Registrat un terratrèmol en el Golf de València i altre en Llocnou de la Corona

 

El Golf de València ha registrat esta matinada de dijous, cap a les 01.25 hores, un terratrèmol de magnitud 2,7, segons ha informat l’Institut Geogràfic Nacional (IGN) de Sismologia. En concret, el moviment de les terres s’ha produït a 42 quilòmetres de la costa, han concretat les mateixes fonts.

 

Afortunadament, el telèfon d’emergències ‘112 Comunitat Valenciana’ no ha rebut cap avís respecte a este succés, ha informat la Generalitat Valenciana. A demés, hores després ha tingut lloc un nou sisme, esta volta en la localitat de Llocnou de la Corona, en la comarca de l’Horta (València), que s’ha produït cap a les 06.14 hores, segons la web d’IGN.

 

Este terratrèmol ha tingut una magnitud d’1,8 punts en l’escala de Ritcher i ha tingut una profunditat d’uns 6 quilòmetres. Ha sigut el segon sisme que s’ha produït en la província de València durant la matinada d’este dijous.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.