Mercadona innova en dissenyar una bola dosificadora per al seu detergent en càpsules

Mercadona compta amb dos requisits indispensables per a continuar amb la seua brutal transformació: la qualitat i la innovació. Així és com ha nascut la bola dosificadora reutilitzable per al detergent líquid en càpsules per a roba blanca i de color, una innovació fruit de la busca de la màxima comoditat d’ús i màxima eficàcia de les càpsules de detergent. El disseny de la bola dosificadora fa que la càpsula no quede atrapada entre la roba permetent que es dissolga millor i garantint una neteja més efectiva.

A esta innovació, se suma la millora en la fórmula de les càpsules, incorporant una fragància extra de perfum que aporta una agradable sensació de frescor i neteja, i un sistema de protecció de colors i blanquejant òptic, que realça la lluentor de la roba i fa que els blancs siguen més blancs.

Tal millora s’ha desenrotllat de la mà del seu proveïdor especialista Inquiba en les instal·lacions de Guareña (Badajoz) per a donar resposta a les últimes tendències, gustos i necessitats de “El Cap” (com internament denomina al client). Així, és un detergent concentrat d’última generació fàcil d’usar, amb tecnologia enzimàtica que potencia el poder actiu de neteja sobre les taques i un doble compartiment que inclou la dosi justa perquè es dissolga ràpidament i revitalitze les peces.

Per a això, només cal col·locar la càpsula de detergent dins de la bola dosificadora i col·locar-la en el tambor de la llavadora, la bola assegura que el detergent es distribuïsca de manera uniforme. El film que la recobrix es desfà en entrar en contacte amb l’aigua de la llavadora, sense necessitat d’obrir o perforar la càpsula.

Màxima qualitat al millor preu 

Mercadona va posar en marxa l’estratègia *SPB (Sempre Preus Baixos) en 1993, després de constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre en eixe orde; i no canviaven constantment el seu cost. Durant estos anys, la companyia no ha deixat d’apostar per la qualitat, un dels reptes principals als quals diàriament s’enfronten tots els departaments i l’impuls dels quals és una oportunitat per a continuar oferint al client productes, un a un, diferencials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.