Un babuí devora dos aneguets davant la mirada de terror dels xiquets

Imatge d'un exemplar de babuí

Imatge d’un exemplar de babuí | Arxiu

 

Imatge de la natura en el seu estat més salvatge la que es va vore la setmana passada en un zoològic d’Amsterdam, en els Països Baixos, a on un babuí va atrapar dos aneguets i se’ls va menjar davant de la mirada de molts visitants, entre els quals hi havia xiquets que van viure amb terror aquella escena.

 

En la gravació es pot vore com el primat va saltant per damunt d’una zona d’aigua perseguint a la família d’ànecs. La mare de les cries intenta protegir-les desesperadament espantant el babuí cridant sense parar de batre les ales. No obstant, el primat és més ràpid que els pardals aquàtics i acaba atrapant a dos aneguets, que se’ls endú fora de l’aigua enmig de tota la manada de babuïns.

 

Una volta està en un lloc segur, el babuí arrenca d’un mos els caps dels dos aneguets i els devora mentres estos encara mouen les potes intentant escapar. Este és el vídeo registrat per un visitant que s’ha fet viral en les xarxes socials i a on es poden escoltar els comentaris i crits d’estupefacció dels xiquets i adults que presencien l’escena:

 

 

Els babuïns s’alimenten també de carn

A pesar del mal gust de boca amb que es van quedar els visitants d’este zoo, que van presenciar la macabra escena, el cert és que esta situació és totalment normal en la natura salvatge i els babuïns s’alimenten de carn de forma regular.

 

En eixe sentit, els primats, igual com altres espècies semblants, com els goril·les, els orangutans o els ximpanzés, són omnívors i, per tant, s’alimenten de la carn d’altres animals de dimensions més menudes, com és el cas d’estos aneguets.

 

Una escena que ningú espera trobar-se quan visita un zoo però que és natura en estat pur i el dia a dia de la vida salvatge animal. Potser ens hauríem de preguntar si, pel contrari, és normal tindre animals tan ‘humanitzats’ en les grans ciutats.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.