Un cap de setmana menys ventós i menys fred

Un cap de setmana menys ventós i menys fred

Un cap de setmana menys ventós i menys fred | Jordi Payà

A les portes del cap de setmana i després d’un parell de dies més freds tot indica que les temperatures encara es mantindran baixes a la nit però cada volta seran més suaus al centre del dia, entre altres coses perquè el vent encara es deixarà sentir de ponent però bufarà més fluix i un poc menys fred.

La nit ha sigut ben freda, amb gelades generals per l’interior que han arribat a tocar zones del centre i fins i tot punts propers a la costa. A la franja més costanera les temperatures a molts observatoris han quedat per davall dels 5 graus (per a nosaltres una nit de rigorós hivern a les que enguany no estem acostumats).

El vent encara es deixarà sentir al nord de Castelló amb ratxes moderades però pense que a partir de mig matí o migdia bufarà més fluix i un poc més càlid (o menys fred).

 

Un cap de setmana menys ventós i menys fred

 

2-màx-i-mín-dv

Demà dissabte pujaran tant les mínimes com les màximes. La nit no serà tan freda i al centre del dia farà molt bona hora amb màximes que s’aproparan de nou als 20 graus al centre i a la costa, i només al nord de Castelló encara quedaran per davall dels 10 graus.

 

5-Dss-8

 

6-màx-i-mín-ds-8

Diumenge amb pas de núvols mitjans i alts i amb vent moderat de component oest (mestrals i ponents) les temperatures continuaran pujant.

Començarem la setmana tornant a la rutina després de les vacances de Nadal amb oratge estable i temperatures suaus, de nou altes per l’època, però mirant de reüll els mapes a mig i a llarg termini perquè sembla que hi haurà possibilitat de canvis per a la segona part de la setmana. Els models donen probabilitat de pluja i fins i tot de neu… però encara és prompte i no volem alçar il·lusions a tan llarg termini.

Ho confirmarem els pròxims dies.

 

7-Triple-9-1

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.

Pedro Martínez prioritza quedar el més amunt possible i evita fer travesses en l’Eurolliga

Pedro Martínez insistix que el València Basket ha de barallar per acabar el més amunt possible en la fase regular de l'Eurolliga i rebutja triar rival per als quarts de final.

El València Basket tanca la fase regular de l’Eurolliga a Bòsnia amb el treball fet

El València Basket afronta a Bòsnia davant el Dubai un tancament de fase regular de l'Eurolliga sense urgències classificatòries, ja amb el bitllet directe a quarts i avantatge de pista assegurats.

Catalá defén que l’agenda de Marí Olano és pública i es compromet a entregar tota la documentació

María José Catalá assegura que l'agenda del regidor José Marí Olano és pública i reitera que l'Ajuntament entregarà a la Fiscalia Anticorrupció tota la documentació sobre la recol·locació de personal investigada.