Terrible atac a un tauró que encén les xarxes socials

Imatge d’un exemplar de tauró blanc | Arxiu

 

Brutals imàtgens molt cruels que arriben des de Groenlàndia i que mostren a dos persones tallant-li la cua a un tauró entre riures i deixant-lo en llibertat posteriorment, inclús sabent que amb la cua tallada ja no podrà sobreviure.

 

Estos dos hòmens islandesos van ser sancionats amb una multa de 8.000 dòlars i van ser despatxats de la seua faena. Els fets van passar prop de les costes de Groenlàndia, a càrrec de dos hòmens que navegaven amb el seu barco. Esta és la filmació a on es veu la duresa de les imàtgens:

 

 

Repercussió i frustració en les xarxes socials

A causa d’este vídeo impactant, va haver molt ressò, a través de moltes crítiques, per part dels usuaris de les xarxes socials. «Mai de la vida he vist una cosa tan cruel. El teu riure em posa furiós, mai he volgut ferir tant a un humà com quan he sentit el teu riure i les teues paraules», va publicar l’actor de ‘Joc de Trons’, Jason Momoa, en Instagram.

 

Els esquals de Groenlàndia tenen unes característiques molt peculiars. Per una banda, la seua edat es pot saber a partir del seu cristal·lí, ja que la seua composició química no patix cap variació. Els taurons acostumen a tindre una esperança de vida d’entre 300 i 500 anys.

 

Es creu que esta esperança de vida tan elevada és fruit de què tenen una genètica pròpia, així com que hi ha la hipòtesi en què s’afirma que els esquals de Groenlàndia, que es troben actualment vius, poden haver nascut en el segle XVI o XVII.

 

Els taurons de Groenlàndia també es caracteritzen per tindre una longitud que pot superar els cinc metres, per tant, són coneguts per ser els esquals més grans del planeta. Així, es tracta d’una espècie emblemàtica que habita en les regions septentrionals de l’oceà Atlàntic i en l’oceà Àrtic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.

Lafuente alerta que la polarització política bloqueja l’avanç de la societat

El president de la CEV, Vicente Lafuente, advertix que la polarització política frena acords clau per a l'economia i reclama diàleg, cessions i grans pactes d'Estat.

Detinguts dos hòmens per robatoris amb força en comerços del centre històric de Gandia

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 45 i 33 anys per dos robatoris amb força en una perfumeria i una peluqueria del centre historico de Gandia, on van sostraure diners en efectiu i material professional.

El TSJCV manté la seua decisió de no investigar a Carlos Mazón per la dana de 2024

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja per unanimitat els recursos de súplica i confirma que no investigarà al expresident Carlos Mazón per la seua actuació durant la dana de 2024.