Els manifestants radicals intenten fer caure un helicòpter policial amb coets

Cremen els primers objectes a Barcelona

Cremen els primers objectes en Barcelona | CatInfo

 

Les protestes en Barcelona estan arribant a un punt crític, de no-retorn. La reacció a la sentència del Tribunal Suprem sobre la qüestió judicial del procés independentista pareixia que arribaria al moment més àlgid el mateix dia de la seua publicació, el dilluns 14 d’octubre. No obstant això, les tres nits des del coneiximent de les condemnes protagonitzen les portades de tots els mitjans generalistes d’Espanya pels impactants episodis protagonitzats pel foc i les càrregues policials.

 

 

Ahir a la nit, els manifestants radicals van cremar cotxes, alhora que es viralitzaven, també, imàtgens de diferents atropellaments en Tarragona per part de la policia. La violència injustificable per part de la desobediència civil va fer-se evident quan, cap a la primera hora de la matinada, els radicals van intentar fer caure un helicòpter de les forces de seguretat amb focs artificials. A més, van tirar objectes amb àcid als agents.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.

La Comunitat Valenciana reforçarà en 2026 els seus llaços europeus en automoció, defensa i vivenda

La Generalitat ha anunciat que en 2026 reforçarà les aliances europees en sectors com l’automoció, la defensa, l’aeroespacial, la vivenda i els semiconductors, a través de la Fundació Comunitat Valenciana-Regió Europea. L’objectiu és defensar interessos valencians a la Unió Europea, atraure finançament i impulsar ocupació de qualitat.

El centre de dia de Ruzafa es consolida com a referent en el dany cerebral adquirit

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reafirmat el compromís del Consell amb una atenció especialitzada a les persones amb dany cerebral adquirit durant una visita al centre de dia de l’IVASS al barri de Ruzafa, a València, considerat un model referent en rehabilitació i inclusió.

El Real Madrid iguala l’oferta del València Basket i reté Eli John Ndiaye

El Real Madrid ha igualat dins de termini l’oferta del València Basket per Eli John Ndiaye, exercint el dret de tanteig i recuperant els seus drets en competicions nacionals. El pivot hispano-senegalés, format a la cantera blanca, es convertix així en la quarta incorporació del nou projecte i queda pendent de saber si entrarà en la plantilla o eixirà cedit.