Mercadona potencia encara més el sabor i la cremositat dels seus torrons i bombons

Amb Nadal arriba també l’assortiment més dolç de Mercadona i el fa amb millores desenrotllades després d’escoltar les opinions dels seus ‘Caps’ (com internament denomina als clients) per a no deixar de sorprendre’ls mai. En concret, la companyia ha millorat la manejabilitat del seu torró de #Xocolate Cruixent i ha potenciat el sabor i millorat encara més la cremositat d’altres torrons com el de Cheesecake i el de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, i de dos dels seus bombons: Cocolizze i Senzza (en dos dels seus quatre sabors). Ho ha fet de la mà dels seus proveïdors especialistes #Xocolate Valor, Dolços Olmedo García i Sanchis Mira, este últim proveïdor de Xixona (Alacant), poble de tradicional torronera que fabrica tots els torrons Hisendat. 

El torró de #Xocolate farcit de cereals Cruixents, èxit entre els clients en estes dates, es presenta en set unces i es caracteritza per la seua cremositat i el seu sabor intens a avellana. Compta amb una barqueta que evita que el #xocolate quede pegat a l’envàs i que la companyia ha millorat enguany perquè siga més lleugera i facilite la manejabilitat de la tauleta. Gràcies a això i a les clivelles amb les quals compte, ara més profundes, es facilita al client tallar una unça sense necessitat de retirar la barqueta. Millora que arriba en un moment clau per a compartir i gaudir d’un ‘mos’ dolç durant estes festes.

Quant a la resta d’assortiment de torrons, destaca la millora en el repartiment de la melmelada de fruits rojos del torró de Cheesecake. Un farciment homogeni, distribuït per tota la tauleta, que permet gaudir del seu sabor en cada mos. Per als qui opten per contrastos en els sabors, la companyia també ha millorat el torró de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, enguany amb trossos de caramel en el seu interior (combinació de dolç i toc salat dels cacauets).

Respecte als bombons Senzza, disponibles amb quatre sabors (avellana, fondant, llet praliné i ametla), la companyia ha millorat la cremositat del bombó d’avellana i el bombó d’ametla, als quals també se li ha potenciat el sabor de fruita seca. Així mateix, Mercadona ha sorprés els amants del coco amb els seus bombons Cocolizze encara més cremosos i amb més sabor de coco.

Model de Coinnovación

Per a Mercadona, la qualitat i la innovació són dos requisits indispensables per a oferir un assortiment eficient, de qualitat i viu, desenrotllat producte a producte des del ‘Cap’ (client) cap arrere. Per a aconseguir este objectiu, la companyia compta amb un Model de Coinnovación que consistix a compartir amb els clients experiències i formes de consum per a, a través de la detecció de necessitats, gustos i costums concrets, traslladar tota eixa informació als proveïdors i impulsar una col·laboració directa en el desenrotllament de millores, innovacions i nous productes. Exemple d’això són les millores en els torrons i bombons d’enguany, testades amb clients abans de ser implantades en l’assortiment.

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.