Terrible atac a un tauró que encén les xarxes socials

Imatge d’un exemplar de tauró blanc | Arxiu

 

Brutals imàtgens molt cruels que arriben des de Groenlàndia i que mostren a dos persones tallant-li la cua a un tauró entre riures i deixant-lo en llibertat posteriorment, inclús sabent que amb la cua tallada ja no podrà sobreviure.

 

Estos dos hòmens islandesos van ser sancionats amb una multa de 8.000 dòlars i van ser despatxats de la seua faena. Els fets van passar prop de les costes de Groenlàndia, a càrrec de dos hòmens que navegaven amb el seu barco. Esta és la filmació a on es veu la duresa de les imàtgens:

 

 

Repercussió i frustració en les xarxes socials

A causa d’este vídeo impactant, va haver molt ressò, a través de moltes crítiques, per part dels usuaris de les xarxes socials. «Mai de la vida he vist una cosa tan cruel. El teu riure em posa furiós, mai he volgut ferir tant a un humà com quan he sentit el teu riure i les teues paraules», va publicar l’actor de ‘Joc de Trons’, Jason Momoa, en Instagram.

 

Els esquals de Groenlàndia tenen unes característiques molt peculiars. Per una banda, la seua edat es pot saber a partir del seu cristal·lí, ja que la seua composició química no patix cap variació. Els taurons acostumen a tindre una esperança de vida d’entre 300 i 500 anys.

 

Es creu que esta esperança de vida tan elevada és fruit de què tenen una genètica pròpia, així com que hi ha la hipòtesi en què s’afirma que els esquals de Groenlàndia, que es troben actualment vius, poden haver nascut en el segle XVI o XVII.

 

Els taurons de Groenlàndia també es caracteritzen per tindre una longitud que pot superar els cinc metres, per tant, són coneguts per ser els esquals més grans del planeta. Així, es tracta d’una espècie emblemàtica que habita en les regions septentrionals de l’oceà Atlàntic i en l’oceà Àrtic.

Últimes notícies

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.