Llegendes del València CF i de L’Horta Sud s’enfrontaran en Nadal per a destinar fons a equips afectats

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

Un combinat de llegendes del València CF s’enfrontarà a un altre de jugadors de la comarca de L’Horta Sud el pròxim 28 de desembre, a les 12 hores a l’estadi Sant Gregorio de Torrent, per a recaptar fons destinats als equips afectats per la dana que va arrasar part de la província de Valencia el passat 29 d’octubre.

Organitzat pel Torrent CF i l’Associació de Futbolistes del València CF, la trobada tindrà caràcter benèfic, ja que tot el recaptat anirà destinat als clubs de futbol afectats perquè disposen fons per a la reconstrucció de les instal·lacions, roba de joc i desplaçaments.

Amb entrades a un preu popular de cinc euros, deu en el cas de tribuna, els organitzadors pretenen donar una espenta a la reconstrucció de les instal·lacions i proveir als clubs el material necessari i els fons perquè puguen continuar jugant al futbol. Estos diners arribarà als damnificats a través de la Federació Valenciana de Futbol.

En la iniciativa col·labora l’Ajuntament de Torrent, que cedix les instal·lacions municipals i posarà tots els mitjans humans i materials necessaris perquè el xoc se celebre en les millors condicions possibles

«Tot el que fem per a ajudar als altres clubs que ho estan passant malament és poc. Després d’una primera espenta en el qual la solidaritat va omplir els magatzems de menjar i els carrers de voluntaris, ara hem de redoblar el nostre esforç per a seguir ajudant a estos clubs i als seus joves jugadors al fet que seguisquen avant i recuperen les seues rutines futbolístiques com més prompte millor», manifesta Fernando Giner com a president de l’Associació de Futbolistes del València CF i un dels artífexs de la iniciativa.

«La ‘sang taronja’ se suma a una bona causa», afig Víctor Ventosa, president del Torrent CF, club organitzador del partit que, junt amb l’Ajuntament, prestarà l’estadi de Sant Gregorio.

Com a alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, se sent «orgullosa» que la ciutat d’alberg un esdeveniment d’esta magnitud: «Desgraciadament, és històric el que està succeint a L’Horta Sud i nosaltres, com a capital de la comarca, estem fent tot el que està en la nostra mà per ajudar als damnificats».

FILA 0 SOLIDÀRIA

La Federació Valenciana de Futbol, col·laboradora de la trobada, arreplegarà tots els fons del partit i ha preparat una ‘fila 0’ per a tots els que vulguen realitzar les seues aportacions a més d’acudir a l’estadi de Sant Gregorio el 28 de desembre.

Per a açò s’ha habilitat un número de compte (Banc Sabadell, ÉS53 0081 0145 0900 0462 2469) i el Bizum 10763 (en l’apartat de Bizum ‘Donar a ONG’). Les donacions aniran destinades íntegrament a la reconstrucció del futbol i futbol sala a la Comunitat Valenciana després de la dana.

Últimes notícies

A presó una banda que assaltava bancs i sales de joc a Alacant i València

Cinc membres d’una banda, de nacionalitats sèrbia i espanyola, han ingressat a presó acusats de 52 robatoris en bancs i sales de joc de nou províncies, incloses Alacant i València. La Guàrdia Civil d’Albacete ha desmantellat l’organització, especialitzada en el robatori de caixes fortes i màquines de canvi.

Incautat prop d’un milió d’euros d’una xarxa que portava cocaïna per ports espanyols

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional d’Equador han desarticulat una organització internacional que ha intentat introduir més de 21 tones de cocaïna per ports com València, Màlaga i Algesires, i han incautat prop d’un milió d’euros en metàl·lic a Arnedo.

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.

Ruixats amb tempesta a l’interior nord i descens de les màximes

L’interior de la mitat nord pot registrar hui ruixats amb tempesta i pedra, mentre les temperatures màximes baixen en quasi tot el territori. Demà es preveuen noves tempestes, sobretot a l’interior de Castelló i punts de l’interior de València.

Així volen preparar els boscos europeus davant un clima cada volta més extrem

El projecte europeu Informa Forests, coordinat per l’Institut ITACA de la UPV, proposa diversificar espècies, reforçar la gestió sostenible i donar més suport a propietaris per a fer front a sequera, incendis i fenòmens extrems als boscos europeus.
FILMOTECA D'ESTIU