Dia de transició

Entre ahir i demà, entre el sol i la pluja tenim hui un dia de transició. No plourà però tindrem el cel més carregat que ahir. Els núvols es faran més abundants amb el pas de les hores i fins i tot no podem descartar que es registre alguna gota per l’interior durant la matinada.

Es voran núvols baixos durant el matí acompanyats de boirines i de vesprada els núvols mitjans i alts que arribaran des de l’interior deixaran el cel enteranyinat. Les temperatures marcaran valors semblants als d’ahir.

La nuvolositat serà abundant demà dijous. A penes tindrem alguna ullada de sol durant el matí per quedar de seguida el cel cobert amb pluges que avançaran des de l’interior cap a la costa. Algunes podran ser d’intensitat moderada o forta allà on es formen nuclis de tempesta. Les temperatures no patiran canvis o pujaran un poc per la nit mentre que durant el dia baixaran entre 2 i 4 graus.

Seran dijous i divendres els dies de més inestabilitat. L’embossament d’aire fred se’ns aproparà donant-nos un parell de dies grisos i plujosos. Caldrà seguir amb atenció les previsions perquè tot indica que les pluges podran ser localment intenses.

Dissabte rebrem el cap de setmana amb els braços oberts en recuperar el sol i notar com de seguida pugen les temperatures.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU