Anuncios

Mercadona potencia encara més el sabor i la cremositat dels seus torrons i bombons

Amb Nadal arriba també l’assortiment més dolç de Mercadona i el fa amb millores desenrotllades després d’escoltar les opinions dels seus ‘Caps’ (com internament denomina als clients) per a no deixar de sorprendre’ls mai. En concret, la companyia ha millorat la manejabilitat del seu torró de #Xocolate Cruixent i ha potenciat el sabor i millorat encara més la cremositat d’altres torrons com el de Cheesecake i el de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, i de dos dels seus bombons: Cocolizze i Senzza (en dos dels seus quatre sabors). Ho ha fet de la mà dels seus proveïdors especialistes #Xocolate Valor, Dolços Olmedo García i Sanchis Mira, este últim proveïdor de Xixona (Alacant), poble de tradicional torronera que fabrica tots els torrons Hisendat. 

El torró de #Xocolate farcit de cereals Cruixents, èxit entre els clients en estes dates, es presenta en set unces i es caracteritza per la seua cremositat i el seu sabor intens a avellana. Compta amb una barqueta que evita que el #xocolate quede pegat a l’envàs i que la companyia ha millorat enguany perquè siga més lleugera i facilite la manejabilitat de la tauleta. Gràcies a això i a les clivelles amb les quals compte, ara més profundes, es facilita al client tallar una unça sense necessitat de retirar la barqueta. Millora que arriba en un moment clau per a compartir i gaudir d’un ‘mos’ dolç durant estes festes.

Anuncios

Quant a la resta d’assortiment de torrons, destaca la millora en el repartiment de la melmelada de fruits rojos del torró de Cheesecake. Un farciment homogeni, distribuït per tota la tauleta, que permet gaudir del seu sabor en cada mos. Per als qui opten per contrastos en els sabors, la companyia també ha millorat el torró de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, enguany amb trossos de caramel en el seu interior (combinació de dolç i toc salat dels cacauets).

Respecte als bombons Senzza, disponibles amb quatre sabors (avellana, fondant, llet praliné i ametla), la companyia ha millorat la cremositat del bombó d’avellana i el bombó d’ametla, als quals també se li ha potenciat el sabor de fruita seca. Així mateix, Mercadona ha sorprés els amants del coco amb els seus bombons Cocolizze encara més cremosos i amb més sabor de coco.

Model de Coinnovación

Per a Mercadona, la qualitat i la innovació són dos requisits indispensables per a oferir un assortiment eficient, de qualitat i viu, desenrotllat producte a producte des del ‘Cap’ (client) cap arrere. Per a aconseguir este objectiu, la companyia compta amb un Model de Coinnovación que consistix a compartir amb els clients experiències i formes de consum per a, a través de la detecció de necessitats, gustos i costums concrets, traslladar tota eixa informació als proveïdors i impulsar una col·laboració directa en el desenrotllament de millores, innovacions i nous productes. Exemple d’això són les millores en els torrons i bombons d’enguany, testades amb clients abans de ser implantades en l’assortiment.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios