Tempestes per començar juny en bona part de la Comunitat Valenciana

Imatge d'un aiguat caient sobre la ciutat de Barcelona

Els últims dies de maig les temperatures han quedat més altes i hem vist les platges plenes, però ara toca fer un parèntesi i seguir l’evolució de l’oratge de les pròximes hores perquè hui toca patir per les tronades que cap a mig matí començaran a descarregar en punts de l’interior perquè acabaran afectant bona part de la Comunitat, i ja sabem que en esta època poden portar mala companyia.

 

Oratge hui dimarts 1 de juny

Les temperatures mínimes no han patit grans canvis i les màximes tendiran a baixar sobretot al nord i per l’interior.

 

Temperatures hui dimarts 1 de juny

Durant la nit i matinada encara cal esperar ruixats al nord però demà ràpidament escamparà la nuvolositat quedant un dia clar, assolellat i amb bona visibilitat.

 

Oratge demà dimecres 2 de juny

 

Les temperatures nocturnes quedaran més fresques i les diürnes no patiran canvis.

 

Temperatures demà dimecres 2 de juny

Dijous tindrem més núvols a la costa, on pot arribar a caure alguna gota que al nord i per l’interior, on el dia encara serà prou assolellat.

Les previsions donen pluja tant per divendres com per dissabte. Un embossament d’aire fred avançarà des de l’oest de la Península cap a la Comunitat Valenciana inestabilitzant l’atmosfera durant unes 48 hores. El fred en altura serà realimentat pel llevant que bufarà des de dijous a bona part de la Comunitat.

Tot indica que divendres la nuvolositat anirà en augment amb el pas de les hores i que serà de vesprada quan cal esperar les pluges més intenses i generals.

Dissabte els núvols cobriran el cel de tota la Comunitat deixant ruixats i tronades que localment descarregaran am intensitat moderada o forta.

Oratge a partir del dijous 3 de juny

 

 

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.