9.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Els estudiants de l’Índia protesten contra la contaminació

Imatge de la greu contaminació que pateix Nova Delhi

Imatge de la greu contaminació que patix Nova Delhi | Arxiu

 

La greu situació que viu l’Índia a causa de la contaminació no dona treva i la població comença a estar molt preocupada per la mala qualitat de l’aire. Per esta raó i com està passant en molts altres llocs del món, els jóvens han decidit prendre la iniciativa en la lluita contra la pol·lució, ja que esta problemàtica afectarà especialment en un futur a totes estes noves generacions.

 

En este sentit, les escoles del país han fet un jurament ambiental contra la contaminació. L’acció es va fer a partir d’una protesta que es va dur a terme arran de què les escoles tancaren durant dos dies consecutius en la ciutat de Nova Delhi per culpa dels elevadíssims nivells de contaminació.

 

La contaminació tindrà greus conseqüències per a la salut dels nens

La contaminació tindrà greus conseqüències per a la salut dels xiquets | Arxiu

 

La ciutat de Nova Delhi, la més perjudicada

Nova Delhi és, sense cap dubte, la ciutat més perjudicada pel fum tòxic emés, especialment, pels vehicles, les indústries i les cremes en cultius. De fet, la qualitat d’aire en esta localitat ha empitjorat i ha passat a situació ‘severa’, fent molt perillós un fet tan vital com és el de respirar.

 

La qualitat de l’aire ha sigut molt mala durant molts dies seguits en esta ciutat, amb nivells de pol·lució extremadament elevats que han posat en alerta a totes les institucions, també a nivell internacional. El que més preocupa és com afectarà esta situació a la salut de les persones, ja que, més allà dels col·lectius vulnerables a la contaminació, qualsevol habitant amb un bon estat de salut pot patir greus malalties per culpa dels fums tòxics.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.