Mercadona innova en dissenyar una bola dosificadora per al seu detergent en càpsules

Mercadona compta amb dos requisits indispensables per a continuar amb la seua brutal transformació: la qualitat i la innovació. Així és com ha nascut la bola dosificadora reutilitzable per al detergent líquid en càpsules per a roba blanca i de color, una innovació fruit de la busca de la màxima comoditat d’ús i màxima eficàcia de les càpsules de detergent. El disseny de la bola dosificadora fa que la càpsula no quede atrapada entre la roba permetent que es dissolga millor i garantint una neteja més efectiva.

A esta innovació, se suma la millora en la fórmula de les càpsules, incorporant una fragància extra de perfum que aporta una agradable sensació de frescor i neteja, i un sistema de protecció de colors i blanquejant òptic, que realça la lluentor de la roba i fa que els blancs siguen més blancs.

Tal millora s’ha desenrotllat de la mà del seu proveïdor especialista Inquiba en les instal·lacions de Guareña (Badajoz) per a donar resposta a les últimes tendències, gustos i necessitats de “El Cap” (com internament denomina al client). Així, és un detergent concentrat d’última generació fàcil d’usar, amb tecnologia enzimàtica que potencia el poder actiu de neteja sobre les taques i un doble compartiment que inclou la dosi justa perquè es dissolga ràpidament i revitalitze les peces.

Per a això, només cal col·locar la càpsula de detergent dins de la bola dosificadora i col·locar-la en el tambor de la llavadora, la bola assegura que el detergent es distribuïsca de manera uniforme. El film que la recobrix es desfà en entrar en contacte amb l’aigua de la llavadora, sense necessitat d’obrir o perforar la càpsula.

Màxima qualitat al millor preu 

Mercadona va posar en marxa l’estratègia *SPB (Sempre Preus Baixos) en 1993, després de constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre en eixe orde; i no canviaven constantment el seu cost. Durant estos anys, la companyia no ha deixat d’apostar per la qualitat, un dels reptes principals als quals diàriament s’enfronten tots els departaments i l’impuls dels quals és una oportunitat per a continuar oferint al client productes, un a un, diferencials.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.