La calor va a més, però afluixarà un poc el ponent

Imatge d'una sortida de sol a Verges, Baix Empordà

Dilluns, només començar la setmana, notarem com el vent havia mogut de ponent, i amb ell, de seguida pujaven les temperatures.

Ahir es reforçava el vent i encara feia un poc més de calor, i eixa serà la tònica dels pròxims dies: pas de núvols que en arribar molt descastats a la Comunitat Valenciana només poden deixar algun ruixat dèbil en punts de l’interior.

Comencem el dia amb pocs canvis en les temperatures (només en algun observatori han pujat lleugerament) i amb núvols mitjans i alts al cel que entren des de l’interior, on són més compactes i fins i tot podrien arribar a deixar plugims dèbils.

Oratge dimecres 12 maig

 

Temperatures dimecres 12 maig

Demà dijous afluixarà un poc el ponent i això es traduirà en temperatures més baixes a la costa i al nord. Al centre i al sud es mantindran tan altes com les de hui. Tindrem més núvols de vesprada però seran completament inofensius.

Oratge dijous 13 maig

 

Temperatures dijous 13 maig

Divendres en bufar de mestral encara podria baixar algun grau al nord mentre que al centre, al sud i a la costa les temperatures es mantindrien sense canvis.

Atenció perquè el cap de setmana, si no canvien les coses, tindrem la primera invasió d’aire càlid de l’any deixant les temperatures en valors estivals, sobretot al sud u a l’interior on els termòmetres podrien tocar els 35 graus.

Temps a partir divendres 14 maig

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.