Diumenge tornaran els núvols costaners però farà més fred

Sortida de sol entre els núvols

Este diumenge tornaran els núvols a la costa | Pixabay

Este diumenge tindrem xicotetes novetats en el litoral principalment. Seguiran els núvols baixos en la costa, però el que sí que notarem serà la baixada de les temperatures, de moment, sense precipitacions. Lluny quedaran aquells valors tan elevats d’abans de Nadal, quan arribarem als 25 ºC.

 

Diumenge amb menys bonança

Este diumenge ens alçarem amb un ambient molt similar als dels últims dies, poc fred en general, però durant el dia les temperatures sí que quedaran clarament més curtes que les últimes jornades.

 

Al llarg del dia, esperem que els núvols baixos tornen a ser els protagonistes en la costa de València i Alacant especialment, sent més trencats i amb més moments de sol cap a Castelló. Tot i això, no esperem pluges en cap lloc. En l’interior del territori, seguirà fent sol i no es voran els núvols que només afectaran al litoral.

 

Les temperatures diürnes quedaran clarament més curtes i amb prou faines se superaran els 16ºC en les zones més càlides del litoral, mentres que en l’interior quedaran al voltant dels 10ºC.

 

Mapa de símbols previst per a este diumenge

Mapa de símbols previst per a este diumenge | AEMET

Últims dies del 2019 sense novetats

Tot apunta a que els últims dies de l’any seguiran sense canvis i l’anticicló seguirà sent l’amo i senyor de la situació meteorològica de cara als pròxims dies.

 

A pesar d’açò, els mapes comencen a pronosticar un canvi de temps a principis del 2020, que podria complicar el temps amb més fred i alguns arruixons, però encara queden dies i s’haurà de seguir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.