La calor va a més, però afluixarà un poc el ponent

Imatge d'una sortida de sol a Verges, Baix Empordà

Dilluns, només començar la setmana, notarem com el vent havia mogut de ponent, i amb ell, de seguida pujaven les temperatures.

Ahir es reforçava el vent i encara feia un poc més de calor, i eixa serà la tònica dels pròxims dies: pas de núvols que en arribar molt descastats a la Comunitat Valenciana només poden deixar algun ruixat dèbil en punts de l’interior.

Comencem el dia amb pocs canvis en les temperatures (només en algun observatori han pujat lleugerament) i amb núvols mitjans i alts al cel que entren des de l’interior, on són més compactes i fins i tot podrien arribar a deixar plugims dèbils.

Oratge dimecres 12 maig

 

Temperatures dimecres 12 maig

Demà dijous afluixarà un poc el ponent i això es traduirà en temperatures més baixes a la costa i al nord. Al centre i al sud es mantindran tan altes com les de hui. Tindrem més núvols de vesprada però seran completament inofensius.

Oratge dijous 13 maig

 

Temperatures dijous 13 maig

Divendres en bufar de mestral encara podria baixar algun grau al nord mentre que al centre, al sud i a la costa les temperatures es mantindrien sense canvis.

Atenció perquè el cap de setmana, si no canvien les coses, tindrem la primera invasió d’aire càlid de l’any deixant les temperatures en valors estivals, sobretot al sud u a l’interior on els termòmetres podrien tocar els 35 graus.

Temps a partir divendres 14 maig

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.