De remat: l’amenaça del ponent

Per si no hem tingut prou amb la calor que hem patit durant el cap de setmana hui tenim l’amenaça del ponent que sense deixar-se sentir massa fort acabarà tenint conseqüències poc desitjables perquè les temperatures baixaran al nord i per l’interior però a la costa ens espera un dia més calorós que el d’ahir.

Un dia molt calorós per començar una setmana que presentarà un oratge més variable, més primaveral a partir de demà.

Serà a la costa, al centre i al sud de la Comunitat on més pugen les temperatures encara que en punts de la costa el vent girarà a xaloc (sud-est) a partir de migdia tallant-se a partir d’eixe moment l’ascens tèrmic que haurà portat les temperatures fins als 33-35 graus.

Demà dimarts agrairem la presència de núvols, el descens de les temperatures i les pluges que puguen registra-se perquè després d’uns dies de molta les temperatures baixaran un parell de graus a la nit i 5 o 6 al centre de la jornada, quedant les més altes al voltant dels 28-29 graus.

Cap a migdia cal esperar ruixats al nord i per l’interior de València que es faran més generals de vesprada quan el vent gire a gregal (nord-est)

Les primeres hores de dimecres encara podrà registrar-se alguns ruixats a la mitat sud de la Comunitat, però a mig matí, a migdia a molt tardar, el vent de mestral acabarà agranant la nuvolositat. Dijous recuperarem el sol i divendres començarem a pensar en un nou cap de setmana que encara que siga a molts dies vista pinta estable i assolellat.

Últimes notícies

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.

Crida de la UPV per a ajudar dues germanes de Gaza que han arribat a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per continuar estudiant.

Alumnat de música, dansa i arts plàstiques podrà optar a nous premis d’excel·lència a la Comunitat

Educació ha convocat els premis de les ensenyances professionals de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny del curs 2025-2026 per a distingir l’esforç i l’excel·lència acadèmica de l’alumnat de la Comunitat Valenciana.

Crida de la UPV per a ajudar dos germanes gazatines que han arribat a València fugint de la guerra

La UPV ha obert una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar estudiant després de fugir de Gaza.

Campanya de la UPV per a ajudar dues germanes refugiades de Gaza que ja estudien a València

La Universitat Politècnica de València ha posat en marxa una campanya per a arreplegar 12.000 euros i cobrir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València per a continuar els seus estudis.

Nous teixos als Jardins del Real per a recuperar este arbre mil·lenari a València

La Generalitat i l'Ajuntament de València han incorporat dos nous teixos i plantes associades als Jardins del Real per a reforçar la presència d'esta espècie mil·lenària i acostar-la a la ciutadania.

La UPV impulsa una campanya solidària per a sostindre dues germanes gazatines refugiades a València

La Universitat Politècnica de València ha obert una campanya per arreplegar 12.000 euros i garantir durant un any les despeses bàsiques de Nariman i Roba Irheem, dues germanes gazatines que han arribat a València després de fugir de Gaza.