Anuncios

Les ITV ajornen la vaga fins al 22 d’octubre

Els representants sindicals de les estacions d’ITV valencianes han decidit ajornar la vaga indefinida que havien convocat per al pròxim 2 d’octubre fins al dia 22 del mateix mes. “En el dia de hui i a convocatòria de l’empresa, els quatre sindicats i l’empresa hem arribat a un acord de suspensió i ajornament de vaga a dia 22 d’octubre”, han declarat en un comunicat conjunt els sindicats UGT PV, CCOO PV, CSIF i Intersindical Valenciana.

Els sindicats informen que “a petició de l’empresa”, és a dir la Societat Valenciana de les ITV SA (Sitval), se suspén la vaga que haguera començat este pròxim dilluns perquè la nova direcció Sitval “puga conéixer tota la realitat de la negociació”. A més, assenyalen que s’acorda iniciar un calendari de reunions el dia 4 d’octubre per a iniciar les negociacions i aconseguir arribar a un acord.

Anuncios

Els treballadors de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) denuncien l’incompliment de l’acord d’equiparació salarial aconseguit el mes de maig passat en el marc de la reversió pública del servei de les ITV. També reclamen que s’haja paralitzat la taula de negociació del conveni col·lectiu.

El 22 d’octubre si no s’arribarà a a un acord, estan convocats a vaga els prop de 1.200 treballadors de les estacions ITV de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios