Un cap de setmana menys ventós i menys fred

Un cap de setmana menys ventós i menys fred

Un cap de setmana menys ventós i menys fred | Jordi Payà

A les portes del cap de setmana i després d’un parell de dies més freds tot indica que les temperatures encara es mantindran baixes a la nit però cada volta seran més suaus al centre del dia, entre altres coses perquè el vent encara es deixarà sentir de ponent però bufarà més fluix i un poc menys fred.

La nit ha sigut ben freda, amb gelades generals per l’interior que han arribat a tocar zones del centre i fins i tot punts propers a la costa. A la franja més costanera les temperatures a molts observatoris han quedat per davall dels 5 graus (per a nosaltres una nit de rigorós hivern a les que enguany no estem acostumats).

El vent encara es deixarà sentir al nord de Castelló amb ratxes moderades però pense que a partir de mig matí o migdia bufarà més fluix i un poc més càlid (o menys fred).

 

Un cap de setmana menys ventós i menys fred

 

2-màx-i-mín-dv

Demà dissabte pujaran tant les mínimes com les màximes. La nit no serà tan freda i al centre del dia farà molt bona hora amb màximes que s’aproparan de nou als 20 graus al centre i a la costa, i només al nord de Castelló encara quedaran per davall dels 10 graus.

 

5-Dss-8

 

6-màx-i-mín-ds-8

Diumenge amb pas de núvols mitjans i alts i amb vent moderat de component oest (mestrals i ponents) les temperatures continuaran pujant.

Començarem la setmana tornant a la rutina després de les vacances de Nadal amb oratge estable i temperatures suaus, de nou altes per l’època, però mirant de reüll els mapes a mig i a llarg termini perquè sembla que hi haurà possibilitat de canvis per a la segona part de la setmana. Els models donen probabilitat de pluja i fins i tot de neu… però encara és prompte i no volem alçar il·lusions a tan llarg termini.

Ho confirmarem els pròxims dies.

 

7-Triple-9-1

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.