Encara queden dos o tres dies de temporal

Imatge d'un fort temporal marítim

 

No podem abaixar la guàrdia perquè estam davant d’una situació meteorològica un tant estranya provocada per la borrasca Blas que des del cap de setmana passat esta voltant entre el nord d’Àfrica i les Balears.

No acaba d’afectar-nos de ple tot i l’important temporal marítim que estem tenint els últims dies que manté la flota pesquera amarrada a port, i afecta la connexió marítima amb les Balears.

Dit açò, tot indica que Blas es desplaçarà cap al nord les pròximes hores accentuant el temporal marítim al nord de l’arxipèlag, a Catalunya i al nord de la Comunitat Valenciana, però si van complint-se les previsions, a partir d’esta vesprada la borrasca es desplaçarà de nou cap al centre del mediterrani allunyant-se de la Comunitat Valenciana. Seran els primers símptomes que Blas comença a remetre

Encara queden dos o tres dies de temporal, i cal estar atents al temporal marítim perquè no començarem a notar que afluixa ben bé fins divendres a última hora.

Hui continuem amb avís groc per ones de més de 3 metres a Castelló, València i al nord d’Alacant.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-11-11-21-1

 

Oratge hui dijous 11 de novembre

 

Temperatures hui dijous 11 de novembre

Allà on es deixe veure hui un poc més el sol les temperatures quedaran un parell de graus més altes que les d’ahir.

 

Temperatures demà divendres 12 novembre

Demà divendres la flota pesquera acabarà la setmana laboral sense poder eixir de port perquè es mantindrà l’avís per temporal marítim a bona part de la franja costanera de la Comunitat Valenciana.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-12-11-21

Durant el matí encara pot ploure dèbilment en punts de la costa del nord d’Alacant però la tendència serà que vagen obrint-se clars i que la mar vaja perdent força cap a última hora. Les temperatures nocturnes no patiran canvis i al centre del dia farà més bona hora.

 

Oratge demà divendres 12 novembre

El cap de setmana es presenta estable i amb temperatures sense canvis significatius. Les nits seran més fresques però al centre del dia el vent de mestral s’encarregarà de deixar el mercuri dels termòmetres més baixos a l’interior però més alts a la costa.

 

Oratge a partir del dissabte 13 novembre

Últimes notícies

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.