5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Registrat un terratrèmol en el Golf de València i altre en Llocnou de la Corona

 

El Golf de València ha registrat esta matinada de dijous, cap a les 01.25 hores, un terratrèmol de magnitud 2,7, segons ha informat l’Institut Geogràfic Nacional (IGN) de Sismologia. En concret, el moviment de les terres s’ha produït a 42 quilòmetres de la costa, han concretat les mateixes fonts.

 

Afortunadament, el telèfon d’emergències ‘112 Comunitat Valenciana’ no ha rebut cap avís respecte a este succés, ha informat la Generalitat Valenciana. A demés, hores després ha tingut lloc un nou sisme, esta volta en la localitat de Llocnou de la Corona, en la comarca de l’Horta (València), que s’ha produït cap a les 06.14 hores, segons la web d’IGN.

 

Este terratrèmol ha tingut una magnitud d’1,8 punts en l’escala de Ritcher i ha tingut una profunditat d’uns 6 quilòmetres. Ha sigut el segon sisme que s’ha produït en la província de València durant la matinada d’este dijous.

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.