Un babuí devora dos aneguets davant la mirada de terror dels xiquets

Imatge d'un exemplar de babuí

Imatge d’un exemplar de babuí | Arxiu

 

Imatge de la natura en el seu estat més salvatge la que es va vore la setmana passada en un zoològic d’Amsterdam, en els Països Baixos, a on un babuí va atrapar dos aneguets i se’ls va menjar davant de la mirada de molts visitants, entre els quals hi havia xiquets que van viure amb terror aquella escena.

 

En la gravació es pot vore com el primat va saltant per damunt d’una zona d’aigua perseguint a la família d’ànecs. La mare de les cries intenta protegir-les desesperadament espantant el babuí cridant sense parar de batre les ales. No obstant, el primat és més ràpid que els pardals aquàtics i acaba atrapant a dos aneguets, que se’ls endú fora de l’aigua enmig de tota la manada de babuïns.

 

Una volta està en un lloc segur, el babuí arrenca d’un mos els caps dels dos aneguets i els devora mentres estos encara mouen les potes intentant escapar. Este és el vídeo registrat per un visitant que s’ha fet viral en les xarxes socials i a on es poden escoltar els comentaris i crits d’estupefacció dels xiquets i adults que presencien l’escena:

 

 

Els babuïns s’alimenten també de carn

A pesar del mal gust de boca amb que es van quedar els visitants d’este zoo, que van presenciar la macabra escena, el cert és que esta situació és totalment normal en la natura salvatge i els babuïns s’alimenten de carn de forma regular.

 

En eixe sentit, els primats, igual com altres espècies semblants, com els goril·les, els orangutans o els ximpanzés, són omnívors i, per tant, s’alimenten de la carn d’altres animals de dimensions més menudes, com és el cas d’estos aneguets.

 

Una escena que ningú espera trobar-se quan visita un zoo però que és natura en estat pur i el dia a dia de la vida salvatge animal. Potser ens hauríem de preguntar si, pel contrari, és normal tindre animals tan ‘humanitzats’ en les grans ciutats.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.

La jutgessa de la dana reclama al càmera que va gravar Pradas a Carlet com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha ordenat identificar i citar com a testimoni el càmera que va gravar la visita de l’exconsellera Salomé Pradas a Carlet el 29 d’octubre de 2024. La causa també estudia si una nova mort s’atribuirà a la dana, cosa que podria elevar les víctimes a 233.