Luis Enrique podria tornar a la banqueta de la Selecció en els pròxims mesos

 

Luis Enrique, l’exentrenador del FC Barcelona, va deixar el seu càrrec com a seleccionador d’Espanya arran l’empitjorament de la malaltia de la seua filla Xana, que va morir el passat agost. Robert Moreno, qui en eixe moment era el seu ajudant, es va convertir en el nou entrenador de la selecció. Luis Rubiales, el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, i José Francisco Molina, el director deportiu de la selecció de futbol espanyola, van comunicar el canvi i, alhora, van assegurar que Luis Enrique tindria «les portes obertes» en cas de voler tornar

 

La tornada de l’asturià, molt anhelada pels aficionats del deport, no és encara del tot segura, ja que en cap moment ha declarat res. No obstant això, ‘El Confidencial’ ha alçat una sospita, i és que, segons apunten fonts pròximes a Lucho, podria decidir tornar a la banqueta en els pròxims mesos. A pesar d’això, ell té l’última paraula, evidentment i, en cas de voler tornar a exercir d’entrenador, haurà de triar si vol fer-ho a la Selecció. El que sí es ben segur és que la rebuda serà més que bona i que Moreno no dubtarà en cedir-li el lloc que li pertoca. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.