Dia de transició

Entre ahir i demà, entre el sol i la pluja tenim hui un dia de transició. No plourà però tindrem el cel més carregat que ahir. Els núvols es faran més abundants amb el pas de les hores i fins i tot no podem descartar que es registre alguna gota per l’interior durant la matinada.

Es voran núvols baixos durant el matí acompanyats de boirines i de vesprada els núvols mitjans i alts que arribaran des de l’interior deixaran el cel enteranyinat. Les temperatures marcaran valors semblants als d’ahir.

La nuvolositat serà abundant demà dijous. A penes tindrem alguna ullada de sol durant el matí per quedar de seguida el cel cobert amb pluges que avançaran des de l’interior cap a la costa. Algunes podran ser d’intensitat moderada o forta allà on es formen nuclis de tempesta. Les temperatures no patiran canvis o pujaran un poc per la nit mentre que durant el dia baixaran entre 2 i 4 graus.

Seran dijous i divendres els dies de més inestabilitat. L’embossament d’aire fred se’ns aproparà donant-nos un parell de dies grisos i plujosos. Caldrà seguir amb atenció les previsions perquè tot indica que les pluges podran ser localment intenses.

Dissabte rebrem el cap de setmana amb els braços oberts en recuperar el sol i notar com de seguida pugen les temperatures.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.