La calor va a més, però afluixarà un poc el ponent

Imatge d'una sortida de sol a Verges, Baix Empordà

Dilluns, només començar la setmana, notarem com el vent havia mogut de ponent, i amb ell, de seguida pujaven les temperatures.

Ahir es reforçava el vent i encara feia un poc més de calor, i eixa serà la tònica dels pròxims dies: pas de núvols que en arribar molt descastats a la Comunitat Valenciana només poden deixar algun ruixat dèbil en punts de l’interior.

Comencem el dia amb pocs canvis en les temperatures (només en algun observatori han pujat lleugerament) i amb núvols mitjans i alts al cel que entren des de l’interior, on són més compactes i fins i tot podrien arribar a deixar plugims dèbils.

Oratge dimecres 12 maig

 

Temperatures dimecres 12 maig

Demà dijous afluixarà un poc el ponent i això es traduirà en temperatures més baixes a la costa i al nord. Al centre i al sud es mantindran tan altes com les de hui. Tindrem més núvols de vesprada però seran completament inofensius.

Oratge dijous 13 maig

 

Temperatures dijous 13 maig

Divendres en bufar de mestral encara podria baixar algun grau al nord mentre que al centre, al sud i a la costa les temperatures es mantindrien sense canvis.

Atenció perquè el cap de setmana, si no canvien les coses, tindrem la primera invasió d’aire càlid de l’any deixant les temperatures en valors estivals, sobretot al sud u a l’interior on els termòmetres podrien tocar els 35 graus.

Temps a partir divendres 14 maig

 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.