Anuncios

L’ICOPCV reclama la inserció en el Sistema Públic de Salut

VALÈNCIA, 17 (EUROPA PRESS)

L’Il·lustre Col·legi Oficial de Podologia de la Comunitat Valenciana (ICOPCV) ha celebrat la seua 25º aniversari en un acte en el qual ha reclamat la inserció en el Sistema Públic de Salut.

Anuncios

En l’acte s’ha retut homenatge a totes les juntes de govern de l’ICOPCV des de la seua fundació el 1999, després de l’aprovació de la Llei del 1997 de Consells i Col·legis Professionals de la Comunitat Valenciana. Entre els homenatjats ha destacat la presència de José María Pe Duarte, que va ser secretari durant la transició des de l’Associació Valenciana de Podologia al Col·legi de Podòlegs de la Comunitat Valenciana i primer president entre 1999 i 2005.

En la trobada s’ha destacat la “importància” de l’associacionisme per a aconseguir assoliments que han sigut de gran rellevància per a la professió i també per a la societat com són poder prescriure receptes com a professional sanitari i haver sigut reconeguts com a personal estatutari de l’Agència Valenciana de Salut.

La presidenta de l’ICOPCV ha agraït als seus antecessors en el càrrec tot el camí recorregut per a estar on està hui la professió, que ha crescut un 2.376% en els últims 25 anys. Actualment hi ha 1.238 professionals de la Podologia a la Comunitat Valenciana.

De la mateixa forma, s’ha emfatitzat la “importància” de seguir treballant per a combatre l’intrusisme en la professió i aconseguir la incorporació d’aquesta branca sanitària en el Sistema Públic de Salut.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.
Anuncios