De remat: l’amenaça del ponent

Per si no hem tingut prou amb la calor que hem patit durant el cap de setmana hui tenim l’amenaça del ponent que sense deixar-se sentir massa fort acabarà tenint conseqüències poc desitjables perquè les temperatures baixaran al nord i per l’interior però a la costa ens espera un dia més calorós que el d’ahir.

Un dia molt calorós per començar una setmana que presentarà un oratge més variable, més primaveral a partir de demà.

Serà a la costa, al centre i al sud de la Comunitat on més pugen les temperatures encara que en punts de la costa el vent girarà a xaloc (sud-est) a partir de migdia tallant-se a partir d’eixe moment l’ascens tèrmic que haurà portat les temperatures fins als 33-35 graus.

Demà dimarts agrairem la presència de núvols, el descens de les temperatures i les pluges que puguen registra-se perquè després d’uns dies de molta les temperatures baixaran un parell de graus a la nit i 5 o 6 al centre de la jornada, quedant les més altes al voltant dels 28-29 graus.

Cap a migdia cal esperar ruixats al nord i per l’interior de València que es faran més generals de vesprada quan el vent gire a gregal (nord-est)

Les primeres hores de dimecres encara podrà registrar-se alguns ruixats a la mitat sud de la Comunitat, però a mig matí, a migdia a molt tardar, el vent de mestral acabarà agranant la nuvolositat. Dijous recuperarem el sol i divendres començarem a pensar en un nou cap de setmana que encara que siga a molts dies vista pinta estable i assolellat.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.