Espectacular i curiosa columna d’aigua en una forta tempesta en la Xina

 

Fenomen meteorològic espectacular el que es va poder vore el dilluns en la ciutat taiwanesa de Chiayi, en la Xina, a on una forta tempesta va afectar només una part de la ciutat deixant una imatge molt curiosa. En concret, des de molts barris de la localitat es va poder vore una enorme i fosca columna d’aigua de poca amplada que descarregava en alguns punts concrets.

 

La imatge i l’espetec de la tempesta, que no va deixar ni una sola gota en els barris més allunyats, ubicats a només pocs metres del nucli del temporal, va espantar als habitants, alguns dels quals van comparar el fenomen amb un «terrorífic bombardeig» o una cascada, segons publica el portal ‘Taiwan News’. Altres persones definien la situació com l’obertura d’un forat en el cel que deixara caure molta aigua de colp en eixe punt concret de la ciutat. Este és l’impressionant vídeo del fenomen:

 

 

Les fortes tempestes, típiques de l’estiu en esta zona de la Xina

Tot i l’espectacularitat del fort però localitzat aiguat del dilluns, la veritat és que les tempestes són un clàssic durant els mesos d’estiu en esta zona de la Xina. Però esta volta l’arruixó s’ha avançat, ja que encara no hem entrat oficialment en la nova estació. En general, esta classe de ruixats són fruit d’un marcat moviment vertical de l’aire i, normalment, acaben desapareixent en només 30 minuts, deixant poques quantitats de precipitació però algunes inundacions puntuals.

 

Esta classe de fenomen també es pot vore a voltes en terres valencianes, sobretot, en primavera i tardor, quan les tempestes són més fortes. De fet, a casa nostra els arruixons de vesprada són normalment, dispersos i locals, fent que en un municipi caiga molta aigua però que en la ciutat del costat no caiga ni una gota.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.