16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Els estudiants de l’Índia protesten contra la contaminació

Imatge de la greu contaminació que pateix Nova Delhi

Imatge de la greu contaminació que patix Nova Delhi | Arxiu

 

La greu situació que viu l’Índia a causa de la contaminació no dona treva i la població comença a estar molt preocupada per la mala qualitat de l’aire. Per esta raó i com està passant en molts altres llocs del món, els jóvens han decidit prendre la iniciativa en la lluita contra la pol·lució, ja que esta problemàtica afectarà especialment en un futur a totes estes noves generacions.

 

En este sentit, les escoles del país han fet un jurament ambiental contra la contaminació. L’acció es va fer a partir d’una protesta que es va dur a terme arran de què les escoles tancaren durant dos dies consecutius en la ciutat de Nova Delhi per culpa dels elevadíssims nivells de contaminació.

 

La contaminació tindrà greus conseqüències per a la salut dels nens

La contaminació tindrà greus conseqüències per a la salut dels xiquets | Arxiu

 

La ciutat de Nova Delhi, la més perjudicada

Nova Delhi és, sense cap dubte, la ciutat més perjudicada pel fum tòxic emés, especialment, pels vehicles, les indústries i les cremes en cultius. De fet, la qualitat d’aire en esta localitat ha empitjorat i ha passat a situació ‘severa’, fent molt perillós un fet tan vital com és el de respirar.

 

La qualitat de l’aire ha sigut molt mala durant molts dies seguits en esta ciutat, amb nivells de pol·lució extremadament elevats que han posat en alerta a totes les institucions, també a nivell internacional. El que més preocupa és com afectarà esta situació a la salut de les persones, ja que, més allà dels col·lectius vulnerables a la contaminació, qualsevol habitant amb un bon estat de salut pot patir greus malalties per culpa dels fums tòxics.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.

Fornals dona els tres punts al Betis en un final que feia olor d’empat (2-1)

El Betis es va imposar 2-1 al València en La Cartoixa gràcies a una miqueta de Pablo Fornals en el minut 88. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal.