17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La calor va a més, però afluixarà un poc el ponent

Imatge d'una sortida de sol a Verges, Baix Empordà

Dilluns, només començar la setmana, notarem com el vent havia mogut de ponent, i amb ell, de seguida pujaven les temperatures.

Ahir es reforçava el vent i encara feia un poc més de calor, i eixa serà la tònica dels pròxims dies: pas de núvols que en arribar molt descastats a la Comunitat Valenciana només poden deixar algun ruixat dèbil en punts de l’interior.

Comencem el dia amb pocs canvis en les temperatures (només en algun observatori han pujat lleugerament) i amb núvols mitjans i alts al cel que entren des de l’interior, on són més compactes i fins i tot podrien arribar a deixar plugims dèbils.

Oratge dimecres 12 maig

 

Temperatures dimecres 12 maig

Demà dijous afluixarà un poc el ponent i això es traduirà en temperatures més baixes a la costa i al nord. Al centre i al sud es mantindran tan altes com les de hui. Tindrem més núvols de vesprada però seran completament inofensius.

Oratge dijous 13 maig

 

Temperatures dijous 13 maig

Divendres en bufar de mestral encara podria baixar algun grau al nord mentre que al centre, al sud i a la costa les temperatures es mantindrien sense canvis.

Atenció perquè el cap de setmana, si no canvien les coses, tindrem la primera invasió d’aire càlid de l’any deixant les temperatures en valors estivals, sobretot al sud u a l’interior on els termòmetres podrien tocar els 35 graus.

Temps a partir divendres 14 maig

 

Últimes notícies

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.