Les oficines del padró de València augmenten en més d’un 57% l’atenció ciutadana

Les oficines del padró municipal de l’Ajuntament de València han registrat este passat mes de març més de 44.330 atencions per a diferents tràmits relacionats amb el servici. “Esta xifra suposa un 57% més respecte al mateix mes de l’any anterior, on es van registrar un total de 28.237 tràmits”, ha assenyalat el regidor Juan Carlos Caballero.

Per a Caballero este augment “és, sens dubte, fruit de la descentralització duta a terme pel govern municipal i el pla de xoc que en els primers mesos de govern va posar en marxa l’alcaldessa María José Catalá amb l’únic objectiu d’acabar amb les interminables cues de gent esperant al carrer per a realitzar els tràmits i a les quals el govern de Ribó i el PSPV no van saber posar solució”.

També, ha afegit que “s’han ampliat els llocs i els tècnics destinats al padró a la Casa consistorial, permetent també descongestionar l’edifici de Tabacalera. A més, hi ha un total de sis juntes de districte que ofereixen el servici de forma descentralitzada amb l’objectiu d’acostar l’administració al ciutadà i facilitar els tràmits”.

El regidor ha recordat que “mentre que en huit anys l’anterior govern només va implantar el padró en tres juntes de districte (Marítim, Abastos i Trànsits), en tan sols uns mesos el Govern de María José Catalá ja l’ha implantat en sis districtes de la ciutat: Exposició, Patraix, Ruzafa, Benimamet, Beniferri/Pobles Oest i Pobles del Sud així com en Poblats del Nord”.

“Esta descentralització i ampliació de recursos no sols ha fet possible que augmenten l’atenció ciutadana sinó que la llista d’espera per a obtindre cita en el padró haja passat de cinc mesos, amb l’anterior govern, als 15 dies actuals”, ha assenyalat.

Sobre aquest tema, el responsable de la delegació del Padró municipal ha insistit que “malgrat l’evidència de les dades, els socialistes segueixen obstinats a mentir als ciutadans, difonent imatges de cues de gent a les portes de les oficines del padró que no corresponen amb la realitat del dia a dia” i afig que “en algun moment puntual com abans que òbriguen les oficines pot acumular-se gent que acudeix abans a les dependències municipals, però res a veure amb les cues quilomètriques de gent esperant al carrer i al sol durant els anys de govern del Rialto”.

“És un insult que als socialistes els preocupen ara eixes cues quan en huit anys no han fet res per solucionar-ho i ha hagut de ser el govern municipal el que habilitara una sala d’espera per a evitar tindre als valencians esperant al carrer i a la intempèrie i reforçara el personal per a atendre la demanda del servici”, ha finalitzat.

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.