Dia de transició

Entre ahir i demà, entre el sol i la pluja tenim hui un dia de transició. No plourà però tindrem el cel més carregat que ahir. Els núvols es faran més abundants amb el pas de les hores i fins i tot no podem descartar que es registre alguna gota per l’interior durant la matinada.

Es voran núvols baixos durant el matí acompanyats de boirines i de vesprada els núvols mitjans i alts que arribaran des de l’interior deixaran el cel enteranyinat. Les temperatures marcaran valors semblants als d’ahir.

La nuvolositat serà abundant demà dijous. A penes tindrem alguna ullada de sol durant el matí per quedar de seguida el cel cobert amb pluges que avançaran des de l’interior cap a la costa. Algunes podran ser d’intensitat moderada o forta allà on es formen nuclis de tempesta. Les temperatures no patiran canvis o pujaran un poc per la nit mentre que durant el dia baixaran entre 2 i 4 graus.

Seran dijous i divendres els dies de més inestabilitat. L’embossament d’aire fred se’ns aproparà donant-nos un parell de dies grisos i plujosos. Caldrà seguir amb atenció les previsions perquè tot indica que les pluges podran ser localment intenses.

Dissabte rebrem el cap de setmana amb els braços oberts en recuperar el sol i notar com de seguida pugen les temperatures.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.