Diumenge tornaran els núvols costaners però farà més fred

Sortida de sol entre els núvols

Este diumenge tornaran els núvols a la costa | Pixabay

Este diumenge tindrem xicotetes novetats en el litoral principalment. Seguiran els núvols baixos en la costa, però el que sí que notarem serà la baixada de les temperatures, de moment, sense precipitacions. Lluny quedaran aquells valors tan elevats d’abans de Nadal, quan arribarem als 25 ºC.

 

Diumenge amb menys bonança

Este diumenge ens alçarem amb un ambient molt similar als dels últims dies, poc fred en general, però durant el dia les temperatures sí que quedaran clarament més curtes que les últimes jornades.

 

Al llarg del dia, esperem que els núvols baixos tornen a ser els protagonistes en la costa de València i Alacant especialment, sent més trencats i amb més moments de sol cap a Castelló. Tot i això, no esperem pluges en cap lloc. En l’interior del territori, seguirà fent sol i no es voran els núvols que només afectaran al litoral.

 

Les temperatures diürnes quedaran clarament més curtes i amb prou faines se superaran els 16ºC en les zones més càlides del litoral, mentres que en l’interior quedaran al voltant dels 10ºC.

 

Mapa de símbols previst per a este diumenge

Mapa de símbols previst per a este diumenge | AEMET

Últims dies del 2019 sense novetats

Tot apunta a que els últims dies de l’any seguiran sense canvis i l’anticicló seguirà sent l’amo i senyor de la situació meteorològica de cara als pròxims dies.

 

A pesar d’açò, els mapes comencen a pronosticar un canvi de temps a principis del 2020, que podria complicar el temps amb més fred i alguns arruixons, però encara queden dies i s’haurà de seguir.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.

Esquerra Unida impulsa una candidatura unitària perquè Mónica Oltra opte a l’Alcaldia de València en 2027

Esquerra Unida de València aposta per una candidatura unitària d'esquerres per a les municipals de 2027 i recolza el pas avant de Mónica Oltra per a disputar l'Alcaldia.