10.3 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Registrat un terratrèmol en el Golf de València i altre en Llocnou de la Corona

 

El Golf de València ha registrat esta matinada de dijous, cap a les 01.25 hores, un terratrèmol de magnitud 2,7, segons ha informat l’Institut Geogràfic Nacional (IGN) de Sismologia. En concret, el moviment de les terres s’ha produït a 42 quilòmetres de la costa, han concretat les mateixes fonts.

 

Afortunadament, el telèfon d’emergències ‘112 Comunitat Valenciana’ no ha rebut cap avís respecte a este succés, ha informat la Generalitat Valenciana. A demés, hores després ha tingut lloc un nou sisme, esta volta en la localitat de Llocnou de la Corona, en la comarca de l’Horta (València), que s’ha produït cap a les 06.14 hores, segons la web d’IGN.

 

Este terratrèmol ha tingut una magnitud d’1,8 punts en l’escala de Ritcher i ha tingut una profunditat d’uns 6 quilòmetres. Ha sigut el segon sisme que s’ha produït en la província de València durant la matinada d’este dijous.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.

Alerta per salsa brava Martínez amb possibles al·lergògens no declarats en cinc comunitats

La AESAN ha informat de la comercialització d'una salsa brava de la marca Martínez que podria contindre al·lergògens no declarats. També s'han detectat sis salses picants amb sulfits sense indicar en l'etiqueta.

Sole Giménez presenta ‘Ésser humà’, primer avançament del seu nou projecte

Sole Giménez ha anunciat el llançament de 'Ésser humà', primer avanç d'un projecte de cançons inèdites previst per a primavera. El tema reivindica empatia i cures, i arriba amb videoclip i gira.

Cap de setmana solejat i primaveral, amb temperatures fins a 10 graus per damunt del normal

Després de la borrasca Pedro, el vent i el temporal marítim remeten i s'imposa l'anticicló: jornades solejades, ambient temperat i nits fredes. El diumenge se superaran els 18 °C en àmplies zones i hi haurà calitja a Canàries.

Dissabte d’estabilitat: pugen les temperatures, cels buidats i sense pluges

El temps estable s'imposa en península, Balears i Canàries, sense precipitacions. Les màximes repunten en muntanyes del nord-est i a les illes orientals.

Baskonia sobreviu a l’empenyiment del Tenerife (91-81) i torna a semifinals

El Baskonia va manar tot el partit, va veure evaporar-se una renda de 16 i va resistir l'empat de Tenerife per a segellar el 91-81. Forrest va liderar amb 21 i Kurucs i Howard van decidir

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.