Tempestes per començar juny en bona part de la Comunitat Valenciana

Imatge d'un aiguat caient sobre la ciutat de Barcelona

Els últims dies de maig les temperatures han quedat més altes i hem vist les platges plenes, però ara toca fer un parèntesi i seguir l’evolució de l’oratge de les pròximes hores perquè hui toca patir per les tronades que cap a mig matí començaran a descarregar en punts de l’interior perquè acabaran afectant bona part de la Comunitat, i ja sabem que en esta època poden portar mala companyia.

 

Oratge hui dimarts 1 de juny

Les temperatures mínimes no han patit grans canvis i les màximes tendiran a baixar sobretot al nord i per l’interior.

 

Temperatures hui dimarts 1 de juny

Durant la nit i matinada encara cal esperar ruixats al nord però demà ràpidament escamparà la nuvolositat quedant un dia clar, assolellat i amb bona visibilitat.

 

Oratge demà dimecres 2 de juny

 

Les temperatures nocturnes quedaran més fresques i les diürnes no patiran canvis.

 

Temperatures demà dimecres 2 de juny

Dijous tindrem més núvols a la costa, on pot arribar a caure alguna gota que al nord i per l’interior, on el dia encara serà prou assolellat.

Les previsions donen pluja tant per divendres com per dissabte. Un embossament d’aire fred avançarà des de l’oest de la Península cap a la Comunitat Valenciana inestabilitzant l’atmosfera durant unes 48 hores. El fred en altura serà realimentat pel llevant que bufarà des de dijous a bona part de la Comunitat.

Tot indica que divendres la nuvolositat anirà en augment amb el pas de les hores i que serà de vesprada quan cal esperar les pluges més intenses i generals.

Dissabte els núvols cobriran el cel de tota la Comunitat deixant ruixats i tronades que localment descarregaran am intensitat moderada o forta.

Oratge a partir del dijous 3 de juny

 

 

Últimes notícies

Morant reclama que Mazón siga expulsat del partit per la gestió de la dana amb 230 morts

La dirigent del PSPV i ministra de Ciència, Diana Morant, ha demanat al president Juafran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del partit i deixe de protegir-lo, perquè el considera responsable de les 230 morts durant la dana.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 en el terme de Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous migdia a la carretera CV-649, al terme municipal de Vallada, malgrat la ràpida actuació dels servicis sanitaris.

Els taxistes es concentraran el 17 de juny en Les Corts contra el nou decret de mobilitat

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana han convocat per al 17 de juny una protesta en Les Corts contra el nou decret llei de mobilitat, que consideren una liberalització encoberta del servici i una porta d’entrada per a més de 2.000 VTC.

Els equips directius demanen a Educació una reunió pública i retransmesa en directe

Els equips directius que han presentat la dimissió durant la vaga indefinida han demanat a la Conselleria d’Educació una reunió institucional retransmesa en directe per streaming per a garantir la transparència i explicar els motius de la seua decisió.

Mor un home de 54 anys atropellat a la CV-649 a Vallada

Un home de 54 anys ha mort atropellat este dijous al migdia a la carretera CV-649, al terme de Vallada (València), malgrat la ràpida intervenció dels servicis sanitaris.

Quasi tot l’alumnat valencià supera la PAU de 2026 amb un 95,23 % d’aprovats

Un total de 25.503 estudiants s’han presentat a la convocatòria ordinària de la PAU 2026 a la Comunitat Valenciana i el 95,23 % l’ha superada, amb una nota mitjana de 6,35 en la fase obligatòria.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2 milions de passatgers en maig i s’acosta als 8 milions en 2025

L’aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández ha superat en maig els 2 milions de passatgers, un 12 % més que en 2025, i ha fregat els 8 milions de viatgers en els cinc primers mesos de l’any.

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.