Les oficines del padró de València augmenten en més d’un 57% l’atenció ciutadana

Les oficines del padró municipal de l’Ajuntament de València han registrat este passat mes de març més de 44.330 atencions per a diferents tràmits relacionats amb el servici. “Esta xifra suposa un 57% més respecte al mateix mes de l’any anterior, on es van registrar un total de 28.237 tràmits”, ha assenyalat el regidor Juan Carlos Caballero.

Per a Caballero este augment “és, sens dubte, fruit de la descentralització duta a terme pel govern municipal i el pla de xoc que en els primers mesos de govern va posar en marxa l’alcaldessa María José Catalá amb l’únic objectiu d’acabar amb les interminables cues de gent esperant al carrer per a realitzar els tràmits i a les quals el govern de Ribó i el PSPV no van saber posar solució”.

També, ha afegit que “s’han ampliat els llocs i els tècnics destinats al padró a la Casa consistorial, permetent també descongestionar l’edifici de Tabacalera. A més, hi ha un total de sis juntes de districte que ofereixen el servici de forma descentralitzada amb l’objectiu d’acostar l’administració al ciutadà i facilitar els tràmits”.

El regidor ha recordat que “mentre que en huit anys l’anterior govern només va implantar el padró en tres juntes de districte (Marítim, Abastos i Trànsits), en tan sols uns mesos el Govern de María José Catalá ja l’ha implantat en sis districtes de la ciutat: Exposició, Patraix, Ruzafa, Benimamet, Beniferri/Pobles Oest i Pobles del Sud així com en Poblats del Nord”.

“Esta descentralització i ampliació de recursos no sols ha fet possible que augmenten l’atenció ciutadana sinó que la llista d’espera per a obtindre cita en el padró haja passat de cinc mesos, amb l’anterior govern, als 15 dies actuals”, ha assenyalat.

Sobre aquest tema, el responsable de la delegació del Padró municipal ha insistit que “malgrat l’evidència de les dades, els socialistes segueixen obstinats a mentir als ciutadans, difonent imatges de cues de gent a les portes de les oficines del padró que no corresponen amb la realitat del dia a dia” i afig que “en algun moment puntual com abans que òbriguen les oficines pot acumular-se gent que acudeix abans a les dependències municipals, però res a veure amb les cues quilomètriques de gent esperant al carrer i al sol durant els anys de govern del Rialto”.

“És un insult que als socialistes els preocupen ara eixes cues quan en huit anys no han fet res per solucionar-ho i ha hagut de ser el govern municipal el que habilitara una sala d’espera per a evitar tindre als valencians esperant al carrer i a la intempèrie i reforçara el personal per a atendre la demanda del servici”, ha finalitzat.

Últimes notícies

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.