12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Mercadona potencia encara més el sabor i la cremositat dels seus torrons i bombons

Amb Nadal arriba també l’assortiment més dolç de Mercadona i el fa amb millores desenrotllades després d’escoltar les opinions dels seus ‘Caps’ (com internament denomina als clients) per a no deixar de sorprendre’ls mai. En concret, la companyia ha millorat la manejabilitat del seu torró de #Xocolate Cruixent i ha potenciat el sabor i millorat encara més la cremositat d’altres torrons com el de Cheesecake i el de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, i de dos dels seus bombons: Cocolizze i Senzza (en dos dels seus quatre sabors). Ho ha fet de la mà dels seus proveïdors especialistes #Xocolate Valor, Dolços Olmedo García i Sanchis Mira, este últim proveïdor de Xixona (Alacant), poble de tradicional torronera que fabrica tots els torrons Hisendat. 

El torró de #Xocolate farcit de cereals Cruixents, èxit entre els clients en estes dates, es presenta en set unces i es caracteritza per la seua cremositat i el seu sabor intens a avellana. Compta amb una barqueta que evita que el #xocolate quede pegat a l’envàs i que la companyia ha millorat enguany perquè siga més lleugera i facilite la manejabilitat de la tauleta. Gràcies a això i a les clivelles amb les quals compte, ara més profundes, es facilita al client tallar una unça sense necessitat de retirar la barqueta. Millora que arriba en un moment clau per a compartir i gaudir d’un ‘mos’ dolç durant estes festes.

Quant a la resta d’assortiment de torrons, destaca la millora en el repartiment de la melmelada de fruits rojos del torró de Cheesecake. Un farciment homogeni, distribuït per tota la tauleta, que permet gaudir del seu sabor en cada mos. Per als qui opten per contrastos en els sabors, la companyia també ha millorat el torró de #Xocolate i cacauets fregits amb mel, enguany amb trossos de caramel en el seu interior (combinació de dolç i toc salat dels cacauets).

Respecte als bombons Senzza, disponibles amb quatre sabors (avellana, fondant, llet praliné i ametla), la companyia ha millorat la cremositat del bombó d’avellana i el bombó d’ametla, als quals també se li ha potenciat el sabor de fruita seca. Així mateix, Mercadona ha sorprés els amants del coco amb els seus bombons Cocolizze encara més cremosos i amb més sabor de coco.

Model de Coinnovación

Per a Mercadona, la qualitat i la innovació són dos requisits indispensables per a oferir un assortiment eficient, de qualitat i viu, desenrotllat producte a producte des del ‘Cap’ (client) cap arrere. Per a aconseguir este objectiu, la companyia compta amb un Model de Coinnovación que consistix a compartir amb els clients experiències i formes de consum per a, a través de la detecció de necessitats, gustos i costums concrets, traslladar tota eixa informació als proveïdors i impulsar una col·laboració directa en el desenrotllament de millores, innovacions i nous productes. Exemple d’això són les millores en els torrons i bombons d’enguany, testades amb clients abans de ser implantades en l’assortiment.

Últimes notícies

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.