Mercadona innova en dissenyar una bola dosificadora per al seu detergent en càpsules

Mercadona compta amb dos requisits indispensables per a continuar amb la seua brutal transformació: la qualitat i la innovació. Així és com ha nascut la bola dosificadora reutilitzable per al detergent líquid en càpsules per a roba blanca i de color, una innovació fruit de la busca de la màxima comoditat d’ús i màxima eficàcia de les càpsules de detergent. El disseny de la bola dosificadora fa que la càpsula no quede atrapada entre la roba permetent que es dissolga millor i garantint una neteja més efectiva.

A esta innovació, se suma la millora en la fórmula de les càpsules, incorporant una fragància extra de perfum que aporta una agradable sensació de frescor i neteja, i un sistema de protecció de colors i blanquejant òptic, que realça la lluentor de la roba i fa que els blancs siguen més blancs.

Tal millora s’ha desenrotllat de la mà del seu proveïdor especialista Inquiba en les instal·lacions de Guareña (Badajoz) per a donar resposta a les últimes tendències, gustos i necessitats de “El Cap” (com internament denomina al client). Així, és un detergent concentrat d’última generació fàcil d’usar, amb tecnologia enzimàtica que potencia el poder actiu de neteja sobre les taques i un doble compartiment que inclou la dosi justa perquè es dissolga ràpidament i revitalitze les peces.

Per a això, només cal col·locar la càpsula de detergent dins de la bola dosificadora i col·locar-la en el tambor de la llavadora, la bola assegura que el detergent es distribuïsca de manera uniforme. El film que la recobrix es desfà en entrar en contacte amb l’aigua de la llavadora, sense necessitat d’obrir o perforar la càpsula.

Màxima qualitat al millor preu 

Mercadona va posar en marxa l’estratègia *SPB (Sempre Preus Baixos) en 1993, després de constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre en eixe orde; i no canviaven constantment el seu cost. Durant estos anys, la companyia no ha deixat d’apostar per la qualitat, un dels reptes principals als quals diàriament s’enfronten tots els departaments i l’impuls dels quals és una oportunitat per a continuar oferint al client productes, un a un, diferencials.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.