

Els sindicats informen que «a petició de l’empresa», és a dir la Societat Valenciana de les ITV SA (Sitval), se suspén la vaga que haguera començat este pròxim dilluns perquè la nova direcció Sitval «puga conéixer tota la realitat de la negociació». A més, assenyalen que s’acorda iniciar un calendari de reunions el dia 4 d’octubre per a iniciar les negociacions i aconseguir arribar a un acord.

Els treballadors de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) denuncien l’incompliment de l’acord d’equiparació salarial aconseguit el mes de maig passat en el marc de la reversió pública del servei de les ITV. També reclamen que s’haja paralitzat la taula de negociació del conveni col·lectiu.

El 22 d’octubre si no s’arribarà a a un acord, estan convocats a vaga els prop de 1.200 treballadors de les estacions ITV de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.