Espectacular i curiosa columna d’aigua en una forta tempesta en la Xina

 

Fenomen meteorològic espectacular el que es va poder vore el dilluns en la ciutat taiwanesa de Chiayi, en la Xina, a on una forta tempesta va afectar només una part de la ciutat deixant una imatge molt curiosa. En concret, des de molts barris de la localitat es va poder vore una enorme i fosca columna d’aigua de poca amplada que descarregava en alguns punts concrets.

 

La imatge i l’espetec de la tempesta, que no va deixar ni una sola gota en els barris més allunyats, ubicats a només pocs metres del nucli del temporal, va espantar als habitants, alguns dels quals van comparar el fenomen amb un «terrorífic bombardeig» o una cascada, segons publica el portal ‘Taiwan News’. Altres persones definien la situació com l’obertura d’un forat en el cel que deixara caure molta aigua de colp en eixe punt concret de la ciutat. Este és l’impressionant vídeo del fenomen:

 

 

Les fortes tempestes, típiques de l’estiu en esta zona de la Xina

Tot i l’espectacularitat del fort però localitzat aiguat del dilluns, la veritat és que les tempestes són un clàssic durant els mesos d’estiu en esta zona de la Xina. Però esta volta l’arruixó s’ha avançat, ja que encara no hem entrat oficialment en la nova estació. En general, esta classe de ruixats són fruit d’un marcat moviment vertical de l’aire i, normalment, acaben desapareixent en només 30 minuts, deixant poques quantitats de precipitació però algunes inundacions puntuals.

 

Esta classe de fenomen també es pot vore a voltes en terres valencianes, sobretot, en primavera i tardor, quan les tempestes són més fortes. De fet, a casa nostra els arruixons de vesprada són normalment, dispersos i locals, fent que en un municipi caiga molta aigua però que en la ciutat del costat no caiga ni una gota.

Últimes notícies

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.