13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Mercadona innova en dissenyar una bola dosificadora per al seu detergent en càpsules

Mercadona compta amb dos requisits indispensables per a continuar amb la seua brutal transformació: la qualitat i la innovació. Així és com ha nascut la bola dosificadora reutilitzable per al detergent líquid en càpsules per a roba blanca i de color, una innovació fruit de la busca de la màxima comoditat d’ús i màxima eficàcia de les càpsules de detergent. El disseny de la bola dosificadora fa que la càpsula no quede atrapada entre la roba permetent que es dissolga millor i garantint una neteja més efectiva.

A esta innovació, se suma la millora en la fórmula de les càpsules, incorporant una fragància extra de perfum que aporta una agradable sensació de frescor i neteja, i un sistema de protecció de colors i blanquejant òptic, que realça la lluentor de la roba i fa que els blancs siguen més blancs.

Tal millora s’ha desenrotllat de la mà del seu proveïdor especialista Inquiba en les instal·lacions de Guareña (Badajoz) per a donar resposta a les últimes tendències, gustos i necessitats de “El Cap” (com internament denomina al client). Així, és un detergent concentrat d’última generació fàcil d’usar, amb tecnologia enzimàtica que potencia el poder actiu de neteja sobre les taques i un doble compartiment que inclou la dosi justa perquè es dissolga ràpidament i revitalitze les peces.

Per a això, només cal col·locar la càpsula de detergent dins de la bola dosificadora i col·locar-la en el tambor de la llavadora, la bola assegura que el detergent es distribuïsca de manera uniforme. El film que la recobrix es desfà en entrar en contacte amb l’aigua de la llavadora, sense necessitat d’obrir o perforar la càpsula.

Màxima qualitat al millor preu 

Mercadona va posar en marxa l’estratègia *SPB (Sempre Preus Baixos) en 1993, després de constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre en eixe orde; i no canviaven constantment el seu cost. Durant estos anys, la companyia no ha deixat d’apostar per la qualitat, un dels reptes principals als quals diàriament s’enfronten tots els departaments i l’impuls dels quals és una oportunitat per a continuar oferint al client productes, un a un, diferencials.

Últimes notícies

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.