Encara queden dos o tres dies de temporal

Imatge d'un fort temporal marítim

 

No podem abaixar la guàrdia perquè estam davant d’una situació meteorològica un tant estranya provocada per la borrasca Blas que des del cap de setmana passat esta voltant entre el nord d’Àfrica i les Balears.

No acaba d’afectar-nos de ple tot i l’important temporal marítim que estem tenint els últims dies que manté la flota pesquera amarrada a port, i afecta la connexió marítima amb les Balears.

Dit açò, tot indica que Blas es desplaçarà cap al nord les pròximes hores accentuant el temporal marítim al nord de l’arxipèlag, a Catalunya i al nord de la Comunitat Valenciana, però si van complint-se les previsions, a partir d’esta vesprada la borrasca es desplaçarà de nou cap al centre del mediterrani allunyant-se de la Comunitat Valenciana. Seran els primers símptomes que Blas comença a remetre

Encara queden dos o tres dies de temporal, i cal estar atents al temporal marítim perquè no començarem a notar que afluixa ben bé fins divendres a última hora.

Hui continuem amb avís groc per ones de més de 3 metres a Castelló, València i al nord d’Alacant.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-11-11-21-1

 

Oratge hui dijous 11 de novembre

 

Temperatures hui dijous 11 de novembre

Allà on es deixe veure hui un poc més el sol les temperatures quedaran un parell de graus més altes que les d’ahir.

 

Temperatures demà divendres 12 novembre

Demà divendres la flota pesquera acabarà la setmana laboral sense poder eixir de port perquè es mantindrà l’avís per temporal marítim a bona part de la franja costanera de la Comunitat Valenciana.

 

Avis-meteorologic-CV-mar-12-11-21

Durant el matí encara pot ploure dèbilment en punts de la costa del nord d’Alacant però la tendència serà que vagen obrint-se clars i que la mar vaja perdent força cap a última hora. Les temperatures nocturnes no patiran canvis i al centre del dia farà més bona hora.

 

Oratge demà divendres 12 novembre

El cap de setmana es presenta estable i amb temperatures sense canvis significatius. Les nits seran més fresques però al centre del dia el vent de mestral s’encarregarà de deixar el mercuri dels termòmetres més baixos a l’interior però més alts a la costa.

 

Oratge a partir del dissabte 13 novembre

Últimes notícies

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.