Tempestes per començar juny en bona part de la Comunitat Valenciana

Imatge d'un aiguat caient sobre la ciutat de Barcelona

Els últims dies de maig les temperatures han quedat més altes i hem vist les platges plenes, però ara toca fer un parèntesi i seguir l’evolució de l’oratge de les pròximes hores perquè hui toca patir per les tronades que cap a mig matí començaran a descarregar en punts de l’interior perquè acabaran afectant bona part de la Comunitat, i ja sabem que en esta època poden portar mala companyia.

 

Oratge hui dimarts 1 de juny

Les temperatures mínimes no han patit grans canvis i les màximes tendiran a baixar sobretot al nord i per l’interior.

 

Temperatures hui dimarts 1 de juny

Durant la nit i matinada encara cal esperar ruixats al nord però demà ràpidament escamparà la nuvolositat quedant un dia clar, assolellat i amb bona visibilitat.

 

Oratge demà dimecres 2 de juny

 

Les temperatures nocturnes quedaran més fresques i les diürnes no patiran canvis.

 

Temperatures demà dimecres 2 de juny

Dijous tindrem més núvols a la costa, on pot arribar a caure alguna gota que al nord i per l’interior, on el dia encara serà prou assolellat.

Les previsions donen pluja tant per divendres com per dissabte. Un embossament d’aire fred avançarà des de l’oest de la Península cap a la Comunitat Valenciana inestabilitzant l’atmosfera durant unes 48 hores. El fred en altura serà realimentat pel llevant que bufarà des de dijous a bona part de la Comunitat.

Tot indica que divendres la nuvolositat anirà en augment amb el pas de les hores i que serà de vesprada quan cal esperar les pluges més intenses i generals.

Dissabte els núvols cobriran el cel de tota la Comunitat deixant ruixats i tronades que localment descarregaran am intensitat moderada o forta.

Oratge a partir del dijous 3 de juny

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.

Dos detinguts a València per donar d’alta en ETT a estrangers irregulars amb identitats prestades

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens a la província de València per presumpta falsedat documental i delictes contra els drets dels treballadors. Usaven identitats alienes per a inscriure en ETT a migrants irregulars a canvi de 200 euros descomptats de la nòmina