Terrible atac a un tauró que encén les xarxes socials

Imatge d’un exemplar de tauró blanc | Arxiu

 

Brutals imàtgens molt cruels que arriben des de Groenlàndia i que mostren a dos persones tallant-li la cua a un tauró entre riures i deixant-lo en llibertat posteriorment, inclús sabent que amb la cua tallada ja no podrà sobreviure.

 

Estos dos hòmens islandesos van ser sancionats amb una multa de 8.000 dòlars i van ser despatxats de la seua faena. Els fets van passar prop de les costes de Groenlàndia, a càrrec de dos hòmens que navegaven amb el seu barco. Esta és la filmació a on es veu la duresa de les imàtgens:

 

 

Repercussió i frustració en les xarxes socials

A causa d’este vídeo impactant, va haver molt ressò, a través de moltes crítiques, per part dels usuaris de les xarxes socials. «Mai de la vida he vist una cosa tan cruel. El teu riure em posa furiós, mai he volgut ferir tant a un humà com quan he sentit el teu riure i les teues paraules», va publicar l’actor de ‘Joc de Trons’, Jason Momoa, en Instagram.

 

Els esquals de Groenlàndia tenen unes característiques molt peculiars. Per una banda, la seua edat es pot saber a partir del seu cristal·lí, ja que la seua composició química no patix cap variació. Els taurons acostumen a tindre una esperança de vida d’entre 300 i 500 anys.

 

Es creu que esta esperança de vida tan elevada és fruit de què tenen una genètica pròpia, així com que hi ha la hipòtesi en què s’afirma que els esquals de Groenlàndia, que es troben actualment vius, poden haver nascut en el segle XVI o XVII.

 

Els taurons de Groenlàndia també es caracteritzen per tindre una longitud que pot superar els cinc metres, per tant, són coneguts per ser els esquals més grans del planeta. Així, es tracta d’una espècie emblemàtica que habita en les regions septentrionals de l’oceà Atlàntic i en l’oceà Àrtic.

Últimes notícies

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.