Luis Enrique podria tornar a la banqueta de la Selecció en els pròxims mesos

 

Luis Enrique, l’exentrenador del FC Barcelona, va deixar el seu càrrec com a seleccionador d’Espanya arran l’empitjorament de la malaltia de la seua filla Xana, que va morir el passat agost. Robert Moreno, qui en eixe moment era el seu ajudant, es va convertir en el nou entrenador de la selecció. Luis Rubiales, el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, i José Francisco Molina, el director deportiu de la selecció de futbol espanyola, van comunicar el canvi i, alhora, van assegurar que Luis Enrique tindria «les portes obertes» en cas de voler tornar

 

La tornada de l’asturià, molt anhelada pels aficionats del deport, no és encara del tot segura, ja que en cap moment ha declarat res. No obstant això, ‘El Confidencial’ ha alçat una sospita, i és que, segons apunten fonts pròximes a Lucho, podria decidir tornar a la banqueta en els pròxims mesos. A pesar d’això, ell té l’última paraula, evidentment i, en cas de voler tornar a exercir d’entrenador, haurà de triar si vol fer-ho a la Selecció. El que sí es ben segur és que la rebuda serà més que bona i que Moreno no dubtarà en cedir-li el lloc que li pertoca. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tancat el transvasament Tajo-Segura per una greu rotura del canal a Liétor

La Confederación Hidrográfica del Tajo ha tancat el transvasament Tajo-Segura després de detectar-se una greu rotura del canal al terme de Liétor (Albacete), fet que obliga a buidar el tram afectat i avaluar-ne els danys.

Retirats 1.500 quilos de peixos morts del riu Magre i els treballs acabaran dijous

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha arreplegat uns 1.500 quilos de peixos morts al riu Magre, entre Montserrat, Montroi i Llombai, i preveu completar els treballs este dijous.

Els quatre equips valencians només han guanyat un partit i tres ja estan en descens

Villarreal, Elche i València ocupen els tres llocs de descens després de cinc jornades, en un inici històricament negatiu per al futbol de la Comunitat Valenciana, que només ha celebrat una victòria entre els seus quatre equips.

Un any de Pablo Hernández al Castelló: del pou del descens a liderar LaLiga Hypermotion

Es complix un any de l’arribada de Pablo Hernández a la banqueta del Castelló, període en què ha passat del descens al liderat i ha jugat una promoció d’ascens.

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.

Mirotic tindrà quatre entrenaments amb el València Basket abans de la Supercopa

Nikola Mirotic passarà este dimarts la revisió mèdica amb el València Basket i podrà entrenar-se quatre vegades abans de debutar en la Supercopa de Badalona contra el Barcelona.

Les Corts fixen el debat de Política General per als dies 28 i 30 de setembre

El debat de Política General o sobre l'estat de la Comunitat de l'actual legislatura se celebrarà en Les Corts el 28 i el 30 de setembre, i serà el primer de Juanfran Pérez Llorca com a president de la Generalitat.

Lidl, DIA i Consum guanyen quota mentre Mercadona i Carrefour es frenen

Lidl, DIA i Consum s’han situat com les cadenes de supermercats que més quota han guanyat fins agost, mentre Mercadona i Carrefour mantenen posicions estables en un context de consumidors més sensibles al preu.