Un peix espasa sorprén a una gran quantitat de banyistes en una platja d’Alacant

Imatge del peix encallat a la platja de l'Albufereta d'Alacant

Imatge del peix encallat en la platja de l’Albufereta d’Alacant | Natalia Meseguer

 

La gran quantitat de banyistes que hi havia diumenge en la platja de l’Albufereta, a la ciutat d’Alacant, es van endur una gran sorpresa quan, d’improvís, va aparèixer un peix espasa de grans dimensions. En una barreja de fascinació, la gent que es banyava en eixe moment en este punt van gravar el moment amb els seus telèfons mòbils i les imatges s’han fet virals en les xarxes socials.

 

En un vídeo, es pot vore com el peix queda atrapat en la vora de la platja, encara que molta gent intenta ajudar l’animal a tornar al mar. A pesar dels esforços no van tindre finalment la seua recompensa perquè, malauradament, este exemplar va acabar morint, segons va informar l’Ajuntament del municipi poc després.

 

 

Un peix estrany de vore en la platja

La sorpresa no només se la van endur els banyistes que hi havia en eixe punt just quan va aparéixer l’animal, sinó que, a escala mediambiental, també sorprén que un peix d’estes característiques es deixe vore a prop de la platja. I és que esta espècie acostuma a nadar molt més mar endins, inclús a quilòmetres de distància de terra ferma.

 

Segons les primeres valoracions de l’estat del peix per part dels experts, pareix que l’animal hauria arribat a la platja ferit, probablement per algun objecte que hi havia al mar o per un altre animal no identificat per ara.

 

Un dels fets que més sorprén a la gent quan es topa amb este animal és que té unes grans dimensions, ja que pot arribar a tindre 6 metres de llarg, però sobretot la gran i llarga punta que llueix en el morro de la cara en forma d’espasa, característica que dóna el nom a esta espècie.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.