De remat: l’amenaça del ponent

Per si no hem tingut prou amb la calor que hem patit durant el cap de setmana hui tenim l’amenaça del ponent que sense deixar-se sentir massa fort acabarà tenint conseqüències poc desitjables perquè les temperatures baixaran al nord i per l’interior però a la costa ens espera un dia més calorós que el d’ahir.

Un dia molt calorós per començar una setmana que presentarà un oratge més variable, més primaveral a partir de demà.

Serà a la costa, al centre i al sud de la Comunitat on més pugen les temperatures encara que en punts de la costa el vent girarà a xaloc (sud-est) a partir de migdia tallant-se a partir d’eixe moment l’ascens tèrmic que haurà portat les temperatures fins als 33-35 graus.

Demà dimarts agrairem la presència de núvols, el descens de les temperatures i les pluges que puguen registra-se perquè després d’uns dies de molta les temperatures baixaran un parell de graus a la nit i 5 o 6 al centre de la jornada, quedant les més altes al voltant dels 28-29 graus.

Cap a migdia cal esperar ruixats al nord i per l’interior de València que es faran més generals de vesprada quan el vent gire a gregal (nord-est)

Les primeres hores de dimecres encara podrà registrar-se alguns ruixats a la mitat sud de la Comunitat, però a mig matí, a migdia a molt tardar, el vent de mestral acabarà agranant la nuvolositat. Dijous recuperarem el sol i divendres començarem a pensar en un nou cap de setmana que encara que siga a molts dies vista pinta estable i assolellat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.