Tempestes per començar juny en bona part de la Comunitat Valenciana

Imatge d'un aiguat caient sobre la ciutat de Barcelona

Els últims dies de maig les temperatures han quedat més altes i hem vist les platges plenes, però ara toca fer un parèntesi i seguir l’evolució de l’oratge de les pròximes hores perquè hui toca patir per les tronades que cap a mig matí començaran a descarregar en punts de l’interior perquè acabaran afectant bona part de la Comunitat, i ja sabem que en esta època poden portar mala companyia.

 

Oratge hui dimarts 1 de juny

Les temperatures mínimes no han patit grans canvis i les màximes tendiran a baixar sobretot al nord i per l’interior.

 

Temperatures hui dimarts 1 de juny

Durant la nit i matinada encara cal esperar ruixats al nord però demà ràpidament escamparà la nuvolositat quedant un dia clar, assolellat i amb bona visibilitat.

 

Oratge demà dimecres 2 de juny

 

Les temperatures nocturnes quedaran més fresques i les diürnes no patiran canvis.

 

Temperatures demà dimecres 2 de juny

Dijous tindrem més núvols a la costa, on pot arribar a caure alguna gota que al nord i per l’interior, on el dia encara serà prou assolellat.

Les previsions donen pluja tant per divendres com per dissabte. Un embossament d’aire fred avançarà des de l’oest de la Península cap a la Comunitat Valenciana inestabilitzant l’atmosfera durant unes 48 hores. El fred en altura serà realimentat pel llevant que bufarà des de dijous a bona part de la Comunitat.

Tot indica que divendres la nuvolositat anirà en augment amb el pas de les hores i que serà de vesprada quan cal esperar les pluges més intenses i generals.

Dissabte els núvols cobriran el cel de tota la Comunitat deixant ruixats i tronades que localment descarregaran am intensitat moderada o forta.

Oratge a partir del dijous 3 de juny

 

 

Últimes notícies

El Barça deixa fora el València Basket i jugarà la final de la Supercopa Endesa

El Barça ha derrotat el València Basket per 86-87 en la semifinal de la Supercopa Endesa a Badalona i es jugarà el títol contra l'Asisa Joventut.

Patxi López acusa el PP de tindre només ansietat de poder i augura una nova derrota

El portaveu socialista en el Congrés, Patxi López, acusa el PP de no tindre propostes ni alternatives i sosté que només busca el poder, però pronostica que els socialistes tornaran a guanyar. També critica el discurs sobre el vot exterior i la gestió dels menors migrants a Ceuta per part dels populars.

Arcadi España acusa el PP de desentendre’s de la finançació i de l’estat del benestar

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, acusa el PP de desentendre’s de la reforma de la finançació autonòmica i de l’estat del benestar, i insta Juanfran Pérez Llorca a acceptar els 3.669 milions oferits a la Comunitat Valenciana.

Rescatat un ciclista després de caure per un terraplè de 20 metres a Banyeres de Mariola

Bombers del Consorci de la província d’Alacant han rescatat un ciclista de muntanya que ha caigut per un terraplè d’uns 20 metres a La Fenassosa Bike Park, a Banyeres de Mariola. L’home presentava diversos traumatismes i estava desorientat quan han arribat els equips d’emergència.

Reprén força l’incendi de Tuéjar i activen tres mitjans aeris a l’embassament de Benagéber

El Centre de Coordinació d’Emergències ha mobilitzat tres mitjans aeris per una reproducció de l’incendi forestal de Tuéjar a la zona de l’embassament de Benagéber, estabilitzat des del 16 de setembre després de cremar 835 hectàrees.

Íñigo Pérez demana al Villarreal prudència abans de rebre el Llevant

Íñigo Pérez reclama al Villarreal mantindre la calma després de la primera victòria en LALIGA i centrar-se en els aspectes bàsics abans de rebre el Llevant a l’estadi de la Ceràmica.

Més-Compromís proposa un nou model valencià d’emergències davant els episodis climàtics extrems

Més-Compromís ha defés a Albal un nou model valencià d’emergències amb un cos únic de bombers, recuperació de la UVE, gestió pública del 112 i un nou servei de meteorologia, així com més recursos per als municipis. El partit reclama reforçar el paper dels ajuntaments com a primera línia davant catàstrofes i prepara el seu curs electoral amb el focus en la gestió municipalista.

Emergències alça totes les alertes per l’oratge en la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha donat per acabats els avisos per fenòmens meteorològics després d’un matí de fortes pluges, sobretot al litoral d’Alacant. Xàbia ha registrat fins a 87,4 litres per metre quadrat en poques hores.