La caiguda d’un asteroide en el Regne Unit provoca la busca d’un avió

Imatge il·lustrativa de la caiguda d'un asteroide

Imatge il·lustrativa de la caiguda d’un asteroide | Arxiu

 

Gran ensurt el que es van endur els habitants dels comtats de Devon i Cornwall, en el Regne Unit, la matinada de diumenge, quan, segons expliquen alguns testimonis en declaracions a mitjans locals, es van vore caure «objectes misteriosos» del cel. La raó era l’entrada en l’atmosfera d’un asteroide que va provocar que, en esta zona, es vera una gran bola de foc caient durant alguns segons.

 

No obstant, la policia va rebre tantes cridades d’alarma que, inicialment, es va contemplar la possibilitat que es tractara d’un avió en flames caient accidentat, raó per la que es va iniciar una busca a partir d’un dispositiu policial que, poc després, es va parar per la confirmació per part dels experts de què es tractava d’un asteroide.

 

 

Els fets es van produir poc abans de les sis de la matinada de diumenge i es va vore especialment des de la costa sud d’Anglaterra i de Gal·les. Tot i que l’esdeveniment es va produir molt prompte, algunes persones es van fer ressò immediatament en les xarxes socials sobre la bola de foc.

 

Es desconeix si el meteorit va arribar a tocar terra, ja que l’asteroide es va anar desintegrant a mesura que penetrava en l’atmosfera terrestre, cosa que va generar esta gran i espectacular bola de foc que va espantar a la majoria de persones que la van poder observar.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.