Els estudiants de l’Índia protesten contra la contaminació

Imatge de la greu contaminació que pateix Nova Delhi

Imatge de la greu contaminació que patix Nova Delhi | Arxiu

 

La greu situació que viu l’Índia a causa de la contaminació no dona treva i la població comença a estar molt preocupada per la mala qualitat de l’aire. Per esta raó i com està passant en molts altres llocs del món, els jóvens han decidit prendre la iniciativa en la lluita contra la pol·lució, ja que esta problemàtica afectarà especialment en un futur a totes estes noves generacions.

 

En este sentit, les escoles del país han fet un jurament ambiental contra la contaminació. L’acció es va fer a partir d’una protesta que es va dur a terme arran de què les escoles tancaren durant dos dies consecutius en la ciutat de Nova Delhi per culpa dels elevadíssims nivells de contaminació.

 

La contaminació tindrà greus conseqüències per a la salut dels nens

La contaminació tindrà greus conseqüències per a la salut dels xiquets | Arxiu

 

La ciutat de Nova Delhi, la més perjudicada

Nova Delhi és, sense cap dubte, la ciutat més perjudicada pel fum tòxic emés, especialment, pels vehicles, les indústries i les cremes en cultius. De fet, la qualitat d’aire en esta localitat ha empitjorat i ha passat a situació ‘severa’, fent molt perillós un fet tan vital com és el de respirar.

 

La qualitat de l’aire ha sigut molt mala durant molts dies seguits en esta ciutat, amb nivells de pol·lució extremadament elevats que han posat en alerta a totes les institucions, també a nivell internacional. El que més preocupa és com afectarà esta situació a la salut de les persones, ja que, més allà dels col·lectius vulnerables a la contaminació, qualsevol habitant amb un bon estat de salut pot patir greus malalties per culpa dels fums tòxics.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.