12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

El pas de fronts atlàntics amb molts de núvols i poques pluges seran els protagonistes

El vent continuarà a molts punts dimecres però l'hivern arriba els propers dies

El vent continuarà en molts punts, però l’hivern arriba els dies següents | Ferran Gil

 

La setmana vindrà marcada per l’ambient suau a migdia i gelor en les primeres hores. Seguirem amb vents de mestral i ponent que faran que, durant el dia, l’ambient es recalfe un poc, mentres que les nits seguiran sent gelades, especialment en l’interior. Els dies amb major probabilitat d’arruixons seran a partir de dimecres, quan els fronts atlàntics arribaran més actius.

 

Mapa de símbols previst per aquest proper dilluns

Mapa de símbols previst per este dilluns que ve | Aemet

 

Este dilluns ens tornarem a alçar amb un ambient gelat a primeres hores, amb temperatures que de nou podrien baixar dels 10ºC en la línia de la costa i quedaran per davall dels 5ºC en els punts més elevats de l’interior. Este dilluns no esperem precipitacions, però els núvols alts seran presents al llarg de tota la jornada, especialment, cap a Alacant. Les temperatures màximes, amb la presència de més núvols, baixaran lleugerament.

 

El vent tornarà a bufar fort de nord-oest i es podrien tornar a superar els 80 km/h tant en el sud d’Alacant com al nord de Castelló.  Aemet ha activat avisos en eixe sentit per a la jornada de dilluns.

 

Avisos previstos per aquest dilluns

Avisos previstos per este dilluns | Aemet

 

Més sol i bonança a mitjan setmana

Dimarts tindrem un dia totalment solejat i seguirem amb vents de nord-oest, però seran més dèbils, especialment en les comarques centrals de València. Amb més sol, les temperatures diürnes es recuperaran una altra volta fins a valors que, puntualment, podrien superar els 20ºC en el litoral.

 

Xicoteta treva, a l’espera d’una possible nova situació de nevades en cotes baixes

Dimecres i dijous seran dies més ennuvolats però també més càlids. Els vents de ponent tornaran a arribar calents i, en les hores centrals del dia, les temperatures tornaran a superar els 20ºC amb nits poc fresques.

 

A pesar de tot, això durarà poc. Pareix que de cara a divendres i el pròxim cap de setmana, l’arribada d’una nova bossa d’aire fred complicarà l’oratge en tota la península. Molt probablement, tindrem nevades en cotes baixes en molts punts i, sobretot, fred de rigorós hivern. S’haurà de seguir de ben a prop la situació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.