Les ITV ajornen la vaga fins al 22 d’octubre

Els representants sindicals de les estacions d’ITV valencianes han decidit ajornar la vaga indefinida que havien convocat per al pròxim 2 d’octubre fins al dia 22 del mateix mes. “En el dia de hui i a convocatòria de l’empresa, els quatre sindicats i l’empresa hem arribat a un acord de suspensió i ajornament de vaga a dia 22 d’octubre”, han declarat en un comunicat conjunt els sindicats UGT PV, CCOO PV, CSIF i Intersindical Valenciana.

Els sindicats informen que “a petició de l’empresa”, és a dir la Societat Valenciana de les ITV SA (Sitval), se suspén la vaga que haguera començat este pròxim dilluns perquè la nova direcció Sitval “puga conéixer tota la realitat de la negociació”. A més, assenyalen que s’acorda iniciar un calendari de reunions el dia 4 d’octubre per a iniciar les negociacions i aconseguir arribar a un acord.

Els treballadors de la Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) denuncien l’incompliment de l’acord d’equiparació salarial aconseguit el mes de maig passat en el marc de la reversió pública del servei de les ITV. També reclamen que s’haja paralitzat la taula de negociació del conveni col·lectiu.

El 22 d’octubre si no s’arribarà a a un acord, estan convocats a vaga els prop de 1.200 treballadors de les estacions ITV de la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.