Encara queden dos o tres dies de temporal

Imatge d'un fort temporal marítim

 

No podem abaixar la guàrdia perquè estam davant d’una situació meteorològica un tant estranya provocada per la borrasca Blas que des del cap de setmana passat esta voltant entre el nord d’Àfrica i les Balears.

No acaba d’afectar-nos de ple tot i l’important temporal marítim que estem tenint els últims dies que manté la flota pesquera amarrada a port, i afecta la connexió marítima amb les Balears.

Dit açò, tot indica que Blas es desplaçarà cap al nord les pròximes hores accentuant el temporal marítim al nord de l’arxipèlag, a Catalunya i al nord de la Comunitat Valenciana, però si van complint-se les previsions, a partir d’esta vesprada la borrasca es desplaçarà de nou cap al centre del mediterrani allunyant-se de la Comunitat Valenciana. Seran els primers símptomes que Blas comença a remetre

Encara queden dos o tres dies de temporal, i cal estar atents al temporal marítim perquè no començarem a notar que afluixa ben bé fins divendres a última hora.

Hui continuem amb avís groc per ones de més de 3 metres a Castelló, València i al nord d’Alacant.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-11-11-21-1

 

Oratge hui dijous 11 de novembre

 

Temperatures hui dijous 11 de novembre

Allà on es deixe veure hui un poc més el sol les temperatures quedaran un parell de graus més altes que les d’ahir.

 

Temperatures demà divendres 12 novembre

Demà divendres la flota pesquera acabarà la setmana laboral sense poder eixir de port perquè es mantindrà l’avís per temporal marítim a bona part de la franja costanera de la Comunitat Valenciana.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-12-11-21

Durant el matí encara pot ploure dèbilment en punts de la costa del nord d’Alacant però la tendència serà que vagen obrint-se clars i que la mar vaja perdent força cap a última hora. Les temperatures nocturnes no patiran canvis i al centre del dia farà més bona hora.

 

Oratge demà divendres 12 novembre

El cap de setmana es presenta estable i amb temperatures sense canvis significatius. Les nits seran més fresques però al centre del dia el vent de mestral s’encarregarà de deixar el mercuri dels termòmetres més baixos a l’interior però més alts a la costa.

 

Oratge a partir del dissabte 13 novembre

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.