Un babuí devora dos aneguets davant la mirada de terror dels xiquets

Imatge d'un exemplar de babuí

Imatge d’un exemplar de babuí | Arxiu

 

Imatge de la natura en el seu estat més salvatge la que es va vore la setmana passada en un zoològic d’Amsterdam, en els Països Baixos, a on un babuí va atrapar dos aneguets i se’ls va menjar davant de la mirada de molts visitants, entre els quals hi havia xiquets que van viure amb terror aquella escena.

 

En la gravació es pot vore com el primat va saltant per damunt d’una zona d’aigua perseguint a la família d’ànecs. La mare de les cries intenta protegir-les desesperadament espantant el babuí cridant sense parar de batre les ales. No obstant, el primat és més ràpid que els pardals aquàtics i acaba atrapant a dos aneguets, que se’ls endú fora de l’aigua enmig de tota la manada de babuïns.

 

Una volta està en un lloc segur, el babuí arrenca d’un mos els caps dels dos aneguets i els devora mentres estos encara mouen les potes intentant escapar. Este és el vídeo registrat per un visitant que s’ha fet viral en les xarxes socials i a on es poden escoltar els comentaris i crits d’estupefacció dels xiquets i adults que presencien l’escena:

 

 

Els babuïns s’alimenten també de carn

A pesar del mal gust de boca amb que es van quedar els visitants d’este zoo, que van presenciar la macabra escena, el cert és que esta situació és totalment normal en la natura salvatge i els babuïns s’alimenten de carn de forma regular.

 

En eixe sentit, els primats, igual com altres espècies semblants, com els goril·les, els orangutans o els ximpanzés, són omnívors i, per tant, s’alimenten de la carn d’altres animals de dimensions més menudes, com és el cas d’estos aneguets.

 

Una escena que ningú espera trobar-se quan visita un zoo però que és natura en estat pur i el dia a dia de la vida salvatge animal. Potser ens hauríem de preguntar si, pel contrari, és normal tindre animals tan ‘humanitzats’ en les grans ciutats.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.