Encara queden dos o tres dies de temporal

Imatge d'un fort temporal marítim

 

No podem abaixar la guàrdia perquè estam davant d’una situació meteorològica un tant estranya provocada per la borrasca Blas que des del cap de setmana passat esta voltant entre el nord d’Àfrica i les Balears.

No acaba d’afectar-nos de ple tot i l’important temporal marítim que estem tenint els últims dies que manté la flota pesquera amarrada a port, i afecta la connexió marítima amb les Balears.

Dit açò, tot indica que Blas es desplaçarà cap al nord les pròximes hores accentuant el temporal marítim al nord de l’arxipèlag, a Catalunya i al nord de la Comunitat Valenciana, però si van complint-se les previsions, a partir d’esta vesprada la borrasca es desplaçarà de nou cap al centre del mediterrani allunyant-se de la Comunitat Valenciana. Seran els primers símptomes que Blas comença a remetre

Encara queden dos o tres dies de temporal, i cal estar atents al temporal marítim perquè no començarem a notar que afluixa ben bé fins divendres a última hora.

Hui continuem amb avís groc per ones de més de 3 metres a Castelló, València i al nord d’Alacant.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-11-11-21-1

 

Oratge hui dijous 11 de novembre

 

Temperatures hui dijous 11 de novembre

Allà on es deixe veure hui un poc més el sol les temperatures quedaran un parell de graus més altes que les d’ahir.

 

Temperatures demà divendres 12 novembre

Demà divendres la flota pesquera acabarà la setmana laboral sense poder eixir de port perquè es mantindrà l’avís per temporal marítim a bona part de la franja costanera de la Comunitat Valenciana.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-12-11-21

Durant el matí encara pot ploure dèbilment en punts de la costa del nord d’Alacant però la tendència serà que vagen obrint-se clars i que la mar vaja perdent força cap a última hora. Les temperatures nocturnes no patiran canvis i al centre del dia farà més bona hora.

 

Oratge demà divendres 12 novembre

El cap de setmana es presenta estable i amb temperatures sense canvis significatius. Les nits seran més fresques però al centre del dia el vent de mestral s’encarregarà de deixar el mercuri dels termòmetres més baixos a l’interior però més alts a la costa.

 

Oratge a partir del dissabte 13 novembre

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.