La caiguda d’un asteroide en el Regne Unit provoca la busca d’un avió

Imatge il·lustrativa de la caiguda d'un asteroide

Imatge il·lustrativa de la caiguda d’un asteroide | Arxiu

 

Gran ensurt el que es van endur els habitants dels comtats de Devon i Cornwall, en el Regne Unit, la matinada de diumenge, quan, segons expliquen alguns testimonis en declaracions a mitjans locals, es van vore caure «objectes misteriosos» del cel. La raó era l’entrada en l’atmosfera d’un asteroide que va provocar que, en esta zona, es vera una gran bola de foc caient durant alguns segons.

 

No obstant, la policia va rebre tantes cridades d’alarma que, inicialment, es va contemplar la possibilitat que es tractara d’un avió en flames caient accidentat, raó per la que es va iniciar una busca a partir d’un dispositiu policial que, poc després, es va parar per la confirmació per part dels experts de què es tractava d’un asteroide.

 

 

Els fets es van produir poc abans de les sis de la matinada de diumenge i es va vore especialment des de la costa sud d’Anglaterra i de Gal·les. Tot i que l’esdeveniment es va produir molt prompte, algunes persones es van fer ressò immediatament en les xarxes socials sobre la bola de foc.

 

Es desconeix si el meteorit va arribar a tocar terra, ja que l’asteroide es va anar desintegrant a mesura que penetrava en l’atmosfera terrestre, cosa que va generar esta gran i espectacular bola de foc que va espantar a la majoria de persones que la van poder observar.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.