Diumenge tornaran els núvols costaners però farà més fred

Sortida de sol entre els núvols

Este diumenge tornaran els núvols a la costa | Pixabay

Este diumenge tindrem xicotetes novetats en el litoral principalment. Seguiran els núvols baixos en la costa, però el que sí que notarem serà la baixada de les temperatures, de moment, sense precipitacions. Lluny quedaran aquells valors tan elevats d’abans de Nadal, quan arribarem als 25 ºC.

 

Diumenge amb menys bonança

Este diumenge ens alçarem amb un ambient molt similar als dels últims dies, poc fred en general, però durant el dia les temperatures sí que quedaran clarament més curtes que les últimes jornades.

 

Al llarg del dia, esperem que els núvols baixos tornen a ser els protagonistes en la costa de València i Alacant especialment, sent més trencats i amb més moments de sol cap a Castelló. Tot i això, no esperem pluges en cap lloc. En l’interior del territori, seguirà fent sol i no es voran els núvols que només afectaran al litoral.

 

Les temperatures diürnes quedaran clarament més curtes i amb prou faines se superaran els 16ºC en les zones més càlides del litoral, mentres que en l’interior quedaran al voltant dels 10ºC.

 

Mapa de símbols previst per a este diumenge

Mapa de símbols previst per a este diumenge | AEMET

Últims dies del 2019 sense novetats

Tot apunta a que els últims dies de l’any seguiran sense canvis i l’anticicló seguirà sent l’amo i senyor de la situació meteorològica de cara als pròxims dies.

 

A pesar d’açò, els mapes comencen a pronosticar un canvi de temps a principis del 2020, que podria complicar el temps amb més fred i alguns arruixons, però encara queden dies i s’haurà de seguir.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.