Una tempesta deixa fortes pluges i pedra a la Costera i la Ribera Alta

 

L’alerta groga per pluges continuava activa per a hui dimecres, i s’ha fet efectiva al sud de la província de València, especialment a primera hora de la vesprada a la comarca de la Costera i la Ribera Alta. A la capital de la Costera, Xàtiva, i a poblacions veïnes com la Llosa de Ranes, les precipitacions encara que han sigut d’una intensitat moderada han registrat 10 litres per metre quadrat en les estacions de Barxeta i Llosa de Ranes, segons informa el Levante-EMV.

Esta pluja que ha descarregat en estes dos comarques valencianes ha anat acompanya de ratxes de vent de fins a 77 quilòmetres per hora i pedra en algunes zones. La població de Manuel, a la comarca de la Ribera Alt, també ha viscut les mateixes precipitacions. Encara que la pedra que ha caigut anava diluïda amb l’aigua es corre perill de que haja afectat al cultiu dels camps d’esta zona.

 

 

Seguix l’alerta groga en la província de Castelló i el litoral de València

 

La província de Castelló i el litoral de València seguixen aquest dimecres en avís groc per pluges que poden ser localment fortes i poden deixar 20 litres per metre quadrat, segons la predicció de la Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Així, aquesta jornada el cel estarà amb núvols o cobert amb precipitacions ocasionalment amb tempesta i que podran ser localment fortes o molt fortes.

  

Les temperatures mínimes es mantindran sense canvis mentre que les màximes aniran en ascens i poden arribar fins als 31 graus a la Comunitat. El vent bufarà variable fluix amb intervals de nord-est fluix a moderat en el litoral.

 

Segons ha informat l’Aemet ahir al llarg de la vesprada es van registrar 45 litres permetre quadrat a Xiva, 35,6 l/m2 a Vilamarxant, 30,4 l/m2 a Llíria, 26,8 l/m2 a Alzira; 23,6 l/m2 a Guadassuar; 22,4 l/m2 a Pina, a Real de Montroi 15,2 l/m2; a Carcaixent 4,6 l/m2 i 8,4 l/m2 a la zona nord de València. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.