Tempestes per començar juny en bona part de la Comunitat Valenciana

Imatge d'un aiguat caient sobre la ciutat de Barcelona

Els últims dies de maig les temperatures han quedat més altes i hem vist les platges plenes, però ara toca fer un parèntesi i seguir l’evolució de l’oratge de les pròximes hores perquè hui toca patir per les tronades que cap a mig matí començaran a descarregar en punts de l’interior perquè acabaran afectant bona part de la Comunitat, i ja sabem que en esta època poden portar mala companyia.

 

Oratge hui dimarts 1 de juny

Les temperatures mínimes no han patit grans canvis i les màximes tendiran a baixar sobretot al nord i per l’interior.

 

Temperatures hui dimarts 1 de juny

Durant la nit i matinada encara cal esperar ruixats al nord però demà ràpidament escamparà la nuvolositat quedant un dia clar, assolellat i amb bona visibilitat.

 

Oratge demà dimecres 2 de juny

 

Les temperatures nocturnes quedaran més fresques i les diürnes no patiran canvis.

 

Temperatures demà dimecres 2 de juny

Dijous tindrem més núvols a la costa, on pot arribar a caure alguna gota que al nord i per l’interior, on el dia encara serà prou assolellat.

Les previsions donen pluja tant per divendres com per dissabte. Un embossament d’aire fred avançarà des de l’oest de la Península cap a la Comunitat Valenciana inestabilitzant l’atmosfera durant unes 48 hores. El fred en altura serà realimentat pel llevant que bufarà des de dijous a bona part de la Comunitat.

Tot indica que divendres la nuvolositat anirà en augment amb el pas de les hores i que serà de vesprada quan cal esperar les pluges més intenses i generals.

Dissabte els núvols cobriran el cel de tota la Comunitat deixant ruixats i tronades que localment descarregaran am intensitat moderada o forta.

Oratge a partir del dijous 3 de juny

 

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.