14.1 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

De remat: l’amenaça del ponent

Per si no hem tingut prou amb la calor que hem patit durant el cap de setmana hui tenim l’amenaça del ponent que sense deixar-se sentir massa fort acabarà tenint conseqüències poc desitjables perquè les temperatures baixaran al nord i per l’interior però a la costa ens espera un dia més calorós que el d’ahir.

Un dia molt calorós per començar una setmana que presentarà un oratge més variable, més primaveral a partir de demà.

Serà a la costa, al centre i al sud de la Comunitat on més pugen les temperatures encara que en punts de la costa el vent girarà a xaloc (sud-est) a partir de migdia tallant-se a partir d’eixe moment l’ascens tèrmic que haurà portat les temperatures fins als 33-35 graus.

Demà dimarts agrairem la presència de núvols, el descens de les temperatures i les pluges que puguen registra-se perquè després d’uns dies de molta les temperatures baixaran un parell de graus a la nit i 5 o 6 al centre de la jornada, quedant les més altes al voltant dels 28-29 graus.

Cap a migdia cal esperar ruixats al nord i per l’interior de València que es faran més generals de vesprada quan el vent gire a gregal (nord-est)

Les primeres hores de dimecres encara podrà registrar-se alguns ruixats a la mitat sud de la Comunitat, però a mig matí, a migdia a molt tardar, el vent de mestral acabarà agranant la nuvolositat. Dijous recuperarem el sol i divendres començarem a pensar en un nou cap de setmana que encara que siga a molts dies vista pinta estable i assolellat.

Últimes notícies

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens

Mallorca i Elx empaten 1-1 al descans després del gol de Morlanes i un autogol

Mallorca es va avançar amb una miqueta de Manu Morlanes, però un gol en pròpia porta de Pablo Maffeo va anivellar el marcador abans del descans. Virgili i Muriqi van perdonar davant Iñaki Peña.

Obra d’art de Griezmann per al 2-1 de l’Atlètic davant el València

L'Atlètic va derrotar 2-1 al València amb un control i definició de Griezmann en el 74'. Koke va obrir el marcador i Beltrán va empatar abans en un dol d'anada i tornada.