Mercadona innova en dissenyar una bola dosificadora per al seu detergent en càpsules

Mercadona compta amb dos requisits indispensables per a continuar amb la seua brutal transformació: la qualitat i la innovació. Així és com ha nascut la bola dosificadora reutilitzable per al detergent líquid en càpsules per a roba blanca i de color, una innovació fruit de la busca de la màxima comoditat d’ús i màxima eficàcia de les càpsules de detergent. El disseny de la bola dosificadora fa que la càpsula no quede atrapada entre la roba permetent que es dissolga millor i garantint una neteja més efectiva.

A esta innovació, se suma la millora en la fórmula de les càpsules, incorporant una fragància extra de perfum que aporta una agradable sensació de frescor i neteja, i un sistema de protecció de colors i blanquejant òptic, que realça la lluentor de la roba i fa que els blancs siguen més blancs.

Tal millora s’ha desenrotllat de la mà del seu proveïdor especialista Inquiba en les instal·lacions de Guareña (Badajoz) per a donar resposta a les últimes tendències, gustos i necessitats de “El Cap” (com internament denomina al client). Així, és un detergent concentrat d’última generació fàcil d’usar, amb tecnologia enzimàtica que potencia el poder actiu de neteja sobre les taques i un doble compartiment que inclou la dosi justa perquè es dissolga ràpidament i revitalitze les peces.

Per a això, només cal col·locar la càpsula de detergent dins de la bola dosificadora i col·locar-la en el tambor de la llavadora, la bola assegura que el detergent es distribuïsca de manera uniforme. El film que la recobrix es desfà en entrar en contacte amb l’aigua de la llavadora, sense necessitat d’obrir o perforar la càpsula.

Màxima qualitat al millor preu 

Mercadona va posar en marxa l’estratègia *SPB (Sempre Preus Baixos) en 1993, després de constatar que els productes que més es venien eren els que tenien una màxima qualitat al millor preu, sempre en eixe orde; i no canviaven constantment el seu cost. Durant estos anys, la companyia no ha deixat d’apostar per la qualitat, un dels reptes principals als quals diàriament s’enfronten tots els departaments i l’impuls dels quals és una oportunitat per a continuar oferint al client productes, un a un, diferencials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.