Mercadona capta l’atenció dels clients amb la novetat de l’any: es venen milers d’unitats al dia

 

La companyia de supermercats físics i de venda online Mercadona posa a la venda un nou sèrum antiarrugues, Regen Skin Potenciador Retinol, i ven 3.000 unitats al dia. Este cosmètic facial, que elabora el proveïdor Totaler RNB en la Pobla de Vallbona, en el Camp del Túria (València), per a tota la cadena, contribuïx a conseguir més fermesa, hidratació, elasticitat i unificació del to de la pell i una millora de la textura i l’aspecte de les arrugues i les imperfeccions.

 

En la composició del producte destaquen actius d’eficàcia reconeguda com el retinol, que es caracteritza per la seua acció antitaques i unificadora del to, per aportar elasticitat i per previndre el dany provocat per les radiacions solars; el bakuchiol, ingredient d’origen vegetal que millora la textura i el to de la pell, i el factor de creixement EGF, que contribuïx a la producció de col·lagen i elastina, i millora l’aparença de les arrugues.

 

Mercadona millora el proveïment de productes amb gelea reial

Mercadona també ha tingut en compte l’onada de fred i el dur hivern que espera a la població, i ha decidit millorar el seu proveïment de complements alimentaris de gelea reial. El procés d’innovació s’ha fet en Mislata, en l’Horta (València), i ha comptat amb la col·laboració d’alguns clients.

 

Estos productes tenen una nova formulació que servix per a reforçar el sistema immunitari. A demés, s’ha incorporat ‘QuinApetit’ com a «novetat estimulant de la gana infantil», tal com podem llegir en un comunicat de la companyia.

 

Els beneficis de la gelea reial són múltiples, tal com ha confirmat la doctora Ana Haro García en ‘lechepuleva.es’. Segons explica l’experta, la gelea reial és energètica, capaç de millorar el rendiment físic i mental i augmenta les defenses del nostre organisme. D’esta forma, també minimitza el cansament i la fatiga a causa de la seua aportació energètica i ajuda a la recuperació del pes i de la gana, a banda d’altres beneficis. Estos productes són essencials per afrontar l’hivern, ja que és una època amb menys hores de sol i es reduix l’absorció de Vitamina D, fet que suposa que en general ens sentim més cansats.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.