7.9 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un babuí devora dos aneguets davant la mirada de terror dels xiquets

Imatge d'un exemplar de babuí

Imatge d’un exemplar de babuí | Arxiu

 

Imatge de la natura en el seu estat més salvatge la que es va vore la setmana passada en un zoològic d’Amsterdam, en els Països Baixos, a on un babuí va atrapar dos aneguets i se’ls va menjar davant de la mirada de molts visitants, entre els quals hi havia xiquets que van viure amb terror aquella escena.

 

En la gravació es pot vore com el primat va saltant per damunt d’una zona d’aigua perseguint a la família d’ànecs. La mare de les cries intenta protegir-les desesperadament espantant el babuí cridant sense parar de batre les ales. No obstant, el primat és més ràpid que els pardals aquàtics i acaba atrapant a dos aneguets, que se’ls endú fora de l’aigua enmig de tota la manada de babuïns.

 

Una volta està en un lloc segur, el babuí arrenca d’un mos els caps dels dos aneguets i els devora mentres estos encara mouen les potes intentant escapar. Este és el vídeo registrat per un visitant que s’ha fet viral en les xarxes socials i a on es poden escoltar els comentaris i crits d’estupefacció dels xiquets i adults que presencien l’escena:

 

 

Els babuïns s’alimenten també de carn

A pesar del mal gust de boca amb que es van quedar els visitants d’este zoo, que van presenciar la macabra escena, el cert és que esta situació és totalment normal en la natura salvatge i els babuïns s’alimenten de carn de forma regular.

 

En eixe sentit, els primats, igual com altres espècies semblants, com els goril·les, els orangutans o els ximpanzés, són omnívors i, per tant, s’alimenten de la carn d’altres animals de dimensions més menudes, com és el cas d’estos aneguets.

 

Una escena que ningú espera trobar-se quan visita un zoo però que és natura en estat pur i el dia a dia de la vida salvatge animal. Potser ens hauríem de preguntar si, pel contrari, és normal tindre animals tan ‘humanitzats’ en les grans ciutats.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.