Mercadona potencia encara més el sabor i la cremositat dels seus torrons i bombons

Amb Nadal arriba també l’assortiment més dolç de Mercadona i el fa amb millores desenrotllades després d’escoltar les opinions dels seus ‘Caps’ (com internament denomina als clients) per a no deixar de sorprendre’ls mai. En concret, la companyia ha millorat la manejabilitat del seu torró de #Xocolate Cruixent i ha potenciat el sabor i millorat encara més la cremositat d’altres torrons com el de Cheesecake i el de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, i de dos dels seus bombons: Cocolizze i Senzza (en dos dels seus quatre sabors). Ho ha fet de la mà dels seus proveïdors especialistes #Xocolate Valor, Dolços Olmedo García i Sanchis Mira, este últim proveïdor de Xixona (Alacant), poble de tradicional torronera que fabrica tots els torrons Hisendat. 

El torró de #Xocolate farcit de cereals Cruixents, èxit entre els clients en estes dates, es presenta en set unces i es caracteritza per la seua cremositat i el seu sabor intens a avellana. Compta amb una barqueta que evita que el #xocolate quede pegat a l’envàs i que la companyia ha millorat enguany perquè siga més lleugera i facilite la manejabilitat de la tauleta. Gràcies a això i a les clivelles amb les quals compte, ara més profundes, es facilita al client tallar una unça sense necessitat de retirar la barqueta. Millora que arriba en un moment clau per a compartir i gaudir d’un ‘mos’ dolç durant estes festes.

Quant a la resta d’assortiment de torrons, destaca la millora en el repartiment de la melmelada de fruits rojos del torró de Cheesecake. Un farciment homogeni, distribuït per tota la tauleta, que permet gaudir del seu sabor en cada mos. Per als qui opten per contrastos en els sabors, la companyia també ha millorat el torró de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, enguany amb trossos de caramel en el seu interior (combinació de dolç i toc salat dels cacauets).

Respecte als bombons Senzza, disponibles amb quatre sabors (avellana, fondant, llet praliné i ametla), la companyia ha millorat la cremositat del bombó d’avellana i el bombó d’ametla, als quals també se li ha potenciat el sabor de fruita seca. Així mateix, Mercadona ha sorprés els amants del coco amb els seus bombons Cocolizze encara més cremosos i amb més sabor de coco.

Model de Coinnovación

Per a Mercadona, la qualitat i la innovació són dos requisits indispensables per a oferir un assortiment eficient, de qualitat i viu, desenrotllat producte a producte des del ‘Cap’ (client) cap arrere. Per a aconseguir este objectiu, la companyia compta amb un Model de Coinnovación que consistix a compartir amb els clients experiències i formes de consum per a, a través de la detecció de necessitats, gustos i costums concrets, traslladar tota eixa informació als proveïdors i impulsar una col·laboració directa en el desenrotllament de millores, innovacions i nous productes. Exemple d’això són les millores en els torrons i bombons d’enguany, testades amb clients abans de ser implantades en l’assortiment.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.