Diumenge tornaran els núvols costaners però farà més fred

Sortida de sol entre els núvols

Este diumenge tornaran els núvols a la costa | Pixabay

Este diumenge tindrem xicotetes novetats en el litoral principalment. Seguiran els núvols baixos en la costa, però el que sí que notarem serà la baixada de les temperatures, de moment, sense precipitacions. Lluny quedaran aquells valors tan elevats d’abans de Nadal, quan arribarem als 25 ºC.

 

Diumenge amb menys bonança

Este diumenge ens alçarem amb un ambient molt similar als dels últims dies, poc fred en general, però durant el dia les temperatures sí que quedaran clarament més curtes que les últimes jornades.

 

Al llarg del dia, esperem que els núvols baixos tornen a ser els protagonistes en la costa de València i Alacant especialment, sent més trencats i amb més moments de sol cap a Castelló. Tot i això, no esperem pluges en cap lloc. En l’interior del territori, seguirà fent sol i no es voran els núvols que només afectaran al litoral.

 

Les temperatures diürnes quedaran clarament més curtes i amb prou faines se superaran els 16ºC en les zones més càlides del litoral, mentres que en l’interior quedaran al voltant dels 10ºC.

 

Mapa de símbols previst per a este diumenge

Mapa de símbols previst per a este diumenge | AEMET

Últims dies del 2019 sense novetats

Tot apunta a que els últims dies de l’any seguiran sense canvis i l’anticicló seguirà sent l’amo i senyor de la situació meteorològica de cara als pròxims dies.

 

A pesar d’açò, els mapes comencen a pronosticar un canvi de temps a principis del 2020, que podria complicar el temps amb més fred i alguns arruixons, però encara queden dies i s’haurà de seguir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.

Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures

Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.

Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana

Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.

El Consell se suma a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi de Ceuta

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha afirmat que el Govern valencià dona suport a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi migratòria de Ceuta i ha exigit la convocatòria d’eleccions generals. També ha defensat les mobilitzacions multitudinàries en diverses ciutats i ha remarcat que la Comunitat Valenciana no ha rebut cap proposta per a l’acollida de menors no acompanyats.