Precipitacions localment persistents i nevades importants per damunt de 600 metres en la Comunitat

 

El territori valencià viurà una jornada de diumenge amb gelades i precipitacions localment persistents i nevades importants per damunt de 600 metres i puntualment de 300 metres a l’interior, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

 

A demés, hi haurà intervals nuvolosos, que augmentarà a nuvolós amb precipitacions localment persistents en el terç nord i més disperses en la resta.

 

A l’interior nord de Castelló, bufarà vent del nord-oest moderat i en la resta vent del nord fluix, amb intervals de moderat en el litoral.

 

Temperatures mínimes en Morella

Quant a les temperatures, en la província de Castelló, les màximes no superaran els 10 graus en cap observatori. Les més altes es preveuen en Castelló de la Plana i en la Vall d’Uixó, amb 9º. Respecte a les mínimes, rondaran els 6º, encara que en Morella descendiran fins als -3º.

En la província de València, la temperatura més alta la registrarà Gandia, amb 11°, seguida de València, amb 10°. Les mínimes més baixes descendiran fins als -2º en Requena i -1º en Ontinyent.

 

Finalment, en la província d’Alacant, la capital conseguirà els 13 graus, Elx els 12º i Dénia i Orihuela, els 11º. Respecte a les temperatures mínimes, Alcoi registrarà -1°, i en la resta se situaran entre 1 i 6 graus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.