L’Hospital Clínic de València realitza més de 100 intervencions amb un equip de cirurgia robòtica

L’Hospital Clínic de València ha aconseguit les 102 intervencions quirúrgiques amb l’equip de cirurgia robòtica da Vinci en els tres primers mesos de la seua incorporació. Aquest balanç de resultats s’ha donat a conéixer en la comissió de robòtica de l’Hospital Clínic que ha comptat amb l’assistència del secretari autonòmic de la Conselleria de Sanitat, Francisco Ponce.

Fins al moment, les intervencions realitzades amb l’equip da Vinci corresponen a les especialitats d’urologia i cirurgia general. Les intervencions d’urologia han sigut principalment les referents a pròstata, nefrectomies i cistectomías, mentre que les de l’especialitat de cirurgia general han sigut intervencions dins de les subespecialidades de cirurgia colorectal, cirurgia de l’obesitat i cirurgia hepato-*bilio-pancreàtica.

El sistema de cirurgia robòtica da Vinci permet realitzar cirurgies mínimament invasives, la qual cosa contribueix a una millor i més ràpida recuperació del pacient i al mateix temps proporciona més seguretat.

La cirurgia robòtica consisteix a realitzar un procediment quirúrgic mitjançant braços robotitzats, controlats pels professionals, des d’una consola externa. Gràcies a la visió tridimensional que ofereix i a l’ús d’instrumental articulat que incorpora, permet realitzar intervencions quirúrgiques de major complexitat amb menys risc i millor recuperació. D’aquesta manera, en facilitar la realització d’intervencions complexes, permet que un major nombre de professionals de cirurgia estiguen en disposició d’abordar els casos més difícils.

La comissió de robòtica de l’Hospital Clínic de València té com a objectiu la planificació quirúrgica, el seguiment de resultats i l’avaluació dels indicadors. Es tracta d’una comissió multidisciplinària formada per tots els professionals implicats en el projecte i inclou facultatius de les especialitats quirúrgiques, infermeria, zeladors i personal del servei d’esterilització, així com representants de la direcció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.