Precipitacions localment persistents i nevades importants per damunt de 600 metres en la Comunitat

 

El territori valencià viurà una jornada de diumenge amb gelades i precipitacions localment persistents i nevades importants per damunt de 600 metres i puntualment de 300 metres a l’interior, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

 

A demés, hi haurà intervals nuvolosos, que augmentarà a nuvolós amb precipitacions localment persistents en el terç nord i més disperses en la resta.

 

A l’interior nord de Castelló, bufarà vent del nord-oest moderat i en la resta vent del nord fluix, amb intervals de moderat en el litoral.

 

Temperatures mínimes en Morella

Quant a les temperatures, en la província de Castelló, les màximes no superaran els 10 graus en cap observatori. Les més altes es preveuen en Castelló de la Plana i en la Vall d’Uixó, amb 9º. Respecte a les mínimes, rondaran els 6º, encara que en Morella descendiran fins als -3º.

En la província de València, la temperatura més alta la registrarà Gandia, amb 11°, seguida de València, amb 10°. Les mínimes més baixes descendiran fins als -2º en Requena i -1º en Ontinyent.

 

Finalment, en la província d’Alacant, la capital conseguirà els 13 graus, Elx els 12º i Dénia i Orihuela, els 11º. Respecte a les temperatures mínimes, Alcoi registrarà -1°, i en la resta se situaran entre 1 i 6 graus.

Últimes notícies

Tot o res per a Almería i Castellón en la lluita per la final d’ascens

Almería i Castellón es juguen este dimarts, a l’UD Almería Stadium, l’accés a la final de la promoció d’ascens a Primera Divisió, amb lleugera avantatge per als andalusos després de l’empat a u de l’anada.

El PSPV qualifica d aberració portar a Fiscalia les docents que protestaren en Les Corts

El síndic del PSPV en Les Corts, Jose Muñoz, acusa la Generalitat Valenciana de violència institucional contra la comunitat educativa i reclama que la Mesa no denuncie davant la Fiscalia les professores que protestaren pacíficament en el ple, en plena cinquena setmana de vaga indefinida del professorat.

Muñoz acusa Pérez Llorca de pensar només en ser candidat del PP en 2027

El síndic del PSPV en Les Corts, Jose Muñoz, acusa el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, de desatendre educació i sanitat pública i de tindre com a única prioritat repetir com a candidat del PP en 2027.

L’Ajuntament de València defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per complir la normativa acústica

L’Ajuntament de València justifica la cancel·lació del Festival de Les Arts després de detectar un excés de 20 decibels i recorda que els promotors coneixien la normativa. El regidor Juan Giner critica també la gestió de l’anterior govern municipal en matèria de contaminació acústica.

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.