Temperatures mínimes i baix zero per a l’inici de la setmana a la Comunitat

Les recents temperatures del cap de setmana a la Comunitat pareixen indicar que el fred ve per a quedar-se a falta de menys de vint dies per al començament de l'hivern. Contrastant amb les temperatures templades que les tres províncies van registrar la setmana anterior, este cap de setmana en canvi, s'han registrat els primers canvis forts de temperatura, deixant una mitjana de 5,5ºC, el tercer dia més fred de 2017 a la Comunitat. Esta temperatura es va registrar el passat dissabte, 2 de desembre, sols per davant de les del dia 18 i 19 de gener que van roçar una mitjana de 0 graus, segons ha informat l'Agència Estatal de Meteorologia.

 

 

Temperatures baix zero

L'arribada d'un front d'aire àrtic ha provocat esta baixada generalitzada dels termòmetres amb aire forts en algunes zones de la comunitat, com 95 km/h a la Pobla de Benifassà-Fredes; a Montanejos amb 94 km/h o a Vilafranca del Cid amb 93 km/h. Mentre que la setmana passada la temperatura va arribar als 25 graus al migdia, estos tres últims dies han deixat gelades en punts de l'interior de la Comunitat. S'ha registrat aleshores este cap de setmana les mínimes de -6,6ºC a Ademús; a la Pobla de Benifassà-Fredes -5,4º; -4,4ºC a Vilafranca del Cid; o a Morella amb -3,6ºC.

 

 

Previsió per a l'inici de la setmana

Si bé la matinada del diumenge ha tornat a ser molt freda, les temperatures s'estabilitzaran i les màximes rondaran els 14ºC de mitjana mentre que les mínimes podrien alcançar valors negatius. Castelló ha deixat d'estar en avís per forts vents de manera que les màximes podrien arribar a uns valors lleugerament més alts. Segons l'Agència Estatal de Meteorologia hui dilluns es presenta amb cels rasos i temperatures mínimes més acusades en l'interior. les màximes se situaran en els 15ºC en Castelló i Alacant i els 14ºC en València, mentre que les mínimes arribaran als 3ºC en les tres capitals de província. En llocs com Morella hui s'arribarà als -1ºC de mínima amb sols 7ºC de màxima; 6ºC de mínima i 16ºC de màxima a Vinaròs; -3ºC de mínima i 10ºC de màxima en Requena; 4ºC de mínima i 14 de màxima a Gandia; a Alcoi 1ºC de mínima i 12ºC de màxima i 5ºC de mínima i 14ºC de màxima a Dénia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.