La calor va a més, però afluixarà un poc el ponent

Imatge d'una sortida de sol a Verges, Baix Empordà

Dilluns, només començar la setmana, notarem com el vent havia mogut de ponent, i amb ell, de seguida pujaven les temperatures.

Ahir es reforçava el vent i encara feia un poc més de calor, i eixa serà la tònica dels pròxims dies: pas de núvols que en arribar molt descastats a la Comunitat Valenciana només poden deixar algun ruixat dèbil en punts de l’interior.

Comencem el dia amb pocs canvis en les temperatures (només en algun observatori han pujat lleugerament) i amb núvols mitjans i alts al cel que entren des de l’interior, on són més compactes i fins i tot podrien arribar a deixar plugims dèbils.

Oratge dimecres 12 maig

 

Temperatures dimecres 12 maig

Demà dijous afluixarà un poc el ponent i això es traduirà en temperatures més baixes a la costa i al nord. Al centre i al sud es mantindran tan altes com les de hui. Tindrem més núvols de vesprada però seran completament inofensius.

Oratge dijous 13 maig

 

Temperatures dijous 13 maig

Divendres en bufar de mestral encara podria baixar algun grau al nord mentre que al centre, al sud i a la costa les temperatures es mantindrien sense canvis.

Atenció perquè el cap de setmana, si no canvien les coses, tindrem la primera invasió d’aire càlid de l’any deixant les temperatures en valors estivals, sobretot al sud u a l’interior on els termòmetres podrien tocar els 35 graus.

Temps a partir divendres 14 maig

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.