Un cap de setmana menys ventós i menys fred

Un cap de setmana menys ventós i menys fred

Un cap de setmana menys ventós i menys fred | Jordi Payà

A les portes del cap de setmana i després d’un parell de dies més freds tot indica que les temperatures encara es mantindran baixes a la nit però cada volta seran més suaus al centre del dia, entre altres coses perquè el vent encara es deixarà sentir de ponent però bufarà més fluix i un poc menys fred.

La nit ha sigut ben freda, amb gelades generals per l’interior que han arribat a tocar zones del centre i fins i tot punts propers a la costa. A la franja més costanera les temperatures a molts observatoris han quedat per davall dels 5 graus (per a nosaltres una nit de rigorós hivern a les que enguany no estem acostumats).

El vent encara es deixarà sentir al nord de Castelló amb ratxes moderades però pense que a partir de mig matí o migdia bufarà més fluix i un poc més càlid (o menys fred).

 

Un cap de setmana menys ventós i menys fred

 

2-màx-i-mín-dv

Demà dissabte pujaran tant les mínimes com les màximes. La nit no serà tan freda i al centre del dia farà molt bona hora amb màximes que s’aproparan de nou als 20 graus al centre i a la costa, i només al nord de Castelló encara quedaran per davall dels 10 graus.

 

5-Dss-8

 

6-màx-i-mín-ds-8

Diumenge amb pas de núvols mitjans i alts i amb vent moderat de component oest (mestrals i ponents) les temperatures continuaran pujant.

Començarem la setmana tornant a la rutina després de les vacances de Nadal amb oratge estable i temperatures suaus, de nou altes per l’època, però mirant de reüll els mapes a mig i a llarg termini perquè sembla que hi haurà possibilitat de canvis per a la segona part de la setmana. Els models donen probabilitat de pluja i fins i tot de neu… però encara és prompte i no volem alçar il·lusions a tan llarg termini.

Ho confirmarem els pròxims dies.

 

7-Triple-9-1

Últimes notícies

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.