Diumenge tornaran els núvols costaners però farà més fred

Sortida de sol entre els núvols

Este diumenge tornaran els núvols a la costa | Pixabay

Este diumenge tindrem xicotetes novetats en el litoral principalment. Seguiran els núvols baixos en la costa, però el que sí que notarem serà la baixada de les temperatures, de moment, sense precipitacions. Lluny quedaran aquells valors tan elevats d’abans de Nadal, quan arribarem als 25 ºC.

 

Diumenge amb menys bonança

Este diumenge ens alçarem amb un ambient molt similar als dels últims dies, poc fred en general, però durant el dia les temperatures sí que quedaran clarament més curtes que les últimes jornades.

 

Al llarg del dia, esperem que els núvols baixos tornen a ser els protagonistes en la costa de València i Alacant especialment, sent més trencats i amb més moments de sol cap a Castelló. Tot i això, no esperem pluges en cap lloc. En l’interior del territori, seguirà fent sol i no es voran els núvols que només afectaran al litoral.

 

Les temperatures diürnes quedaran clarament més curtes i amb prou faines se superaran els 16ºC en les zones més càlides del litoral, mentres que en l’interior quedaran al voltant dels 10ºC.

 

Mapa de símbols previst per a este diumenge

Mapa de símbols previst per a este diumenge | AEMET

Últims dies del 2019 sense novetats

Tot apunta a que els últims dies de l’any seguiran sense canvis i l’anticicló seguirà sent l’amo i senyor de la situació meteorològica de cara als pròxims dies.

 

A pesar d’açò, els mapes comencen a pronosticar un canvi de temps a principis del 2020, que podria complicar el temps amb més fred i alguns arruixons, però encara queden dies i s’haurà de seguir.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.