Mazón, sobre si cessarà a Argüeso: ‘Les qüestions del segon graó tenen el seu temps i s’abordaran en el seu moment’

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha afirmat, respecte a si cessarà al secretari autonòmic de Seguretat i Emergències, Emilio Argüeso, per la seua gestió durant i després de la dana del passat 29 d’octubre, que “les qüestions del segon graó tenen el seu temps i s’abordaran en el seu moment”.

Així ha valorat, a preguntes dels periodistes des d’un camí rural d’Utiel quan es complix un mes de la dana, la situació d’Argüeso, que continua en el seu lloc després que la llavors consellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas, haja sigut substituïda per Juan Carlos Valderrama al capdavant de la nova Conselleria d’Emergències i Interior.

“Bé, les qüestions del segon graó tenen el seu temps i s’abordaran en el seu moment”, s’ha limitat a manifestar el cap del Consell sobre este tema.

Dimecres passat, el nou conseller d’Emergències va assenyalar que realitzar canvis en la secretaria autonòmica d’Emergències que ostenta Argüeso “no és una prioritat en estos moments”.

Un dia després, en la sessió de control a Les Corts, el síndic de Vox, José Mª Llanos, va reclamar el cessament d’Argüeso perquè “ni va estar ni se li espera” a l’inici de la catàstrofe i en la posterior gestió, al que Mazón no va respondre en el seu torn de rèplica.

Emilio Argüeso va deixar el partit Ciutadans el 2021 i va ser fitxat pel PP dos anys després.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.