7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Llegendes del València CF i de L’Horta Sud s’enfrontaran en Nadal per a destinar fons a equips afectats

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

Un combinat de llegendes del València CF s’enfrontarà a un altre de jugadors de la comarca de L’Horta Sud el pròxim 28 de desembre, a les 12 hores a l’estadi Sant Gregorio de Torrent, per a recaptar fons destinats als equips afectats per la dana que va arrasar part de la província de Valencia el passat 29 d’octubre.

Organitzat pel Torrent CF i l’Associació de Futbolistes del València CF, la trobada tindrà caràcter benèfic, ja que tot el recaptat anirà destinat als clubs de futbol afectats perquè disposen fons per a la reconstrucció de les instal·lacions, roba de joc i desplaçaments.

Amb entrades a un preu popular de cinc euros, deu en el cas de tribuna, els organitzadors pretenen donar una espenta a la reconstrucció de les instal·lacions i proveir als clubs el material necessari i els fons perquè puguen continuar jugant al futbol. Estos diners arribarà als damnificats a través de la Federació Valenciana de Futbol.

En la iniciativa col·labora l’Ajuntament de Torrent, que cedix les instal·lacions municipals i posarà tots els mitjans humans i materials necessaris perquè el xoc se celebre en les millors condicions possibles

“Tot el que fem per a ajudar als altres clubs que ho estan passant malament és poc. Després d’una primera espenta en el qual la solidaritat va omplir els magatzems de menjar i els carrers de voluntaris, ara hem de redoblar el nostre esforç per a seguir ajudant a estos clubs i als seus joves jugadors al fet que seguisquen avant i recuperen les seues rutines futbolístiques com més prompte millor”, manifesta Fernando Giner com a president de l’Associació de Futbolistes del València CF i un dels artífexs de la iniciativa.

“La ‘sang taronja’ se suma a una bona causa”, afig Víctor Ventosa, president del Torrent CF, club organitzador del partit que, junt amb l’Ajuntament, prestarà l’estadi de Sant Gregorio.

Com a alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, se sent “orgullosa” que la ciutat d’alberg un esdeveniment d’esta magnitud: “Desgraciadament, és històric el que està succeint a L’Horta Sud i nosaltres, com a capital de la comarca, estem fent tot el que està en la nostra mà per ajudar als damnificats”.

FILA 0 SOLIDÀRIA

La Federació Valenciana de Futbol, col·laboradora de la trobada, arreplegarà tots els fons del partit i ha preparat una ‘fila 0’ per a tots els que vulguen realitzar les seues aportacions a més d’acudir a l’estadi de Sant Gregorio el 28 de desembre.

Per a açò s’ha habilitat un número de compte (Banc Sabadell, ÉS53 0081 0145 0900 0462 2469) i el Bizum 10763 (en l’apartat de Bizum ‘Donar a ONG’). Les donacions aniran destinades íntegrament a la reconstrucció del futbol i futbol sala a la Comunitat Valenciana després de la dana.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.