Encara queden dos o tres dies de temporal

Imatge d'un fort temporal marítim

 

No podem abaixar la guàrdia perquè estam davant d’una situació meteorològica un tant estranya provocada per la borrasca Blas que des del cap de setmana passat esta voltant entre el nord d’Àfrica i les Balears.

No acaba d’afectar-nos de ple tot i l’important temporal marítim que estem tenint els últims dies que manté la flota pesquera amarrada a port, i afecta la connexió marítima amb les Balears.

Dit açò, tot indica que Blas es desplaçarà cap al nord les pròximes hores accentuant el temporal marítim al nord de l’arxipèlag, a Catalunya i al nord de la Comunitat Valenciana, però si van complint-se les previsions, a partir d’esta vesprada la borrasca es desplaçarà de nou cap al centre del mediterrani allunyant-se de la Comunitat Valenciana. Seran els primers símptomes que Blas comença a remetre

Encara queden dos o tres dies de temporal, i cal estar atents al temporal marítim perquè no començarem a notar que afluixa ben bé fins divendres a última hora.

Hui continuem amb avís groc per ones de més de 3 metres a Castelló, València i al nord d’Alacant.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-11-11-21-1

 

Oratge hui dijous 11 de novembre

 

Temperatures hui dijous 11 de novembre

Allà on es deixe veure hui un poc més el sol les temperatures quedaran un parell de graus més altes que les d’ahir.

 

Temperatures demà divendres 12 novembre

Demà divendres la flota pesquera acabarà la setmana laboral sense poder eixir de port perquè es mantindrà l’avís per temporal marítim a bona part de la franja costanera de la Comunitat Valenciana.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-12-11-21

Durant el matí encara pot ploure dèbilment en punts de la costa del nord d’Alacant però la tendència serà que vagen obrint-se clars i que la mar vaja perdent força cap a última hora. Les temperatures nocturnes no patiran canvis i al centre del dia farà més bona hora.

 

Oratge demà divendres 12 novembre

El cap de setmana es presenta estable i amb temperatures sense canvis significatius. Les nits seran més fresques però al centre del dia el vent de mestral s’encarregarà de deixar el mercuri dels termòmetres més baixos a l’interior però més alts a la costa.

 

Oratge a partir del dissabte 13 novembre

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.