Les ITV ajornen la vaga fins al 22 d’octubre

Els representants sindicals de les estacions d’ITV valencianes han decidit ajornar la vaga indefinida que havien convocat per al pròxim 2 d’octubre fins al dia 22 del mateix mes. “En el dia de hui i a convocatòria de l’empresa, els quatre sindicats i l’empresa hem arribat a un acord de suspensió i ajornament de vaga a dia 22 d’octubre”, han declarat en un comunicat conjunt els sindicats UGT PV, CCOO PV, CSIF i Intersindical Valenciana.

Els sindicats informen que “a petició de l’empresa”, és a dir la Societat Valenciana de les ITV SA (Sitval), se suspén la vaga que haguera començat este pròxim dilluns perquè la nova direcció Sitval “puga conéixer tota la realitat de la negociació”. A més, assenyalen que s’acorda iniciar un calendari de reunions el dia 4 d’octubre per a iniciar les negociacions i aconseguir arribar a un acord.

Els treballadors de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) denuncien l’incompliment de l’acord d’equiparació salarial aconseguit el mes de maig passat en el marc de la reversió pública del servei de les ITV. També reclamen que s’haja paralitzat la taula de negociació del conveni col·lectiu.

El 22 d’octubre si no s’arribarà a a un acord, estan convocats a vaga els prop de 1.200 treballadors de les estacions ITV de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.