Terrible atac a un tauró que encén les xarxes socials

Imatge d’un exemplar de tauró blanc | Arxiu

 

Brutals imàtgens molt cruels que arriben des de Groenlàndia i que mostren a dos persones tallant-li la cua a un tauró entre riures i deixant-lo en llibertat posteriorment, inclús sabent que amb la cua tallada ja no podrà sobreviure.

 

Estos dos hòmens islandesos van ser sancionats amb una multa de 8.000 dòlars i van ser despatxats de la seua faena. Els fets van passar prop de les costes de Groenlàndia, a càrrec de dos hòmens que navegaven amb el seu barco. Esta és la filmació a on es veu la duresa de les imàtgens:

 

 

Repercussió i frustració en les xarxes socials

A causa d’este vídeo impactant, va haver molt ressò, a través de moltes crítiques, per part dels usuaris de les xarxes socials. «Mai de la vida he vist una cosa tan cruel. El teu riure em posa furiós, mai he volgut ferir tant a un humà com quan he sentit el teu riure i les teues paraules», va publicar l’actor de ‘Joc de Trons’, Jason Momoa, en Instagram.

 

Els esquals de Groenlàndia tenen unes característiques molt peculiars. Per una banda, la seua edat es pot saber a partir del seu cristal·lí, ja que la seua composició química no patix cap variació. Els taurons acostumen a tindre una esperança de vida d’entre 300 i 500 anys.

 

Es creu que esta esperança de vida tan elevada és fruit de què tenen una genètica pròpia, així com que hi ha la hipòtesi en què s’afirma que els esquals de Groenlàndia, que es troben actualment vius, poden haver nascut en el segle XVI o XVII.

 

Els taurons de Groenlàndia també es caracteritzen per tindre una longitud que pot superar els cinc metres, per tant, són coneguts per ser els esquals més grans del planeta. Així, es tracta d’una espècie emblemàtica que habita en les regions septentrionals de l’oceà Atlàntic i en l’oceà Àrtic.

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.