Mercadona potencia encara més el sabor i la cremositat dels seus torrons i bombons

Amb Nadal arriba també l’assortiment més dolç de Mercadona i el fa amb millores desenrotllades després d’escoltar les opinions dels seus ‘Caps’ (com internament denomina als clients) per a no deixar de sorprendre’ls mai. En concret, la companyia ha millorat la manejabilitat del seu torró de #Xocolate Cruixent i ha potenciat el sabor i millorat encara més la cremositat d’altres torrons com el de Cheesecake i el de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, i de dos dels seus bombons: Cocolizze i Senzza (en dos dels seus quatre sabors). Ho ha fet de la mà dels seus proveïdors especialistes #Xocolate Valor, Dolços Olmedo García i Sanchis Mira, este últim proveïdor de Xixona (Alacant), poble de tradicional torronera que fabrica tots els torrons Hisendat. 

El torró de #Xocolate farcit de cereals Cruixents, èxit entre els clients en estes dates, es presenta en set unces i es caracteritza per la seua cremositat i el seu sabor intens a avellana. Compta amb una barqueta que evita que el #xocolate quede pegat a l’envàs i que la companyia ha millorat enguany perquè siga més lleugera i facilite la manejabilitat de la tauleta. Gràcies a això i a les clivelles amb les quals compte, ara més profundes, es facilita al client tallar una unça sense necessitat de retirar la barqueta. Millora que arriba en un moment clau per a compartir i gaudir d’un ‘mos’ dolç durant estes festes.

Quant a la resta d’assortiment de torrons, destaca la millora en el repartiment de la melmelada de fruits rojos del torró de Cheesecake. Un farciment homogeni, distribuït per tota la tauleta, que permet gaudir del seu sabor en cada mos. Per als qui opten per contrastos en els sabors, la companyia també ha millorat el torró de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, enguany amb trossos de caramel en el seu interior (combinació de dolç i toc salat dels cacauets).

Respecte als bombons Senzza, disponibles amb quatre sabors (avellana, fondant, llet praliné i ametla), la companyia ha millorat la cremositat del bombó d’avellana i el bombó d’ametla, als quals també se li ha potenciat el sabor de fruita seca. Així mateix, Mercadona ha sorprés els amants del coco amb els seus bombons Cocolizze encara més cremosos i amb més sabor de coco.

Model de Coinnovación

Per a Mercadona, la qualitat i la innovació són dos requisits indispensables per a oferir un assortiment eficient, de qualitat i viu, desenrotllat producte a producte des del ‘Cap’ (client) cap arrere. Per a aconseguir este objectiu, la companyia compta amb un Model de Coinnovación que consistix a compartir amb els clients experiències i formes de consum per a, a través de la detecció de necessitats, gustos i costums concrets, traslladar tota eixa informació als proveïdors i impulsar una col·laboració directa en el desenrotllament de millores, innovacions i nous productes. Exemple d’això són les millores en els torrons i bombons d’enguany, testades amb clients abans de ser implantades en l’assortiment.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.