12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Els cels coberts i les precipitacions fluixes predominaran en el sud de la Comunitat Valenciana aquest dissabte

 

Els cels coberts i les precipitacions fluixes predominaran en el sud de la Comunitat Valenciana en la jornada d’aquest dissabte, mentre que la resta del territori tindrà cels nuvolosos a primeres hores. Les precipitacions que s’esperen en la predicció de Aemet seran de caràcter fluix i afectaran el litoral sud de València i tot el litoral d’Alacant. En l’extrem sud podrien ser localment moderades.

    

Així mateix, hi ha hagut boires i bancs de boira matinals a l’interior, així com gelades febles. A Alacant hi haurà vent del nord i nord-est fluix a moderat; en la resta, vent variable fluix amb intervals de nord-oest moderat al matí a l’interior nord de Castelló.

 

La temperatura més fresca la tindrà Morella

  

Pel que fa a les temperatures, les màximes es mantindran entre els 15 i els 18 graus en tot el litoral de la Comunitat, i entre els 9 i els 12 a l’interior. Així, la màxima més elevada la tindrà Alacant, amb 18 graus, i la més fresca, Morella, amb 9. A Castelló tindran 15 graus de màxima i a València, 16.

 

Els termòmetres baixen dels 10 graus

  

Pel que respecta a les mínimes, els termòmetres han baixat dels 10 graus en tots els observatoris de la xarxa Aemet. Així, la mínima més elevada han sigut els 8 graus de Dénia, mentre que les més baixes han sigut els 0 graus de Requena i l’1 grau de Morella. A Alacant i València, la mínima ha sigut de 7 graus, i a Castelló, de 6.

 

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.